Valitettavasti Sport ehti jo kaappaamaan Tammisen joten hänen(kin) nimensä voidaan vetää yli. Pahoin pelkään ettei Apea parempaa kaveria ole saatavilla nyt eikä lähitulevaisuudessakaan.
Sinä taidat olla ihan tosissasi tuon Tammisen kanssa? No, olisi täällä ainakin turkulainen sijoittajaryhmä puikoissa jos Solkungeni olisi saanut tahtonsa läpi silloin joskus. Ei välttämättä olisi nähty hopeakautta, mutta tiedä sitten olisivatko jätkät saaneet tämän seuran ihan näin sekaisin vai vielä enemmän sekaisin kuin nykyjohto. No, minä en kaipaa ainakaan koko Suomen hyvää ystävää tätä asiaa varmistamaan. Olkoon nyt Vaasassa niin kauan, kun joku hyvä ystävä Sveitsistä soittaa ja tarjoaa paperia.
Minulle riittää Tammisesta tuttavani kertoma asia, jonka todenperäisyyttä ei ole syytä epäillä. Sportista lähtiessään pelaajat olivat olleet varsin käärmeissään tempauksesta, varsinkin, kun vielä pari päivää / viikko aiemmin Tami aika kunnianhimoisesti vakuutteli nostavansa Sportin vielä liigaan (Jatkoajastakin varmaan löytyy se legendaarinen TuTo-pelin pressitilaisuus, missä Tami kertoili mm. näyttävänsä ottelua Vaasassa
sieltä meidän helvetin isolta screeniltä) ja hetkeä myöhemmin oli jo Sveitsissä. Tähän Tami oli sitten tuttavalleni todennut, ettei pelaajien mielipiteellä ole merkitystä eikä hän niistä ole tässä kohtaa kiinnostunut. Off-topic, joo, mutta ehkä tämä nyt riittää perustelemaan sen, miksi Tamminen voi minun puolestani projektivalmentaa vaikka Kuubassa. Solkungeni tästä komediasta nyt vielä puuttuisi, kyllä tässä nähtävästi näitä omaan pussiin pelaavia perusporilaisia löytyy jo ihan riittävästi ilman yhtä perusturkulaistakin...
Annetaan Apen nyt yrittää. Se mies nyt ei ainakaan ole syyllinen siihen, että kesäharjoittelu on vedetty ihan päin persettä.