Piti avata tälläinen ketju mutta näköjään joku ehti ensin. Hienoa!
PepsiCo on ollut jo pidempään boikotissa kun toimivat edelleen Venäjällä. Eli Pepsit, Gatorade, 7UP, Laysit, Tropicana, Doritos ja PizzaHutti. Noista on jokaisen hyvä aloittaa. Kyllähän noi työllistää suomalaisiakin, mutta kyllä siitä ostoksesta varmasti joku sentti menee jenkkilään. Varmaan koko ikäni juonut Pepsiä, joten kyllä sen boikottiin pistäminen oli vaikeaa. Cokikseen olen jo tottunut, mutta tiedän että nyt pitäs sekin laittaa boikottiin. Ei pysty.
Giletten tuotteita en enää osta, vaan suosin ranskalaisen BiC höyliä ja saksalaisen Nivean partavaahtoa. Burger King oli ennen se suosikki bögö mesta, mutta nyt viimeset pari kertaa olen kävellyt Hesburgeriin, joka taas oli aiemmin boikotissa kun ei niiden ranskalaiset maistu miltään. Teslaan en ottais vaikka ilmaseksi sais, ja Twitteriin en mene. USA:an en varmaan tule koskaan matkustamaan.
Mutta helkkarin vaikea on pistää joitakin USA:laisia tuotteita boikottiin. Microsoftin tuotteisiin on duuninkin puolesta jumissa. Sama pätee Whatsappiin, Messengeriin, Facebookiin ja LinkedIniin kun se on nyt kanava jolla pitää yhteyttä ihmisiin. Lisäksi tässä on tajunnut kuinka paljon vapaa-ajan viihde liittyy jenkkilään kun suurin osa leffoista ja tv-sarjoista on tullee sieltä ja sitten vielä Youtubesta katellaan kun ei muuta jaksa tehdä. NHL:lää edelleen seuraan, mutta olen huomannut että pikkasen kyllä tökkii sarja ihan sen takia että on USA:lainen sarja. NBA:n nyt otin seurannasta pois.