MemphiksenBaarimikko kirjoitti:Mutta muistakaapa tämä tosiasia: Jokereissa pelataan vain ja ainoastaan Hjalliksen rahoilla.
Todellako? Milloin tämä muutos on tapahtunut?
MemphiksenBaarimikko kirjoitti:Mutta muistakaapa tämä tosiasia: Jokereissa pelataan vain ja ainoastaan Hjalliksen rahoilla.
MemphiksenBaarimikko kirjoitti:. Mutta muistakaapa tämä tosiasia: Jokereissa pelataan vain ja ainoastaan Hjalliksen rahoilla. Se saa tehdä mitä haluaa. Jokainen joka sitä arvostelee voi perustaa oman liigajoukkueen.
Liiassa valmentajavetoisuudessa on, kuten todettua, ongelmansa. Valmentajat tulevat Jokereihin töihin, tekemään sen korkeintaan muutaman kauden urakan. Jonkun pitäisi kuitenkin huolehtia pitkäjänteisemmästä ajattelusta, visioinnista, pelillisenkin "brändin" rakentamisesta. Nyt Jokereissa siitä ei huolehdi oikein kukaan, mikä johtaa väistämättä identiteetin hajanaisuuteen.Aake kirjoitti:Nyt Jokereille olisi tärkeätä palata varmalle linjalle valmentajapolitiikassa: otetaan tiukka, kokenut ja tasaiseen suoritukseen pystyvä ammattimies, ei mitään trendipellejä tai uuden tyylin kokeilijoita ulkomailta. Okei, alussa voi olla vähän tylsää kun ei tule supervisioita ja lehdistön mielestä mies on tylsä, mutta lopussa kiitos seisoo.
eh kirjoitti:Liiassa valmentajavetoisuudessa on, kuten todettua, ongelmansa. Valmentajat tulevat Jokereihin töihin, tekemään sen korkeintaan muutaman kauden urakan. Jonkun pitäisi kuitenkin huolehtia pitkäjänteisemmästä ajattelusta, visioinnista, pelillisenkin "brändin" rakentamisesta. Nyt Jokereissa siitä ei huolehdi oikein kukaan, mikä johtaa väistämättä identiteetin hajanaisuuteen.
liigajyrä kirjoitti:Valmentaja on simppeli ukko joka tietää kiekosta jonkun verran. Kielipää ei ole mikään mahtava mutta mitäpä siitä.
MustatKortit kirjoitti:Valmentaja on siis kaikkien yllätykseksi/riemuksi Virmasen Masa.
Levonen kirjoitti:Tarjosin tätä herraa jo tuolla Lukko keskustelussa Raumalle mutta ei oikein kelvannut.
Eli, miten olisi Jokerien valmentaja 06-07: Juhani Tamminen?
liigajyrä kirjoitti:Valmentaja on simppeli ukko joka tietää kiekosta jonkun verran. Kielipää ei ole mikään mahtava mutta mitäpä siitä.
Sejba kirjoitti:Otto??? Ei kai nyt J......ta! Kakkoskoutsi on sit varmaan Tiki:)
Sejba kirjoitti:Otto??? Ei kai nyt J......ta! Kakkoskoutsi on sit varmaan Tiki:)
Kyselenpä vaan tietäjiltä, että mikä tässä tsekkien Jokeri-valloituksessa on Bozikin rooli ? Mun käsittääkseni minä koutsaan ensi kaudella. Ampukaa alas jos ei ole perää.cobol kirjoitti:Jep. Ja Keke sai fysiikkavalmentajan paikan. Joukkueenjohtaja on muuten Prochazka. Kaikki tämä johtuu siitä, että legendaarinen #58 eli Jiri Sejba osti SanomaWSOY:n ja Hjalliksen ulos kun Otto oli ensin pantannut hotellinsa.
On perää, istun sen päällä. Jos nyt vain kokeiltaisiin sokkona eihän siitä mitään haittaakaan voi olla. Vai mitä? Sinulle sorvataan sopimus, jossa siirryt penkin taakse vasta marras- joulukuussa. Saat valita vapaasti kakkosvalmentajan, jota voit sitten julkisesti nöyryyttää matsien aikana. Ois se aika näky Virmanen hakemassa Bozikille pullaa ja kahvia erän aikana.bozik kirjoitti:Kyselenpä vaan tietäjiltä, että mikä tässä tsekkien Jokeri-valloituksessa on Bozikin rooli ? Mun käsittääkseni minä koutsaan ensi kaudella. Ampukaa alas jos ei ole perää.
Target kirjoitti:Saat valita vapaasti kakkosvalmentajan, jota voit sitten julkisesti nöyryyttää matsien aikana. Ois se aika näky Virmanen hakemassa Bozikille pullaa ja kahvia erän aikana.
Tepa kirjoitti:Tammisella on ensikaudeksi sopimus Sveitsiin.
Tomppa#74 kirjoitti:Pakollinen puuttuminen tähän kommenttiin. Bozik ei voi valitettavasti vapaasti valita kakkostaan, koska siitä on jo paperit tehty pari vuotta sitten allekirjoittaneen kanssa. Mulle maksetaan naurettavan suurta liksaa
Gellner kirjoitti:Hallilla kiersi tänään huhuntynkää, että Jokereiden uusi koutsi olisi Risto Dufva. Tuossa ei liene totuuspohjaa, vai? Itse pidän Dufvaa liian "nimettömänä" valmentajana Jokereiden ruoriin.