Melkoista jöötiä on kyllä tuo sarja. Viisi jaksoa olen väkisin katsellut ja todennut, että antaa olla.zelios kirjoitti:Tänään nepalta 4400.
Melkoista jöötiä on kyllä tuo sarja. Viisi jaksoa olen väkisin katsellut ja todennut, että antaa olla.zelios kirjoitti:Tänään nepalta 4400.
Karzan kirjoitti:Maikkarin leffana tänään Femme Fatale. Kannattaa tsekata, mutta ei sitten runkita!!
Master Chief kirjoitti:Ai kun siinä on ehkä hiukan yläosattomissa Rebecca Romijn-STAMOOOS!! ?
Karzan kirjoitti:Maikkarin leffana tänään Femme Fatale. Kannattaa tsekata, mutta ei sitten runkita!!
Hartiapankki kirjoitti:Mielenkiintoinen dokkari menossa kolmosella, koskee jalkapallohuliganismia Englannissa. Karua meininkiä.
Toivottavasti olen väärässä, mutta eikö tämmöistä jalkapallo"kulttuuria" halua joidenkin joukkueiden "ultrafanit" suomeenkin? Mielenkiintoinen dokumentti oli toki, kieltämättä kylmäsi kun kaverit selvittää silmät kiiluen tekemisiään, ei ole ihan kaikki kotona.jesse72 kirjoitti:Mielenkiintoinen dokkari, mutta siis wittu mitä apinoita etenkin nämä Burnleyn "fanit"..
Ender00 kirjoitti:Samoin kuin nyt kauhistellaan prostituutio-ongelmaa jalkapallon MM-kisojen suhteen vaikka sama on juuri nyt menossa Latviassa, mutta siitä ei paljon puhuta. Outoa on.
Ender00 kirjoitti:Huliganismilla ei ole mitään tekemistä jalkapallokannattamisen tai jalkapallokulttuurin kanssa. Ei huligaaneja peli kiinnosta vaan tappeleminen. Futis toimii nyt tässä keppihevosena, mutta ilman futista sinä toimisi joku muu.
Enemmänhän Suomessa hulinoidaan jääkiekkomatseissa, kuin futiskatsomoissa. Jostain syystä vain jääkiekkohulinointeja ei uutisoida, kun taas joku "vi*un-huutelu" futiskatsomoissa pääsee lööppeihin.
Ei taida niille kavereille sovittujen sääntöjen puitteissa ja tuomarin valvonnassa käytävä kamppailu sopia lainkaan, maassa makaavaa on helpompi potkia, se ei lyö takaisin. Yksi onttopönttö selvitti miten oli harrastanut nyrkkeilyä ja huliganismin aloitettuaan oli päässyt käyttämään nyrkkejään. Ilmeisesti ei ollut kovin hyvä nyrkkeilyssä, ottavana osapuolena.Ender00 kirjoitti:Huliganismilla ei ole mitään tekemistä jalkapallokannattamisen tai jalkapallokulttuurin kanssa. Ei huligaaneja peli kiinnosta vaan tappeleminen. Futis toimii nyt tässä keppihevosena, mutta ilman futista sinä toimisi joku muu.
Vahvisti entuudestaan omaa mielipidettäni jalkapallosta tietynlaisena ali-ihmisten pelinä. Enkä tarkoita nyt mitään tiettyjä kansallisuuksia, vaan että jotenkin jokaisen kulttuurin matalaotsaisimmat tuntuvat tämän lajin pariin päätyvän. Kentälle tai katsomoon.Hartiapankki kirjoitti:Mielenkiintoinen dokkari menossa kolmosella, koskee jalkapallohuliganismia Englannissa. Karua meininkiä.
Lempparina Patrik Lostedt ja puhut ali-ihmisistä. Ympäri mennään, yhteen tullaan. :)BigRedBob kirjoitti:Vahvisti entuudestaan omaa mielipidettäni jalkapallosta tietynlaisena ali-ihmisten pelinä. Enkä tarkoita nyt mitään tiettyjä kansallisuuksia, vaan että jotenkin jokaisen kulttuurin matalaotsaisimmat tuntuvat tämän lajin pariin päätyvän. Kentälle tai katsomoon.
Joo, paitsi, että jalkapallohuligaanit eivät piittaa itse pelistä ja otteluiden tuloksista paskanhäivääkään. He eivät ole jalkapallofaneja. Tärkeintä on vain päästä rähinöimään, syystä tai toisesta.BigRedBob kirjoitti:Vahvisti entuudestaan omaa mielipidettäni jalkapallosta tietynlaisena ali-ihmisten pelinä.
Hauptmann kirjoitti:Aikamoinen ihmehän se oli, sillä Länsi-Saksa hävisi alkusarjassa Unkarille 3-8!
Ei ollut minun mielestäni kummoinen elokuva. Keskittyy kyllä enemmän yhden pikkujannun elämään, jalkapallo vähän niinkuin sivuosassa. Ihan ok, mutta ei mikään mestariteos. Tai sitten mä olen nähnyt jonkun toisen elokuvan...scholl kirjoitti:Joo itsekään en ole tuota filmiä nähnyt, mutta kiitos vinkistä. Jopa Kaiser itse oli itkenyt nähdessään sen.
Twite kirjoitti:Ei ollut minun mielestäni kummoinen elokuva. Keskittyy kyllä enemmän yhden pikkujannun elämään, jalkapallo vähän niinkuin sivuosassa. Ihan ok, mutta ei mikään mestariteos. Tai sitten mä olen nähnyt jonkun toisen elokuvan...
Le Banner kirjoitti:Morgan Spurlockin 30-päivää sarjassa tänään 34-vuotiaan Scott Bridgesin kuukauden mittainen dopingin testaaminen.
Kuukaudessa testosteronia ja kasvua kyytipoikana jotain nappeja.
Lisäksi oikea ruokavalio ja hyvä kunto-ohjelma.
Idea on todella hyvä ja avaa monien silmät,mutta kuukauden mittaisessa kuurissa tuskin tapahtuu muuta kuin elimistö/arvot menee täysin sekaisin.
Erittäin mielenkiintoinen jakso siis luvassa.