Tässä ketjussa otamme tuikun murheeseen

  • 36 468
  • 300

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelin jo ettei tule, koska itse istuin kuukauden kirjoitussellissä niin höntsä-syystä kuin voi olla. Harmi todellakin, että @Wraith joutuu olemaan juuri näinä päivinä keskustelusta sivussa, mutta kyllähän siinä vitsailussa mentiin sen kriittisen rajan ylitse. Aiheellinen tuomio, mutta harmi harmi.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Näköjään myös @Gluteus Maximus sai spämmäämisestä viikon kakkua. En kyllä itse mitään spämmäämistä huomannut.
Laittoi pari Yleä haastavaa kommenttia ja penaltiboksi kutsui. Aika herkillä oli nyt modet. Foliohattuilu Nikun tilanteesta on sallittua, mutta Ylen toimintaan liittyen pelkkä folion rapiseminen saa käden nousemaan pystyyn.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laittoi pari Yleä haastavaa kommenttia ja penaltiboksi kutsui. Aika herkillä oli nyt modet. Foliohattuilu Nikun tilanteesta on sallittua, mutta Ylen toimintaan liittyen pelkkä folion rapiseminen saa käden nousemaan pystyyn.
Niin epäilinkin. Yleä pitää saada haastaa niin kuin mitä tahansa muutakin (vallankin) verorahoilla toimivaa instanssia. Käsittämätöntä toimintaa moderaattoreilta. Mutta eteenpäin.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ja myös @Tukka laitettiin jäähylle.

JYP johdon ruskea kirjekuori löytänyt modejen luokse?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Viestissä kierretään toisen jäsenen kirjoituskieltoa ja siitä on annettu rikepiste.
@Wraith lähetti seuraavat terveiset.

"Halutaanko tässä tuo meidän fantasiasysteemi nyt hajoittaa, kun idean isä ja Utj ainakin laitettu karsinaan. Meitä ei hiljennetä."

Itsehän olen ulkomailla, mutta otetaan vaikka parit viinilasilliset tälle meiningille.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Wraith lähetti seuraavat terveiset.

"Halutaanko tässä tuo meidän fantasiasysteemi nyt hajoittaa, kun idean isä ja Utj ainakin laitettu karsinaan. Meitä ei hiljennetä."

Itsehän olen ulkomailla, mutta otetaan vaikka parit viinilasilliset tälle meiningille.
”idean isä ja utj ainakin laitettu karsinaan” voiko toi tarkoittaa, sitä mitä mä toivon, että se tarkoittaa? Vai yliajattelenko kauheissa hopiumeissa?
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Wraith lähetti seuraavat terveiset.

"Halutaanko tässä tuo meidän fantasiasysteemi nyt hajoittaa, kun idean isä ja Utj ainakin laitettu karsinaan. Meitä ei hiljennetä."

Itsehän olen ulkomailla, mutta otetaan vaikka parit viinilasilliset tälle meiningille.
Ei voi sanoa, että @Wraith huutelee haudan takaa, mutta hienoa, että edelleen saa sanan kuulumaan
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Wraith lähetti seuraavat terveiset.

"Halutaanko tässä tuo meidän fantasiasysteemi nyt hajoittaa, kun idean isä ja Utj ainakin laitettu karsinaan. Meitä ei hiljennetä."

Itsehän olen ulkomailla, mutta otetaan vaikka parit viinilasilliset tälle meiningille.

Jos tämä tulkitaan kuten tulkitsen niin saateri sehän alkaa soimaan vanha kunnon pelin jälkeinen Hippoksen KIITOS JYPPI, KIITOS JYPPI huuto päässä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jos/kun otetaan Tapparalta ja KooKoolta turpaan niin sitten lauantaina on sellainen paikka et voidaan vajota niin syvälle ettei sieltä kyllä voi enää nousta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
En yli tulkitsisi viestiä, tosin minä vain välitän tarvittaessa @Wraith sanaa.

Tarkoitus kohdentaa viestit oikeisiin ketjuihin, jos sellaista tulee.
 

Kideradio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
No jotkut bannit ymmärtää, jotkut ei. Mutta mitä Gluteuksen banneihin tulee, niin moderaattorien toiminta vaikuttaa vähän samalta kun Jypin johdon. Meillä Jyp faneilla alkaa olla jo hyvin kokemusta asiasta.
"spämmännyt pariinkin ketjuun", mikä tuossa ei ole ymmärrettävää? Jos kertoilee Ylen toiminnan olevan enemmän harhaista kuin USAn median, niin itsesensuurillekin olisi käyttöä.
 

Baldrick

Jäsen
Don’t give me hope…

Mää oon ihan saatanan iloinen jos Veke ja KÖK ”saavat mahdollisuuden toteuttaa itseään uusien haasteiden parissa”!!!
 

Shakesbeers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Boston Bruins ja NhlÄn suomalaiset.
Jos tämä tulkitaan kuten tulkitsen niin saateri sehän alkaa soimaan vanha kunnon pelin jälkeinen Hippoksen KIITOS JYPPI, KIITOS JYPPI huuto päässä.
Jos tällainen tieto tulee ennen lauantaita, niin mielestäni olisi aiheellinen chantti El sputniko hegemonian aikana. Samoin kuin MIIKKO VIITANEN, MIIKKOOO VIITAANEN" chantti.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
En yli tulkitsisi viestiä, tosin minä vain välitän tarvittaessa @Wraith sanaa.

Tarkoitus kohdentaa viestit oikeisiin ketjuihin, jos sellaista tulee.
Eli kyse siis meidän omasta fantasia draftista yms, Tukalla ja Wraithilla pelikieltoa jo.

Se olisikin liian hyvää ollakseen totta jos Hämäläinen ja Veke olisi jäähyllä.
 

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"spämmännyt pariinkin ketjuun", mikä tuossa ei ole ymmärrettävää? Jos kertoilee Ylen toiminnan olevan enemmän harhaista kuin USAn median, niin itsesensuurillekin olisi käyttöä.
Ylen ja USAn median vertaileminen on mielestäni aika subjektiivinen asia mihin ei välttämättä ole olemassa yksiselitteistä ja aukotonta totuutta.

Ja koska näin on, niin tulee väistämättä mieleen että onko tuo vain joku asia mistä ei saisi vääntää. Jos toinen osapuoli saa bannit mutta toinen ei, niin mielestäni se symboloi tietynlaista hyvät vastaan pahat asetelmaa mitä en toivoisi.

Mutta niinkun sanoin, niin eteenpäin. Sanon tämän siksi koska modet saattavat kohta kuvitella minun olevan spämmääjä. Mutta kun kysyttiin niin vastasin.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli kyse siis meidän omasta fantasia draftista yms, Tukalla ja Wraithilla pelikieltoa jo.

Se olisikin liian hyvää ollakseen totta jos Hämäläinen ja Veke olisi jäähyllä.
Ei pitäis käyttää aivoja yhtään… :( mä olin jo valmis olemaan onnellisin mies ikinä, mutta se ei vielä. Piru
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei pitäis käyttää aivoja yhtään… :( mä olin jo valmis olemaan onnellisin mies ikinä, mutta se ei vielä. Piru
Nämä laitetaan kyllä toteutuessaan herrojen omiin ketjuihin
 

Baldrick

Jäsen
Eli kyse siis meidän omasta fantasia draftista yms, Tukalla ja Wraithilla pelikieltoa jo.

Se olisikin liian hyvää ollakseen totta jos Hämäläinen ja Veke olisi jäähyllä.
No alkuun luin näin, mutta sitten muiden viestien jälkeen aloin epäilemään itseäni, että tarkoitettiinko fantasian menevän turhaksi, jos hommat saadaan tais parien potkujen jälkeen raiteilleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös