Tässä ketjussa onnittelemme Porin Ässiä mestaruudesta

  • 50 241
  • 354

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onnea Ässille! vilpittömästi olen onnellinen, että juuri Ässät pytyn vei, olette sen todellakin ansaitseet. Juhlintaa katsellessa tuli kyllä mieleen, että jospa se joskus meidänkin kohdalle.. Tuota fiilistä odotellessa jaksaa kyllä vielä pari jumbokautta käydä katselemassa!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Aina olen Karri Kivestä tykännyt ja pahalta tuntui talvella kun joka toinen Ässät-kannattaja oli vaatimassa miestä ulos. Mutta onneksi kävi nyt näin. Onnea Karri Kivi ja onnea Ässät.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Onnittelut hienolle joukkueelle. Onnittelut myös Kivelle. Ei varmasti ollut helppo kausi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Noh, kun ko. torsposta puhutaan, niin käsi ylös yllättyneet? Naurettavaa touhua, mutta kukin tavallaan.

Ihmetyttää mitä taustamies Kaukoranta on tehnyt, että Jukka veti herneet noin syvälle nenään? No sama se, ei yhtään heikennä Ässien mestaruusjuhlia!
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onnittelut Ässille, ja sen kannattajille. Oikeaan osoitteeseen meni.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ihmetyttää mitä taustamies Kaukoranta on tehnyt, että Jukka veti herneet noin syvälle nenään? No sama se, ei yhtään heikennä Ässien mestaruusjuhlia!

Tossa jutussahan se juuri mainittiin, eli hän toi esiin tuon "liaanikiekon" ennen karsintoja ja ilmeisesti Jukka pahotti mielensä ihan tosissaan.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Jukopliut. Olen hitsannut ihan oikeasti aiemmin työkseni 8 vuotta ja tarkastanut 5 vuotta niitä p**keleitä sen päälle. Nyt hitsataan MESTARUUSKARVIA!! Ihan uskomaton fiilis ja KIITOS kaikille!!!! Wuhuu!!!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tossa jutussahan se juuri mainittiin, eli hän toi esiin tuon "liaanikiekon" ennen karsintoja ja ilmeisesti Jukka pahotti mielensä ihan tosissaan.

Missä jutussa? Ei sattunut silmään mutta siihen on varmaan parikin syytä ;)
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
"– Rautakorpi sanoi, että ei onnittele, koska minulla ei ole moraalia, Kaukoranta ihmetteli."

Se onkin Pohjanmaalta. Joka kerta kun sen vittumaista naamaa näytettiin ruudussa, ihmettelin miksi olen Tapparan puolella. Onneksi Ville Nieminen palautti muistini pelin jälkeisellä haastattelullaan. Samaan aikaan Ässät juhli mestaruutta, mikä toi yllättävänkin positiiviset fiilikset.

Minulla on muutamia porilaisia tuttavia, mutta yksikään heistä ei ole tipan tippaa kiinnostunut jääkiekosta. En siis aio onnitella heitä, vaan onnittelen Jatkoajan anonyymeja ässäkannattajia. Teidän joukossa on myös sellaisia kuin minä, joka on asunut toisten joukkueiden kannatusalueilla. Suurimmat onnitteluni menevät tällaisille kannattajille, jotka eivät muualta onnitteluja tule saamaan kuin tästä ketjusta. Ottakaa ilo irti, täällä te olette osa jengiä.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onnittelut Ässille!

Nykyinen paras 7:stä pudotuspelisysteemi on sellainen, että paras voittaa aina. Yhtä lukuunottamatta pelit olivat tiukkoja pienten marginaalien pelejä ja lähes 7 ottelun verran pelattiin, mutta näin se pitää ollakin. Nuo lässähtäneet 4-0 ja 4-1 -sarjat on niin nähty.

35 vuotta on valtavan pitkä aika ja Ässät on mestaruutensa ansainnut.


Raanta + Ässien pakisto Marttisen ja Heshkan johdolla oli jotain totaalisinta vuosiin. Nöyrästi jaksoivat Ässä-pakit olla lähes 100% joka tilanteessa alimpina miehinä, ja Raanta voitti Metsolan 3 kertaa reilusti ja otti 3 "tasuria" maalivahtipelin suhteen silloin kun molemmat loistivat. Ei tainnut Raannan taakse mennä yhtä ainuttakaan helppoa.


Kaukoranta on täysi nilkki, mutta ainoa tämän lajin edustaja Ässissä. Erittäin sympaattinen joukkue, ja Karri Kivi tuntuu olevan hieno mies. YLE Puheella aikanaan jo haastateltiin Kiveä ja Rautakorpea mieluisimmasta finaalivastustajasta, ja niin kävi, että molemmat pelasivat loppuotteluissa lempivastustajaansa vastaan.
 
Onnittelen Porin Ässiä, sen pelaajia, johtoa ja taustavaikuttajia sekä tietysti kaikkia ässäfaneja ympäri maailman. Ja kaikkia porilaisia tai sellaiseksi haluavia.

Lisäksi onnittelen Pekka Virtaa, joka on ottanut uransa kovimman haasteen vastaan. Ei tule olemaan helppoa, joten onnea Pekallekin.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Onnittelut Ässille! Ässät taisteli mestaruuden itselleen. Toivoin mestaruutta Ässille KalPan luuseriporukan pudottua. Hienoa, paras finaalisarja jonka olen nähnyt!

Tiesin kyllä muuten Ässien olevan hyvä tällä kaudella, mutta en odottanut että ihan näin hyvä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Summasen ja Rautakorven linjoilla mennään paitsi onnittelut Ässille kuitenkin.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onnea Ässät! Aikamoisen tarinan kirjoititte. Ykkössenterin myynti, jonka jälkeen aivan tajuton vire, ja se kesti lopulta loppuun saakka!!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vilpittömät onnittelut Ässille. Parempia olitte ja olosuhteiden pakostakin teitä kannatin. 3 viikkoa aiemmin pikkujunnut näyttivät kuinka se mestaruus voitetaan, helppo se oli sitten ilman paineita siitä jatkaa :D
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Vilpittömät onnittelut myös täältä suunnasta Porin suuntaan, ja samalla nöyrä kiitos että teitte keväästä/kesästä työpaikalla huomattavasti helpomman elää ja selvitä.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Kuten toiseen ketjuun kirjoitin, Porissa on aina ollut Suomen kauneimmat naiset ja nyt siis myös parhaat kiekkoilijat. Onnea :) Ja huikea yleisö, tänään oltiin jo samassa fiiliksissä keväällä 2006 ja nyt vielä yhtä sijaa parempi menestys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös