Jepjep.Ei vaan kolahda meikäläiselle ihan "viiden tähden" arvoisesti, ok-tasoa mielestäni, ei mikään klassikko.
Juurikin nyt YLE Extralla vuoden 1988 mäkiviikko. Nähtävissä ilmeisesti kaikki kisat putkeen, kun lähetys kestää puoli yhdeksään asti. Kyllähän tuo tuossa taustalla menee komeasti.
Täytyy sanoa, että melkoisen hauskalta näyttää tuo perinteinen tyyli. Nykäs-Masaa ja Suorsan Pekkaa tässä jo odotellaan tornista alas. Eddie the Eaglekin oli äskettäin tositoimissa.
Juuri nyt hyppytornissa Eddie Edwards. Legenda omalla sarallaan.
Meillä on tuo kirjana, eikä ainakaan minua vakuuttanut.. Millainen tuo oli?Noin viiden minuutin kuluttua eli tasan kello 21.00 reikä reikä alkaa TV Ykkösellä Kotikatsomon kolmiosainen tv-sarja Rakkauden nälkä. Eli kyseessä on Matti Yrjänä Joensuun romaanin Harjunpää ja rakkauden nälkä filmatisointi, ja kovasti tämä sarja on lehtien kriitikoilta saanut kiitosta. Kannattaa katsoa.
Erittäin hyvä. Tipiä näyttelevä jäbä on varmasti isosti esillä tulevaisuudessa, sen verran hyvin veti. Toni Kamula jos oikein ymmärsin? Naissivuosassa Riikka Puumalainen oli aivan ihastuttava.Meillä on tuo kirjana, eikä ainakaan minua vakuuttanut.. Millainen tuo oli?
Meinasi mennä kokonaan ohi, jotenkin ei osaa noita YLEn kanavien tarjontaa aina katsoa..
http://www.telkku.com/telkku?tila=elokuvat
Tuolla kun käyt kerran viikossa niin ei mene yhtään elokuvaa ohi.
Tänään ykkösellä tulee ryssäläinen leffa 9. komppania joka kertoo venäläisen komppanian toilailusta Tshetseeniassa. Olen kuullut hyvää ko. leffasta, pitää tänään katsoa onko oikeasti.