Tässä ketjussa onnittelemme Porin Ässiä mestaruudesta

  • 50 438
  • 354

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ja kuten duunikaverinikin aamulla sanoi: ONNEA RAUMA, TEILLÄ ON VAIN 51,7 KM MATKAA JÄÄKIEKKOKAUPUNKIIN.

Mutta kyllähän Ässien taival tammikuun lopusta eiliseen oli historiallista. LOISTAVAA; ONNEA
 

Mardee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pata oli kyllä ylivoimaista valttia tänä keväänä! Ei epäilystäkään maljan menemisestä oikeaan osoitteeseen, olette kaiken hyvän ansainneet itse. ONNEA ÄSSÄT, ONNEA PORI!
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ONNEA ÄSSÄT JA PORILAISET!
Luovutamme maljan mielellämme poriin hetkeksi lainaan!
Upea joukkue teillä. Mieltä lämmittää kovasti kun viime vuosina mestari on tullut ns. pikkujoukkueista. 2012 JYP, 2013 Ässät, 2014????
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö muka Pihlmanin kaksi suomenmestaruutta suosikkijoukkueestasi jypistä ole mitään?
Ainakin minun näytölläni siinä koukun viestissä aika selvästi lukee että poislukien Pihlman ja Uusikartano, jotka siis toisin sanoen ovat tuosta joukosta jotain voittaneet aiemminkin.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Ainakin minun näytölläni siinä koukun viestissä aika selvästi lukee että poislukien Pihlman ja Uusikartano, jotka siis toisin sanoen ovat tuosta joukosta jotain voittaneet aiemminkin.
Sittenhän minä olen puusilmä. Pitänee opetella lukemaan siis paremmin. Sori koukku ja kiitos Iker kun valaisit minua. Pelinlukutaito ei tänä aamuna ollut siis kohdillaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onnittelut Ässille! Kyllähän tämän jo teille suo ja kotimaiselle kiekolle mahtava asia.
 

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
Onnea Ässät.
 

nikozwan

Jäsen
Todella hienoa että "ne toiset punapaidat" voittivat mestaruuden!
Suuresti onnea Poriin, en keksi ketään, joka olisi enemmän tätä mestaruutta ansainnut. Viime vuosina SM-Liigan tasoa on haukuttu, mutta ainakin meillä on tasainen ja yllättävä sarja. Nautitaan me lätkän ystävät siitä ja nauttikaa te porilaiset mestaruushuumasta.
 

Patalappu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä kulunut puolitoista viikkoa finaalisarjaa nosti stressitason aivan käsittämättömille lukemille omalla kohdalla. Viimeiset viisi yötä meni nukkumisen suhteen aivan perseelleen ja eilen päivällä alkoi kieppi olemaan jo todella syvä. Aivan kuten Joppe niin en olisi enää yhtään peliä tätä enää jaksanut.

Jumalauta oli hieno meininki eilen kaupungilla. Satuttiin vielä frouvan kanssa kotimatkalla baarista just siihen aikaan Vaakunan eteen kun joukkue tuli sinne ja näin POJAN elävänä vilaukselta. Vittu että se näytti kauniilta. Aivan uskomattomalta. Tää on nyt meidän, kukaan ei vie sitä enää koskaan meiltä pois.

KIITOS ÄSSÄT
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onnittelut Poriin! On se vaan mahtava fiilis kokea fanina tuo hetki, nimimerkillä -09 nevöfoget. Hitsipillit hehkumaan ja torille, olette se ansainneet. Hieno nousu kevätkaudella pleijariviivan alapuolelta aina päätyyn saakka.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onnea Ässille. Hieno fiilis Porissa. Ehdottomasti oikea Joukkue voitti ja tämä tekee hyvää sm-liigalle monintavoin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Joka vuosi on saanut onnitella kavereita ja tuttuja, (niin laajasti on eri joukkueiden faneja piirissä) että onneksi olkoon mestaruudesta. Nyt kun ollaan pöydän toisella puolella ja ympäri Suomea (jatkoajassa eritoten) tulee onnitteluja, niin.....

En osaa sanoin kuvailla. Kiitos omalta osaltani kaikkia, jotka meitä porilaisia ja Ässien faneja onnittelevat! Kaikki tännekkään kirjoittelevat nimimerkit eivät varmasti useiden mielestä "ansaitse" onnitteluja, mutta hattu päästä ja KIITOS teille kaikille jatkoajan kirjoittelijat ja lukijat! Täällä on ainakin yksi fani joka arvostaa kiitoksia.

Kiitos!
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Onnittelut Ässien uskomattomalle joukkueelle ja sen hienoille faneille.

Käsittämätön tuhkimotarina.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Onnittelut Ässille ja faneille. Paras voitti !!!



-Papa_
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut Ässille!

Pahin mitä porilaisten itetunolle voi tapahtua on juuri tapahtunut!

Toivottavasti Ässien fanit muistaa, että kaikki lähti liikkeelle Alpo Suhosen aloittamasta suursiivouksesta, jonka lopullinen tulos on nyt tässä.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Onnittelut Ässille mestaruudesta. Olitte paras ja pelirohkein joukkue sm-liigassa, mukavaa kun paras joukkue voittaa silloin, kun se ei ole se joukkue, jota itse kannattaa. Samoin Porin loistavat kannattajat ansaitsivat mestaruuden ja mestaruusjuhlat. Hieno loppu pitkälle sm-liigakaudelle, kun Ässät ja koko Pori juhlii mestaruutta, onnitteluni vielä kerran.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Soitin Porin Jazzin toimitusjohtajalle työasioissa ja onnittelin samalla mestaruudesta. On siellä ainakin yksi porilainen duunissa tänään. Kertoi, että meno on kaupungilla suht riehakasta eikä lopu ihan heti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihan kiva juttu, hei, että Ässät voitti, kunhan ei jää tavaksi. Sanoin kaverilleni jo ennen tämän kevään play offien alkamista, että Ässät on mestari. Kaverini luotti vankasti Tapparaan.

Onnitteluni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös