Tässä ketjussa nettiscouttaamme potentiaalisia vahvistuksia

• 631 498
  • 2 308
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Minä luulen, että useampikin seura on Nikkasen perässä. Pelicans esim. on hyvin vajaa keskikaistaltaan, josta myös aikanaan siirtyi. Pelsuilla on puolestaan kassa aika tiukassa, mutta yritysten talkoilla hommaavat pelaajia

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sulle on nykyään ihan sama mitä tapahtuu, niin paskaa on. Nikkanen SaiPaan, Haba alistaa Myliä. Nikkanen Kärppiin, ihan paskaa.

Tuo ei ole totta. Mikäli Kärppien valmennustiimi vaihtuu ja officeen tulee kunnon tuuletus, niin se ei ole paskaa.

Sen sijaan Kärppien viime vuosien toiminta on ollut suurimmaksi osaksi paskaa. Tämä kausi on ollut vain kirsikka kakun päälle.

Sulla on sen verran puolueellinen näkemys Kärpistä, ettet pysty kovin herkästi kritisoimaan heidän toimintaansa. Marjamäkeä taisit ainoastaan kritisoida, kun tämä sattui sanomaan pahasti jollekkin tutulle kaverille Kärpissä?

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sulla on sen verran puolueellinen näkemys Kärpistä, ettet pysty kovin herkästi kritisoimaan heidän toimintaansa. Marjamäkeä taisit ainoastaan kritisoida, kun tämä sattui sanomaan pahasti jollekkin tutulle kaverille Kärpissä?
Tuo on sun omaa mielikuvitusta.

Mulla on Kärppiin liittyen kannattajan näkemys. Ohhoh, onkohan se puolueellinen? Jos ei ole, silloin voin siirtyä objektiiviseksi wannabe asiantuntijaksi.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuo on sun omaa mielikuvitusta.

Mulla on Kärppiin liittyen kannattajan näkemys. Ohhoh, onkohan se puolueellinen? Jos ei ole, silloin voin siirtyä objektiiviseksi wannabe asiantuntijaksi.

Niin mikä on mielikuvitusta? Vai mihin se sun Marjamäen henkilökohtainen paasaus perustuu?

Itse epäilen, että Marjamäen vaatimustaso oli Kärppien nykyiselle organisaatiolle liikaa. Havu on sopivan mukava kaveri saunakerholle.

Saat mun puolesta kannattaa ihan miten haluat. Huomautin vain, ettei kaikki täällä katso Kärppien viime vuosien touhua kovin hyvällä.

Voin luvata, että tulen kehumaan vuolaasti Kärppiä, kun on sen aika. Harmi vain, että tällä menolla siihen näyttää menevän vielä aikaa.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voin luvata, että tulen kehumaan vuolaasti Kärppiä, kun on sen aika. Harmi vain, että tällä menolla siihen näyttää menevän vielä aikaa.
Joo, ei kannata vielä kehua yhtään. Tällä viikolla on voitettu sarjakärki 3-2 ja vieraspeli 0-4. Molemmat ilman ykkössentteriä. No, kannattajat kannattaa.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo, ei kannata vielä kehua yhtään. Tällä viikolla on voitettu sarjakärki 3-2 ja vieraspeli 0-4. Molemmat ilman ykkössentteriä. No, kannattajat kannattaa.

Ai tää oli taas semmoinen "parempi kannattaja ja ihminen" -kommentti. Ei tosin yllätä yhtään, tosin ihmettelen miten opetusalalla oleva ihminen käyttätyy jatkuvasti näin.

Et tietenkään vastaa koskaan edes mihinkään oleelliseen mun viestissä. Taisin osua siis naulan kantaan.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai tää oli taas semmoinen "parempi kannattaja ja ihminen" -kommentti. Ei tosin yllätä yhtään, tosin ihmettelen miten opetusalalla oleva ihminen käyttätyy jatkuvasti näin.

Et tietenkään vastaa koskaan edes mihinkään oleelliseen mun viestissä. Taisin osua siis naulan kantaan.
Huoh. No, ei voi mitään.

Nikkasen nettiscoutaus on ohi. Kohti seuraavaa. Joku nohevampi vois heittää tähän jonkun kovan ja mahdollisuuksien rajoissa olevan kahden suunnan sentterin.

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Uijuijui, mikä veto! Kenelläkään tietoa, miksei ole pelannut tällä kaudella ja on sopimuksettomassa tilassa?
Nopea vilkaisu IG:sen näyttäisi vähän siltä, että on ripustanut luistimet naulaan ja siirtynyt valmennuspuolelle ja podcast-juontajaksi.

Arbelius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Ketut, Oulun Kärpät

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Kärpät, Carolina Hurricanes
Joku nohevampi vois heittää tähän jonkun kovan ja mahdollisuuksien rajoissa olevan kahden suunnan sentterin.
Myli voisi hankkia Marcus Björkin kadonneen veljen Anders Bjorkin.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myli voisi hankkia Marcus Björkin kadonneen veljen Anders Bjorkin.

Jaahas, sitten tollanen ukko. Olisi kyllä kova. Miksi se tämä mies ei ole pelannut tällä kaudella kiekkoa? Ruvennut räppäriksi?

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon Kärpät
Siisti vittuilu väärinkannattajille.

Muistutus: Kärpät on sarjassa sijalla 10. ja ppg-taulussa sijalla 11. tästä riemukkaasta voittorännistä huolimatta. Joukkue on aivan takuulla sarjan kallein, ja menneen illan vastustajan porukan hinta on noin puolet Kärppien vastaavasta jos sitäkään.

Mutta ei siinä, helvetin hyvin menee jne. Bileet pystyyn kun kultapossukerho sai ensimmäistä kertaa tälle kaudelle kaksi kolmen pisteen voittoa letkuun, yeah!

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Kärpät, Carolina Hurricanes
Jaahas, sitten tollanen ukko. Olisi kyllä kova. Miksi se tämä mies ei ole pelannut tällä kaudella kiekkoa? Ruvennut räppäriksi?
Ilmeisesti viime kaudella loppukausi ohi olkapääleikkauksen takia. Olisiko tuossa syy?

Ehkä siinä voisi olla syy, miksi tämän tason herra voisi tehdä kuten "veljensä"... No joo, turha kai näillä vaivata päätä. Yritän nyt keskittyä uuden innostuksen löytämiseen, ja tämän viikon pelit tukevat ihan hyvin sitä. Huomenna vielä iso testi. Odottavainen fiilis.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuka vain voi kahden voiton jälkeen mennä vaikka torille juhlimaan. Mutta oikeus on myös olla toista mieltä, vaikka olisi fani ja kannattaja.
Fakta on se, että tähän astinen suorittaminen on ollut perseestä eikä viimeisetkään pelit ole olleet kovin vakuuttavaa voitoista huolimatta.
Itse odotan vielä että kelkka kääntyy siten, että peli selkeästi paranee ja sen myötä Kärpät alkaa nousta oikeasti sille tasolle missä sen pitäisi olla.
Vielä ei ole henkseleiden paukuttamisen aika - päin vastoin. Mutta jos tämä riittää niin vaatimustaso lienee samalla tasolla kuin organisaatiossa eli linjassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy