TV2 esittää tänään klo:22.00 Timo Koivusalon elokuvan Rentun Ruusu. Elokuva kertoo kansanlaulaja Irwin Goodmanin tarinan. Irwiniä esittää Martti Suosalo.
Itse en ole leffaa nähnyt, joten joku voisi hieman valaista, että onko edes katsomisen arvoinen pätkä? Kaikki Koivusalon tekeleet eivät nimittäin ole.
Onko tuo Koivusalon elokuva?
Itse en ole leffaa nähnyt, joten joku voisi hieman valaista, että onko edes katsomisen arvoinen pätkä? Kaikki Koivusalon tekeleet eivät nimittäin ole.
Tänään tv:ssä paskaa kautta linjan.
Tänään tv:ssä paskaa kautta linjan.
Tuosta Hide and Seek-leffasta ei olekaan tietoa millainen on, suosituksia?
Ihan kohta (ma. 4.1. klo 21.00) alkaa Yle1:ltä tuore kotimainen Postia pappi Jaakobille.
Tuo elokuva on saanut niin paljon kehuja jokaiselta tutulta joka sen on nähnyt, että on pakko istuttaa itsensä teeveen ääreen reiluksi tunniksi. Liittykää seuraan!
Jos joku missasi elokuvan, niin se tulee uusintana ensi perjantaina.Ilman viestiäsi olisi tuskin tullut huomattua, että tulee tänään telkkaristakin.
Tykkäsin myös. Ei turhaa elämöintiä, less is more. Roolit osui hyvin kohdalleen, Nousiaisen hauras hahmo oli mies paikallaan.Oli kyllä varsin koskettava elokuva, vaikka en nyt noihin ihmiskohtaloihin henkilökohtaisesti osannutkaan samaistua. Hyvinkin pienillä palasilla voi rakentaa eheän elokuvan, jossa on kyse isoista asioista. Itseeni tuollainen aika riisuttu ilmaisu vetoaa usein, mutta se vaatii sitten erityisen paljon näyttelijöiltä ja käsikirjoitukselta ja kuvaukselta. No, Nousiainen ja Hazard suorittivat roolinsa mallikkaasti ja tunteella, joten täydet pinnat.
Näkemiin vaan muru-sarjan Timothy Spall taksisuharin roolissaan varsinkin lähentelee jo ihan suomalaiskansallista arjen sankaria kaikkine vastoinkäymisineen.
Jani Volanen kirjoitti:Välillä näyttelijät joutuvat varoittamatta erilaisten YLLÄTYSTEHTÄVIEN eteen. Oletettavasti näyttelijätkin näkevät tämän kirjoittamani tekstin jossain vaiheessa, joten lopetan yllätystehtävien kuvaamisen tähän.
Koko sarjan ajan seuraamme HAHMOKILPAILUSSA kuinka näyttelijämme ottelevat toisiaan vastaan itse kehittämillään sketsihahmoilla. Joka viikko joku putoaa kilvasta pois, kunnes viimeisessä jaksossa selviää voittaja.
Näyttelijät ovat siis välillä tilanteen niskan päällä, mutta välillä myös herkullisesti ulalla. Siksi ohjelmalla onkin juontaja. Juontaja on koko ajan herkullisesti niskan päällä. Hetken pohdittuani jätän piruuttani tuon edellisen lauseen tuollaiseksi.
Minä suosittelen myös vaikka tuo onkin aika yksipuolinen dokumentti. Kuitenkin kertoo paljon kohdehenkilöstä vaikka Shakurista jotain tietäisikin.Tänään Nelosella Tupac - Supertähden tarina (Tupac: Resurrection) kello 00.25 alkaen. Oli kyllä henkilökohtaisesti todella positiivinen yllätys, kun huomasin tämän tulevan tänään. Erinomainen dokumentti, innolla odotan näkeväni tämän jälleen kerran. Suosittelen, vaikkei olisi aiheeseen aiemmin tutustunutkaan - tai ehkä varsinkin silloin kannattaa katsoa.