Tänä aamuna peilistä minua katsoi...

  • 3 802
  • 12

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikkihan me tiedämme, että aamulla peilistä saattaa katsoa joku muu kuin siitä on edellisenä iltana mulkoillut. Usein tämä liittyy sairastamiseen, huonosti nukuttuun yöhön, mutta yleensä se mörkö lienee alkoholilla aiheutettu. Kertokaamme siis, mikä sieltä peilistä aamulla kurkisteli, tai mikä sieltä on joskus pahimmillaan katsonut.

Pärstää me naamasta naavaa kasvat miehet voimme toki muunnella jopa viikottain, ja usein kesällä peilistäni katseleekin joku melkein playoff-kiekkoilija.

Tänään minua katsoi ihan peruskekkonen. Alkuviikko kyllä oli vaikea. Viime viikonlopun elelin kohtalaisen rauhallisesti, joten se ei naamaani selittänyt. Eilen se sitten päivällä töissä valkeni, suola. Olin syönyt helvetin suolaista ruokaa koko alkuviikon ja kassit silmien alla olivat melkein kuin Mestari-Porttilalla. No, vesi ja normiruoka auttoivat.

Huomenna on vapaapäivä ja tänään alkoi SM-liiga. Lienee siis huomennakin asiaa tähän ketjuun.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pari tummaa silmäpussia tuijotti takaisin kun klo 04.50 katsoin peiliin ennen duuniin lähtöä. Sama homma jälleen muutaman tunnin kuluttua.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tänään pelistä tuijotti vanhentunut bobblehead versio minusta. Koska vitussa mun pää on turvonnut näin paljon? Vittu mikä pallopää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tänä aamuna peilistä minua katsoi ennen töihin lähtöä väsynyt, mutta silminnähden onnellinen hymyilevä hieman parrakas mies. Samat ovat myös tuntemukset, joten tunnistin itseni.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
...jättikokoinen pumpattava Viktor Klimenko.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tänä aamuna peilistä tuijotti mörkö. Nimenomaan se Muumeista tuttu.

Tiesittekö muuten, että Mörkö on nainen? Tarkoittaako tämä sitä, että -FNM- on nainen? Taidanpa ryhtyä täyttämään -FNM-:n yksityisviestilootaa. Että tui tui vaan. Tai sitten jos olet yhtä ruma kuin Mörkö. Ehken sentään niin syvällä epätoivossa kiemuroitse. Pidä tunkkis.

Minua katsoi peilistä äsken toivottoman yövalvomisen päätteeksi Ghostbusters-elokuvista tutuksi tullut Slimer. Nenästä vuotavan rään määrä oli samaa luokkaa kuin Slimerillä, lisäksi ihonväri on lentsusta johtuen vähäsen vihertävä. Hymy ei ollut yhtä pirtsakka, sitä ei ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös