Viestin lähetti Iker
Hävettää nätin juontajan puolesta, joutuu tuolla pellenä hyppimään palloja torjumassa.
No et ole ainoa. Uuden vuoden jälkeen oli pari kaveria yötä täällä kämpillä, ja siihenhän jämähdettiin yöllä Ilonaa ja puhuvaa päätä katsomaan. Tapitettiin ruutua kuin idiootit. Ilona on jotenkin... hmmh... lumoava. Hymy vie mennessään.Viestin lähetti Master Chief
Näin sivuhuomautuksena, on muuten -tanan nätti tuo juontaja, Ilona taisi olla nimi. Olen ennenkin jämähtänyt tuijottamaan sitä ennen nukkumaan menoa.
Viestin lähetti Tilatiili
Joulupukki tosin sössittiin, kun siihen tuli joku typerä sensuuri: "Tätä viestiä en luekaan".
Viestin lähetti Habby
Todennäköisesti tuo sensuuri johtui siitä, että joku yritti taas muuttaa joulupukin ääntä. Nimittäin, joku keksi/jotkut keksivät että lähettämällä tekstiviestillä tietyn "koodin" lähetykseen, puhuvan pään eli tässä tapauksessa joulupukin ääntä pystyi muuttamaan.
1) Et usko että puhuvapääformaatti elää 50-vuotta?Viestin lähetti Tilatiili
Pitänee ottaa nauhalle, niin saa mukulan kersoille näyttää 50 vuoden päästä, että tämmöstä se oli katoava kansanperinne papan nuoruudessa.
Enempää ei voi vielä paljastaa, niin hurja uutuus on kuitenkin kyseessä. K-18 kamaa, jos koskaan töllöön asti pääsee...Viestin lähetti Tilatiili
PS. Kerro Iker lisää siitä puhuvasta hanurista. Se vois olla mun juttu.
Tämä uusrikkaiden luvattu asuinkunta, Espoo, sieltä uskoisin löytyvän ihmisiä jotka pistävät skideilleen 800 egeä/kuussa... Huimaa on touhu, itse saan kuukausirahat tekemällä työtä, jakamalla ilmaislehteä, mikä tosin ei ole paljon, mutta enivei...Viestin lähetti masaman
Ja kuka saatanan idiootti antaa muksulleen 800 egee kuussa?
Viestin lähetti masaman
tai siis tänään aamu-yöllä oli semmoinen kisa, kuin jalkapallo-chat. Lähettämällä viestin sai koittaa maalia ja Suvi-Ilona pomppi niitä torjumassa. Yksikin jäkälä onnistui saamaan 7700 pistettä (100/maali). Noh tämän lisäksi vielä torjutut vedot ja 0,95c/v:)
Siinä pisti sitten joku 80-90 euroa jalkapalloon:)
Viestin lähetti PeteX
TV 1 klo 21.30 Seitsemännen portaan enkeli. En tosin ole nähnyt elokuvaa, mutta kirja on tullut luettua jatko-osineen. Kukakohan kehtaa tämän jälkeen vielä valittaa kurjaa lapsuuttaan.
Long live free Ireland!
Viestin lähetti Lint
TV kagosen silminnäkijässä tänään(kin) aika mielenkiintoisen tuntuinen aihe: