Mulle tuli joltain aikuissivustolta mainos otsikolla "Horny Matures".
Eikös tuo ole Lukon pelaajatiedotteen otsikko?
Mulle tuli joltain aikuissivustolta mainos otsikolla "Horny Matures".
Seuraava etappi, eli klo 14.00 olis kohta käsillä.
Jokohan nyt pläjähtäs nyysletteriä postilootaan.
Ei pläjähtänyt ei... Pitkä on odottavan aika, mutta luotan siihen että tälläkin hetkellä karavaani kulkee. Meneehän se päivä näinkin.
Montakohan päivää elämästä on tullut pilattua odottamalla Hifk:n pelaajasoppareita. Year after year after year after year after year...
Juuri näin. Eihän siinä alkuperäisessä ilmoituksessa tosiaan kerrottu mistä vuodesta, tai edes mistä kuukaudesta on kyse.. Odottavan aika on pitkä."IFK julkaisee uusia pelaajasopimuksia keskiviikkona"
Voi olla tänään....ensi viikolla...elokuussa........marraskuussa............tammikuussa.....
Montakohan päivää elämästä on tullut pilattua odottamalla Hifk:n pelaajasoppareita. Year after year after year after year after year...
klo 14:00stakin meni jo.
Pahasti vaikuttaa että pitää vuorovedoin vetää ens yö
Ps. Töölö 14:25 - Ei uusia sähköpostiviestejä.
Ei sen pakko ole tasatunnein oltava, joten olkoon IFK tässä(kin) edelläkävijä ja The Tiedote saapuu klo 15:45..
Toki valmiina ollaan jos väijymään aletaan. Mukava keli ja korsuissakaan ei palennu.
Olen todella luottavainen, että ennen klo 16.00 newsletter tulee. Tuskin toimiston väki ainakaan ylitöitä tekee.
Päivästä en sitten olekaan niin varma.
Eikö jättiläisen pitäisi käydä teikäläiselle tuo Tiedote kertomassa, tanssivan kääpiön kera?
Nyt siellä Tompan Twitterissä lukee, että sopimus uutisia tämän viikon aikana.
Mun mielestä siellä luki eilen, että niitä uutisia tulee tänään keskiviikkona.
Officella varmaankin viivyttelevät kirjeen lähettämistä ihan piruuttaan, että saavat pidettyä Jatkoaika.com in kipinävuorolaiset jännityksessä. Lopulta tiedote saapuu tänään klo 23.59. :)Toimistolla ehkäpä tutkitaan että miten nyt ne newsletterit saadaan lähetyksi ku mentin sellaisia lupaamaan.
F5 näppäimeni on kohta kulunut puhki
kotisivuilla ainakin lukee/luki että "tilaa newsletter, keskiviikkona tulee tietoa sopimuksista"