Tässä ketjussa odotetaan HIFK:n tiedotteita

  • 93 258
  • 227

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Avaan tämän erillisen ketjun, jotta asiaankuuluva tiedotteiden odottamista koskeva ajatustenvaihto saisi arvoisensa paikan. Uskon, että samalla myös muissa ketjuissa voisi olla helpompi pysyä niiden varsinaisissa aiheissa.

Tänään on edessä siirtyminen uuteen, yhä ATK-painotteisempaan aikaan. IFK nimittäin lähettää kannattajilleen sähköpostitse ns. uutiskirjeen. Tämä on valtava uudistus, jos otetaan huomioon, että vielä viime talvena lukuisa joukko kannattajia valvoi yhdessä öitään ja vaaroja ja rasitusta pelkäämättä tarkkaili ympäristöään, jottei tiedote uudesta päävalmentajasta pääsisi livahtamaan ohi.
 
Viimeksi muokattu:

Löysä66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Windy Cityn Inkkarit
Voisitteko ilmoitella tänne jos joku sattuu saamaan The Tiedotteen sähköpostiin, sillä en voi millään uskoa, että toimistolla tälläisessa uudituksen tilanteessa vielä osataan esim lähettää sähköpostia useamalle vastaanottajalle kerralla.
Pikkuhiljaa kun harjottelee niin hyvin tämä tiedotuspolitiikka jatkossa sujuu.
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siellä joukkokirjeenä sitä lähetetä. Toimistolla on kesäapulaisia jotka maksaneet paikasta että saa tompan alaisuudessa tehä duunia ja käyvät listaa läpi ja tarkastavat onko @-osoitteella kausikortti ostettu että sinne kehtaa postia lähettää.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ei siellä joukkokirjeenä sitä lähetetä. Toimistolla on kesäapulaisia jotka maksaneet paikasta että saa tompan alaisuudessa tehä duunia ja käyvät listaa läpi ja tarkastavat onko @-osoitteella kausikortti ostettu että sinne kehtaa postia lähettää.

Joukkokirje, mikä se on? Hifkiltähän oli junnarit siivottu pois harjoitusringistä. Ne oli kaikki A- junnuista alaspäin kirjaamassa näitä sähköpostiosoitteita ylös. Kohta alkaa siis postien lähetys, ja jos Tompan laskut(25 spostia tunnissa/junnu) pitävät kutinsa, viimeinenkin onnekas saa newsletterinsä siinä loka- marraskuun vaihteessa.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Jumaleissön. Nyt taitaa pukkaa massiivista tiedotetta.
Kun ei meinaa gmail avata ollenkeen. Tulikohan Crosby, Neal, Malkin?
No vittu ei tullut vaan Elisan joku mainoskirje.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Minulle tuli juuri äsken postia otsikolla ARE YOU KIDDING ME?, joten luontaisesti ajattelin tämän koskevan IFK:n sopimusuutisia. Avasin postin, ja siellä olikin tietoa kannattavista pörssiostoksista, potenssilääkkeistä sekä muutaman nigerialaisen osoitteet lahjoituksia varten. Voi toki olla, että nämä jälkimmäiset ovat niitä ykkösketjun vahvistuksia, jotka pitäisi saada maahan välittömästi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mulle tuli lentotarjoukset Finnairilta ja Lufthansalta. Ilmeisesti näissä firmoissa ollaan tietoisia siitä, että kohta tekee mieli lähteä matkalle. Tai lähettää Tomppa matkalle. Finnairin kesähinnat alkaen 89€ ja Lufthansalla pääsisi lentämään Airbus 380:lla hintaan 529€.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mulle tuli lentotarjoukset Finnairilta ja Lufthansalta. Ilmeisesti näissä firmoissa ollaan tietoisia siitä, että kohta tekee mieli lähteä matkalle. Tai lähettää Tomppa matkalle. Finnairin kesähinnat alkaen 89€ ja Lufthansalla pääsisi lentämään Airbus 380:lla hintaan 529€.

Tietysti noi tarjoukset on tarkoitettu tuomaan ne vahvistukset maahan. Käyt hakemassa ne tänne!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tietysti noi tarjoukset on tarkoitettu tuomaan ne vahvistukset maahan. Käyt hakemassa ne tänne!

Niin tietysti. 89 eurolla pääsee Tukholmaan ja 529 eurolla pääsee Shanghaihin. Kiinalaispelaaja siis tulossa rosteriin.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänne pamahti tiedote jo pari tuntia sitten. Koski kuitenkin vain ja ainoastaan sen seuran asioita joita hoidan ihan oikeasti, enkä vain jännitä. Nuo voisi kyllä tajuta toimittaa vähän vähemmän tärkeänä päivänä.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mulle tuli lentotarjoukset Finnairilta ja Lufthansalta.

Mulle tuli joltain aikuissivustolta mainos otsikolla "Horny Matures". En mä ihan sellaisia vahvistuksia joukkueeseen kaivannut. Yksi Suski riittää.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mulle tuli joltain aikuissivustolta mainos otsikolla "Horny Matures". En mä ihan sellaisia vahvistuksia joukkueeseen kaivannut. Yksi Suski riittää.

Tää on joku Nybarin lomaohjeistus pelaajille rentoutumisesta ja akkujen lataamisesta.. Lipsahtanut varmaan vahingossa NEWSLETTER-tilaajalle.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tää on joku Nybarin lomaohjeistus pelaajille rentoutumisesta ja akkujen lataamisesta.. Lipsahtanut varmaan vahingossa NEWSLETTER-tilaajalle.

Uusien cheerleadereiden esittelykuvat sieltä vain tulivat. Olisiko niin, että IFK haluaa muistaa myös niitä, jotka tykkäävät "vähän" vanhemmasta lihasta?
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Mulle tuli joltain aikuissivustolta mainos otsikolla "Horny Matures".

Se mistään aikuissivustolta tullut. Tarkastat kumpi oli lähettäjänä, Frank vai Kife?


En usko Pikku Hakin pelaavan Summasen alaisuudessa, mutta toivotaan, toivotaan edelleen.
 

Löysä66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Windy Cityn Inkkarit
Täällä vaan se koulun kuuluisa Wilma ilmoitteleen mun lapsen olemassaolosta, ei saa edes rauhassa The Tiedotetta odottaa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Täällä vaan se koulun kuuluisa Wilma ilmoitteleen mun lapsen olemassaolosta, ei saa edes rauhassa The Tiedotetta odottaa.

Luitko varmasti viestin oikein? Jos uusi vahvistus onkin Wilma Schlizewski? Sopisi hyvin fyysiseksi pelotteeksi, kun Virtanen jäi saamatta.

Oletettu uutiskirjeen saapumisaika oli veikkausten mukaan klo 13. Eipä vielä tullut postia...
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä tää IFK fanius nousee ihan eri sfääreihin taas kun sähköpostilaatikkoakin joutuu refreshaamaan manuaalisesti. Ihan kun ne postit ei sinne muuten tulisi. Klo 12 meni jo ja niin meni klo 13:kin, olisiko se uusi määräaika sitten klo 14? Ei tuu ees roskaposteja!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kyllä tää IFK fanius nousee ihan eri sfääreihin taas kun sähköpostilaatikkoakin joutuu refreshaamaan manuaalisesti. Ihan kun ne postit ei sinne muuten tulisi. Klo 12 meni jo ja niin meni klo 13:kin, olisiko se uusi määräaika sitten klo 14? Ei tuu ees roskaposteja!

Oletan että 13:00 piti lähteä the tiedote, mutta ATKn kanssa on ongelmia eikä viestiä ole saatu lähetettyä. Tämän varalta olisi pitänyt tuohon newsletterin tilauksen yhteyteen laittaa myös fax-numero, niin näissä tapauksissa tiedote olisi voitu faksata.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
No nyt tuli taas jotain virheellistä postia, ilmeisesti tarkoitettu tälle uudelle unkarilaisvahvistukselle. Stockmannin verkkokaupassa on lastenvaatteet, -jalkineet ja lelut -20%.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Oletan että 13:00 piti lähteä the tiedote, mutta ATKn kanssa on ongelmia eikä viestiä ole saatu lähetettyä. Tämän varalta olisi pitänyt tuohon newsletterin tilauksen yhteyteen laittaa myös fax-numero, niin näissä tapauksissa tiedote olisi voitu faksata.

Tällä hetkellä toimistolla pyydystetään puluja, jotka voivat lähteä kuljettamaan tiedotetta.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
No nyt tuli taas jotain virheellistä postia, ilmeisesti tarkoitettu tälle uudelle unkarilaisvahvistukselle. Stockmannin verkkokaupassa on lastenvaatteet, -jalkineet ja lelut -20%.

Toihan on tietysti Virtaselle tarkoitettu, kun käytti lasta tekosyynä ettei tullut meille.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tuli meikäläisen laarin IFK:n uutiskir...


edit. sori, tämä olikin tilaamani "brand new bondage gear" -paketin lähetysvahvistus. Luin alkuosan nopeasti ja innostuin ennenaikaisesti. Sori.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
edit. sori, tämä olikin tilaamani "brand new bondage gear" -paketin lähetysvahvistus.

Tarkista postisi uudestaan. Ehkä se oli sittenkin odotettu tiedote. Mehän kaipaamme pelaajia, jotka kykenevät sitoutumaan joukkueeseen. Myös valmennusryhmään on ehkä hankittu joku uusi jäsen, joka kykenee piiskaamaan joukkueen yhä kovempiin suorituksiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös