Vituttaa kyllä kun hyväkään esitys ei riitä mitenkään pisteisiin. Jännä juttu kun hirveästi en alkoholista perusta, mutta kyllä tämä viimeinen kaksi kuukautta on tehnyt vetää pää täyteen melkein jokaisen JYPin pelin jälkeen ja jopa sen aikana.
Positiivista tässä tilanteessa on se, että ei tarvitse tästä kaudesta enää ottaa stressiä. Seuraan toki otteluita ja toivon parasta, mutta en odota mitään. Kunhan nyt taloudellisesti selvittäisiin kaudesta läpi kohtalaisen mukavasti, niin se riittää.
Vaikka JYP on äärimmäisen lähellä sydäntä, niin välillä on tunnustettava tosiasiat. Ei siitä hyödy mitään, että vittuuntuu jokaisesta tappiosta lisää ja fiilis on jatkuvasti paska. Nyt täytyy vain ottaa rennosti. Jos voitetaan, niin hieno juttu, siitähän otetaan joka kerta kaikki ilo irti, mutta jos hävitään, niin ei jäädä sitä murehtimaan.
Vituttaa kyllä kun hyväkään esitys ei riitä mitenkään pisteisiin. Jännä juttu kun hirveästi en alkoholista perusta, mutta kyllä tämä viimeinen kaksi kuukautta on tehnyt vetää pää täyteen melkein jokaisen JYPin pelin jälkeen ja jopa sen aikana.
Vai edellistä otteluketjua mukaillen @cimoh :eissa? (Lausutaan 'simoissa')Kannattaa aloittaa jo ennen peliä, että on jo "kivoissa", kun kiekko putoaa.
Vai edellistä otteluketjua mukaillen @cimoh :eissa? (Lausutaan 'simoissa')
Linkattu nimimerkkihän ei millään tavalla vaikuttanut olevan kyvytön otteluketjussa kirjoittamaan fiksuja, mutta hyvän juomapelin kehitti kuitenkin. Tänään hallilla sama? Vaikeusastetta lisää se, että juomat on nautittava erätaukojen aikana.
Tätä pitää alkaa kyllä kehittämään. Kiitos vinkistä.Vai edellistä otteluketjua mukaillen @cimoh :eissa? (Lausutaan 'simoissa')
Linkattu nimimerkkihän ei millään tavalla vaikuttanut olevan kyvytön otteluketjussa kirjoittamaan fiksuja, mutta hyvän juomapelin kehitti kuitenkin. Tänään hallilla sama? Vaikeusastetta lisää se, että juomat on nautittava erätaukojen aikana.
Ketjun otsikon mukainen toiminta.Murheellinen lauantai, ei voi muuta sanoa. Mikähän tähän vitutukseen auttaisi?
Tämä ja kylkiäisenä kun kutsuu kavereita pelaamaan vaikka lautapelejä jauhamaan shaibaa ja syömään jotain snäcksiä, niin kyllä se iloksi siitä muuttuu.Ketjun otsikon mukainen toiminta.
Mulla ei ole kavereita. Joisivat vaan kaikki viinat. Tällä kaudella ei ole varaa tarjota muille. Sen verran murheellista on.Tämä ja kylkiäisenä kun kutsuu kavereita pelaamaan vaikka lautapelejä jauhamaan shaibaa ja syömään jotain snäcksiä, niin kyllä se iloksi siitä muuttuu.
Liittyykö eka ja toinen lause kenties jollain tavalla toisiinsa...?Mulla ei ole kavereita. Joisivat vaan kaikki viinat. Tällä kaudella ei ole varaa tarjota muille. Sen verran murheellista on.
Jotenkin todella ”tyhjä olo” tuon tappion jälkeen… Harvoin tällaista tuntee.
Hienoa että sulla riittää vielä positiivisyyttä, näen tilanteen tällä hetkellä niin että omistajilla on kassa tyhjä joka johtaa siihen että junnupitoisella joukkueella mennään myös tulevat vuodet muutama toivotaan toivotaan kaljaliigan apu siihen päälle, niin taistellaan joka vuosi jumbosijasta.Sellaista se on. Itsellä ollut hauskaa tämä lätkän seuraaminen kun 2010-luvun taitteessa JYP oli voitokas ja NHL-lemppari kynti pohjamutia. Nyt se on kääntynyt toisinpäin. Paskan määrä on maailmassa vakio ja sitä rataa. Nyt olen kuitenkin itse jo päässyt sille tasolle että tuo taisteluilme ja vähän järkevämpi pelaaminen JYPillä tuo jo hymyä huulille. Voitot on sitten ihan totaalista plussaa. Enää ei sentään olla hävitty jo ennen kun kiekko tippuu jäähän. Sekin oli hyvän tovin käytännössä automaatio. Kyllä se vielä tästä joskus. Kai?
Omistajaportaasta minäkin olen huolissani ja käärmemäisesti mieleen luikertelee heikkoina hetkinä ajatus, että mitäs jos niitä ei enää nappaa tällainen puuhastelu? Tämäkin kun syö rahaa ja tuottanee tappiota saman verran, ellei enemmän, kuin menestysvuosina (toki plussaakin välillä tehtiin). Miksi laittaa omiaan likoon jumbosijasta tappeluun?Hienoa että sulla riittää vielä positiivisyyttä, näen tilanteen tällä hetkellä niin että omistajilla on kassa tyhjä joka johtaa siihen että junnupitoisella joukkueella mennään myös tulevat vuodet muutama toivotaan toivotaan kaljaliigan apu siihen päälle, niin taistellaan joka vuosi jumbosijasta.
Kun nyt on saatu muutaman vuoden aikana tämä paska osumaan tuulettimeen oikein kunnolla, on tilanteen korjaaminen todella haastavaa, money talks, bullshit walks
Ainakin minun on hieman vaikea nähdä sitä pitkäjänteistä kehitystä, kun JYPin pelaamisen taso heiluu niin paljon. Yksi hyvä erä, kaksi surkeaa erää. Yksi hyvä peli ja meinaa olla haasteita toistaa sitä toiseen peliin. Konsistenttia (hyvän) tason ylläpitämistä toivon vuodelta 2022.Muuten kyllä lätkän kannalta tässä on jo muutama viikko menty vähän tässä legendaarisessa "hällä väliä" -moodissa. Panosta peleihin (näin se meni puolison kanssa, höhö) kun ei oikein ole löytynyt enää. Palstaa lukiessa tosin välillä olen tunnistavinani orastavaa optimismia, että peli kehittyy.
Kippis palstasiskot, -veljet ja -henkilöt! Parempaa uutta vuotta 2022!
Samoja pelejä on sitten katsottu, toivoin että Jouluun mennessä näkyisi jotain hyviä merkkejä pelin kehittymisestä, mutta kun tappioita tulee jatkuvasti, niin ei se paljon auta jos siellä muutama onnistuminen tulee välillä.Ainakin minun on hieman vaikea nähdä sitä pitkäjänteistä kehitystä, kun JYPin pelaamisen taso heiluu niin paljon. Yksi hyvä erä, kaksi surkeaa erää. Yksi hyvä peli ja meinaa olla haasteita toistaa sitä toiseen peliin. Konsistenttia (hyvän) tason ylläpitämistä toivon vuodelta 2022.
Itselle noiden muiden otteluiden katsominen on hyvinkin rentouttavaa, ja tällä hetkellä lähes poikkeuksetta katsoi mitä peliä tahansa niin parempaa hokia se on.Erittäin murheellista ettei ole oikein tekemistä viikonloppuna illalle, kun pelejäkään ei JYPillä ole. Kai se täytyy katsella muiden joukkueiden pelejä, vaikka ne ei muuta kuin lopputuloksen osalta kauheasti kiinnostele.
Erittäin murheellista ettei ole oikein tekemistä viikonloppuna illalle, kun pelejäkään ei JYPillä ole. Kai se täytyy katsella muiden joukkueiden pelejä, vaikka ne ei muuta kuin lopputuloksen osalta kauheasti kiinnostele.