Toivottavasti tämä on tehty suht kiihkottomasti, dokumentin tyylisesti, sillä asiaa varmasti riittää. Katselin tuossa juuri Speeristä kaksi dokumenttia ja molemmat painottuivat sille sodan jälkeiselle puolelle, siihen oliko Speer tietoinen kaikesta ja syyllisyyden tunteen vatvomiseen. Koska kyseessä oli kuitenkin äärimmäisen lahjakas mies, olisi mielenkiintoista nähdä nimenomaan sitä työn kuvausta. Ennakon perusteella ensimmäinen osa voisi olla se mielenkiintoisin.L4E kirjoitti:Tänään alkaa yle1:ltä klo 21 kolmiosainen minisarja Speer ja Hitler(Speer und Er). Tässä ylen pieni ennakko ja näyttelijät .
MTV3 klo 15.00 Youngblood - lätkä veressä
Niin ja tänä iltana tulee sitten jälleen Forrest Gump. Kieltämättä hieno elokuva ja jos tyttöystävältä pillua haluaa, niin ruudun eteen vaan tyttö kainalossa. Irtoaa varmasti viim. heti lopputekstien jälkeen.
Niinpä. Lämärikin on Youngbloodin verrattuna dokudraamaa. Kyllähän tuo elokuva sopii varmasti todella hyvin jollekin 10v kiekkoilijanalulle, vähän kuten Mestarit 1, 2 ja 3.Ja eikös vaan tässä viikonloppuna jonkun lehden elokuva-arvioissa joku toimittaja (nainen tietysti) kirjoittanut kuinka "aito ja hyvin jääkiekkoa kuvaava elokuva" on kyseessä. Ja vitut sanon minä, typerämpää elokuvaa saa hakea.
Kukin tietysti katsoo mitä haluaa, en minä sillä.
Ja eikös vaan tässä viikonloppuna jonkun lehden elokuva-arvioissa joku toimittaja (nainen tietysti) kirjoittanut kuinka "aito ja hyvin jääkiekkoa kuvaava elokuva" on kyseessä. Ja vitut sanon minä, typerämpää elokuvaa saa hakea.
MTV3 klo 15.00 Youngblood - lätkä veressä
Ai jos tyttöystävä pitää juoksemisesta vai juoksijasta. Mielestäni ko. leffaa kannattaa tsiigata ohimennen vain ja ainoastaan Bubba Gump ravintoloiden baaritiskillä.
Ja heti tuon Niilon mainitseman ohjelman jälkeen tulee Hannu Karpon dokumentti vuodelta 1982, aiheena alkoholin myynti alaikäisille. Muistan kuinka tuo Karpon ohjelma aikanaan herätti paljon keskustelua ja paheksuntaa, jännä nähdä tuntuuko tuo enää miltään?
Siis TV 1 kello 21.45.