Lihaa piilotettiin ihan antaumuksella ja kolot käytiin läpi, ei ollut pehmoilua. Oli muuten vaan varsin halvan näköistä tuotantoa.
Jaahas, että oikein hydrauliikkaa.
Lihaa piilotettiin ihan antaumuksella ja kolot käytiin läpi, ei ollut pehmoilua. Oli muuten vaan varsin halvan näköistä tuotantoa.
Tänään klo 21.00 tulee MTV3 MAXilla ruokaohjelma, jossa vieraana on Timo Jutila!
Lisätietoa: MTV3.fi
Nelonen Sport Pro 1 näyttää näkyvän ilmaiseksi ilmeisesti Super Bowlin takia. Näkyyköhän vain tuo kyseinen kanava ilmaiseksi vai näkyykö muitakin?
Ei jaksa itse alkaa selaamaan ja muuttelemaan suosikkikanavia, laiska kun olen.
Huomenna ennen Bowlia kanavalla näytetään myös viimevuotinen Super Bowl sekä tämän vuoden konferenssifinaalit.
Tänään klo 21.00 MTV3:lla alkaa Matti Röngän romaaneihin perustuva muistaakseni 8-osainen sarja Tappajan näköinen mies. Minä ainakin odotan kovasti tuolta sarjalta, pääosissa ovat Samuli Edelmann, Ville Haapasalo, Maria Ylipää, Martti Suosalo ja Vieno Saaristo.
Varmasti menee boksille.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/tappajan_nakoinen_mies?etusivu?etusivu (Linkki menee MTV3:n sivuille ohjelman sivulle)
Dokumentti nuoren TK-kuvaajan Felix Forsmanin mieleenpainuvimmasta kuvauskeikasta, Mannerheimin Saksan-matkasta 1942. Uutiskatsaus päätyi heti esityskieltoon. Nyt on aika katsoa sitä uudelleen.
...Erityisesti jotenkin kertojan kommentointi "Henkilö X elää tästä hetkestä vielä x vuotta, x kuukautta, x päivää ja kuolee (syystä x).." kolahti myös.
Kaikki hyvistä leffoista kiinnostuneet MTV3:lle klo 22:40, nimittäin silloin tulee viiden oscarin American Beauty.
Jep. Telkku.comin kommenteista päätellen tuli televisiosta viimeksi 4.6.2010.Hyvä elokuva totta kai, mutta hassun hauska "maikkari" voisi vaikka joskus satsata johonkin muuhunkuin kuin tällaisiin esityskerta-yhdeksän-televisiossa-viimeisen-viiden vuoden aikana -elokuviin.