Pakkipari kirjoitti:Mitä tulee Tommin muistamiseen, niin verbaalisesti se on toteutettava. Ehkä joku pahvikyltti jossa on Tommia muisteltu. Hyvällä maulla totta kai. Mihinkään tavaroiden jäälle heittelyyn, mauttomuuksiin tai jopa fyysiseen väkivaltaan en kannata tai sellaista edes hyväksy. Ellei se fyysisen väkivalta sitten ole puhdas mutta kova taklaus JYPin pelaajan tekemänä (veikkaan Jyssyä jos on terveenä).
Itsekkin olen samaa mieltä että jotenkin Kovasen paluuta Hippokselle pitäisi muistaa. Itse olen sitä mieltä että se tapahtuu kentällä.
Jyssyn tai Rikun toimesta, kyseeseen tulee se peliin kuuluva hiostaminen, taklauspelaaminen kovaa ja loppuun sekä henkistä painetta perään.
Sitten mitä tulee katsomosta tapahtuvaan muistamiseen, sitäkin todennäköisesti tulee. Samalla tavalla uhottiin kun oli Puistola-Westcott episodi...Mutta täysin samoilla linjoilla Pakkiparin kanssa mitä tulee rajoihin.
Tällä kaudella eritoten SM-liiga velvoittaa seuroja puuttumaan loukkaavaan huuteluun sekä kiroiluun katsomosta, kuten sai mm. Turun mustat sissit huomata huutaessaan täällä viimeksi "miikää vituun nyykäskylä, teille nauraa kaikki -> ja sentterit pystyyn istumakatsomoon".
Tuli vain mieleen kun heidän kannustustaan osa kehui niin hyväksi. Jota se osittain myös oli.
Mukana offtopicia mutta yleisesti katsomokulttuuriin ja käyttäytymiseen se "Kovasen-paluu" keskustelukin jo meni.
Ja vielä itse aiheeseen, kaukalossa Tommi Kovasesta, en arvosta enkä hyväksy hänen toimintatapaa yhtään enempää tälläkään hetkellä.
Mutta hyvä että päästiin eroon ja saatiin korvaus siitä, eli jotain hyvääkin jo voi sanoa.
Viimeksi muokattu: