Viestin lähetti Sandokan
Tarkoitin lähinnä sitä valitusta, etteivät näe sitä peliä boksin puutteen takia. Siirtyminen digille on hyvä idea, sillä jääkiekolle raivataan tilaa nyt jo muiden ohjelmien kustannuksella tilaa näin playoffien aikaan. Ajoitus on vähän kehno, koska kaikilla ei siihen ole mahdollisuutta. Silloin kun mahdollisuus on, voitaisiin kaikki näyttää digipuolella. Tuskin näin ehtii tapahtua ennen analogisten lähetysten loppumista.
Itselläni ei ole digiboksia, vaikka mahdollisuus sen hyödyntämiseen onkin.
Edit. Lisäsin lainauksen, kun muut ehtivät väliin.
Ongelma onkin katsos siinä, että kunnon vempeleitä ei ole tarjolla. En viitsi sijoittaa yhteen lisäpurnukkaan ja johtohärdeliin vain jääkiekon jatkoaikojen ja YLE Teeman takia. Olen valmis siirtymään Digiaikaan vaikka heti, jos on kunnon vempeleitä tarjolla. Tästä olen jo aiemminkin puhunut.
Olen myös valmis maksamaan kohtuuhinnan hyvästä SM-liigan jääkiekkopaketista, jossa näen oman joukkueeni vieraspelejä hyvin toimitettuna, kuvattuna, ohjattuna ja jääkiekon säännöillä pelattuna. Paljonkos muuten se KärPä-vieraspelipaketti maksoi per peli? Hommahan pitäisi mennä niin, että maksaa siitä mitä katsoo. Pelin voisi tilata vaikka kännykällä tai netin kautta.
Digipoksista pitää saada muutakin lisäarvoa: kovalevy, joka mahdollistaa lähetyksen pysäytyksen ja korkeatasoisen nauhoitusken (samalla pääsee VHS-kasettihelvetistä...), DVD tallennusta varten (ehkä sitten erillinen...), tuplaviritin, kaapeli- ja maanpäälistoiminto samassa koneessa, paluukanava ADSL yhteensopivana jne. Tommosesta poksista olen valmis maksamaan vaikka heti sen 500 eukkaa tai enemmänkin. Ensi syksynä jotain tämän tapaista on kuulemma tulossakin markknoille. Tekniikkahan tähän kaikkeen on olemassa, onhan kuussakin käyty...
Niin ja tiedän. Voisin rakentaa jonkun pc-härvelin, jolla ton kaiken sais toimimaan, mutta kun olen maccimiehiä, käytän kotona kannettavaa ja pelaan PS kakkosella, en halua uutta tietokonetta, varsinkaan W-tyylistä, hankkia.
Yksi lisäpointti digipoksin hankkimiseen on tietenkin Mestareiden Liiga. Nelosellahan on tapahtumassa samantapaista, osa peleistä ja varsinkin koosteet tulee neljä plussalta (tuttu numero koulusta). Ja ehkä Ateenan Olypialaisissa, jos niitä koskaan saadaan pidettyä, YLE tekee jotain rinnakkaislähetyksiä. Menisi poksit kaupaksi :)