Mad Dog asetteli sanojaan sykähdyttävästi. Kunpa jokainen pystyisi yhtä objektiiviseen arviointiin.
<BR>
<BR>En ole ehtinyt aiemmin kirjoittamaan, ja kun muutamat asiat on taas esitetty selvitystä vaativassa muodossa, tuon vielä esiin pari asiaa:
<BR>
<BR>Joku nerokas oli keksinyt esiintyä jossain Ilveksen fanisivuilla minun nimimerkilläni ja saanut jonkinlaisen kaaoksen aikaan. Ja tästä syyteltiin tietysti koko eilisen päivän ajan minua. Kukaan ei tosin kertonut mitä itse asiassa oli tapahtunut. Kerrottiin vain, että kaupungilla liikkuu huhuja polvipetterin olleen pääpukarina jossain “virtuaalimulkkujen rynnistyksessä” (suora lainaus ilves.comista).
<BR>
<BR>Niin ikään TM on jatkuvan ivan aiheena Ilveksen palstalla ja hänen on väitetty tehneen mitä ihmeellisimpiä juttuja. Mm. toivottaneen jollekin Ilveksen fanille auto-onnettomuutta. Nyt asia tuotiin tännekin. Ja näitä juttuja riittää lisää.
<BR>
<BR>Toivoisinkin, että esittäisitte todisteita niiden jatkuvien väitteidenne sijaan. Syyksi ei kelpaa se, että \"tää on Ilveksen palsta eikä tänne ole Tuppuroilla mitään asiaa\".
<BR>
<BR>Mitä taas tulee Tapparan palstaan ja siellä Raimo Helmisen nimittelyyn, jokainen voi käydä katsomassa asian todellisuuden nytkin vireillä olevasta Ojanen-Helminen -vertailuasetelmasta Tapparan Jälkipeleissä pelaajat-linkissä. Vastaavasti ilves.comista löytyy Ojasta koskevia juttuja, joista voi niin ikään vetää johtopäätöksiä.
<BR>
<BR>Mitä tulee eiliseen peliin, on rehellisesti todettava, ettei taso häikäissyt puolin eikä toisin. Tuollaisella pelillä kummallakaan joukueella ei ole sanomista pleijareissa.
<BR>
<BR>Onnea silti Ilveksen faneille eillisestä voitosta.