Tänään TV:ssä

  • 825 780
  • 3 617

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
... Pitkä pitkäperjantai.
...[/URL]
Katsoin kanssa livenä ja hyvä pätkä oli. Useita tuttuja kasvoja roimasti nuorempana, esim. Pierce Brosnan otti isoa, joskin lyhytkestoista, roolia elokuvassa ja oli se Razorskin jotenkin tutun oloinen. Samoin vasikka-sutenööri-huumekauppias oli mukava tunnistaa (pitkällisen pohdinnan jälkeen) näyttelijäksi keltä on nähnyt ainoastaan vähintään 35 vuotta tuoreempia rooleja, joissa ollut jo melko harmaantunut ja elintasoisemmassa habituksessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pulp Fiction tänään kolmoselta 22:45. Yleensä en elokuvia katso kahta kertaa tai ainakaan kahta enempää mutta kyseinen mestariteos on tullut tuijotettua varmaan kymmenesti.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Schindlerin lista tulee tänään klo 21 viitoselta. Tämän olen aikoinaan käynyt Ilveksessä katsomassa enkä taida paljoa enää muistaa. Ehkä tänään voisi ottaa sitten uusinnan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Schindlerin lista tulee tänään klo 21 viitoselta. Tämän olen aikoinaan käynyt Ilveksessä katsomassa enkä taida paljoa enää muistaa. Ehkä tänään voisi ottaa sitten uusinnan.

Ei ole tullut televisiosta elokuvaa katseltua suorana varmaan moneen vuoteen. Tämän olisi voinut. On mulla jossain muistaakseni dvd:llä, mutta ne on laatikossa häkkivarastossa. Katoin just, niin ainakaan Netflixistä ei löytynyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänään lähetysvirta-televisiokanava Teemalla näytettiin brittiläinen gangsterileffa Pitkä pitkäperjantai.
En muista nähneeni sitä ikinä ja sitä jossain, varmaan Amppareista lukemassani kirjoitelmassa kehuttiin, niinpä käytin reaaliaikaani sen katsomiseen. Katsoin lopputeksteihin asti eli tykkäsin kyllä.
Vähänkö noloa, minulla kesti muutamia minuutteja elokuvan alusta tajuavani katsovani Helen Mirreniä.. Bob Hoskins on aika lyhyt kaveri, siinä täytyy olla syy.

Hyvä, tyylikäs filmi mielestäni eli teille Areenaa katsoville kohotan täten:

Katso Yle Areenassa:
Nää brittiläiset 60- ja 70-luvun leffat on kyllä hienoja. Hoskins, Michael Caine ja kumppanit... Vähän eri tavalla viileää matskua kuin Ameriikan nyrkillä nenään ja pyssyllä ohtaan -urpoilut.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Canal + näkyy ilmaiseksi tänä viikonloppuna. Kanavat on vähän hajallaan. Yksi on jotain 202 ja muut 425 osastoa..

Kohta alkaa ainakin yllättävän nousijan Oskarhamnin matsi Linköpingiä vastaan. Muuten tulee lähinnä Espanjan liigaa.

Ensi viikolla sitten Viasatin vuoro, niin tulee aika paljon laatua!
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Sean Conneryn, John Cleesen ja Shelley Duvallin tähdittämä Time Bandits tuli eilen Teemalta ja se on katsottavissa Areenasta kuukauden ajan. Tämä leffa on ollut ainakin minun listallani jo aika pitkään, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi katsomista. Nyt se tapahtuu kivuttomasti. Ikävää että Teema on ainoa kanava joka näyttää enää vanhempia hyviä leffoja. Vielä 2000-luvun taitteessa tuli maikkariltakin laatua 70-80-luvuilta, eikä vain puhkikulutettuja jättihittejä tai nihkeitä uutuuksia.


Kutoselta tulee puolestaan tänään Ritariässä 2000. Luulin tätä joksikin uudeksi huumoriversioksi, mutta se onkin vanhempi ja pääosissa itse the Hoff! On varmasti huono, mutta yleissivistyksen kannalta voisi olla paikallaan. En ollut koskaan kuullut tästä ennen eilistä.

-------------------------------------------------

Viasat on avannut kolme kanavaansa ilmaiskatseluun viikonlopun ajaksi. Jos Canal+ oli vähän nihkeä tarjonta viikko sitten, niin nyt tulee kyllä paljon laatua lajista jos toisestakin. Erikoismainintana Baseballin finaalit, jotka ovat sen verran harvinaista herkkua, että jotain matsia voisi hetken väijyä!

Viasat Jalkapallo Tänään:
21.45 Southampton-Leicester
02.30 MLB Finals Game3 Washington-Houston

Huomenna:
14.20 ManCity-Aston Villa
16.25 Schalke-Dortmund
19.20 Burnley-Chelsea
04.00 MLB Finals Game4 Washington-Houston

Sunnuntaina:
15.55 Newcastle-Wolverhampton
18.25 Norwich-ManU
22.00 PSG-Marseille
02.00 MLB Finals Game5 Washington-Houston

Viasat Urheilu Tänään:
02.00 New Jersey-Arizona

Huomenna:
14.25 Sheffield W-Leeds
16.25 Bayern Munchen-Union Berlin
19.20 Leverkusen-Bremen
03.05 Dallas-Pittsburgh

Sunnuntaina:
13.55 Swansea-Cardiff
18.55 NFL Atlanta-Seattle Selostus Suomeksi
22.20 NFL New England-Cleveland
02.15 NFL Kansas City-Green Bay

Viasat Jääkiekko Tänään:
01.05 Las Vegas-Colorado

Huomenna:
16.55 Severstal-Jokerit
20.05 Carolina-Chicago
02.05 Montreal-Toronto
05.05 Winnipeg-Calgary Ulkoilma-klassikko

Sunnuntaina:
16.55 Avangard Omsk-ZSKA Moskova
22.05 Edmonton-Florida
01.05 Rangers-Boston
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tänään TV1:n puolella alkaa klo 19 Pekka Parikan Talvisota-elokuvasta työstetty televisiosarja. Erittäin vahva suositus!

Siis ykkösverkon puolella.
Tämä on kyllä suomalaisen television kärkiantia kautta-aikojen. Toki nähnyt niin monta kertaa että voi olla että tällä kertaa tulee vähän myöhemmin katsottua Areenasta maratonina. Kaiketi se sinne päätyy? Nyt Jonnet muuten hereillä! @Punamusta , @SMT ja muut.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä on kyllä suomalaisen television kärkiantia kautta-aikojen. Toki nähnyt niin monta kertaa että voi olla että tällä kertaa tulee vähän myöhemmin katsottua Areenasta maratonina. Kaiketi se sinne päätyy? Nyt Jonnet muuten hereillä! @Punamusta , @SMT ja muut.
Kuulun vissiinkin jonneihin 18 vuoden ikäni takia.

Olin töissä ja jäi väliin. Katsottava myöhemmin Areenasta. "Täällä Pohjantähden Alla" on aivan loistava ja jos on lähelläkään samaa niin pakko katsoa. Nyt, kun tuli mainituksi, niin enköhän laita tuon pohjantähden pyörimään. Katselen mieluummin sitten maratonina koko tuon talvisodan myöhemmin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuulun vissiinkin jonneihin 18 vuoden ikäni takia.

Olin töissä ja jäi väliin. Katsottava myöhemmin Areenasta. "Täällä Pohjantähden Alla" on aivan loistava ja jos on lähelläkään samaa niin pakko katsoa. Nyt, kun tuli mainituksi, niin enköhän laita tuon pohjantähden pyörimään. Katselen mieluummin sitten maratonina koko tuon talvisodan myöhemmin.
Itse lasken ehdottomasti Talvisodan lisäksi TPTA:n Suomalaisen elokuvan/TV:n huipuiksi. Loistavia teoksia kumpainenkin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Yksi 2000-luvun parhaita leffoja tänään TV2:ssa. Jos jätetään lukemattomat meemivideot huomioitta, niin hiljattain edesmenneen Bruno Ganzin roolisuoritus on yksinkertaisesti mestarillinen. Mahtava ELOKUVA.

 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yksi 2000-luvun parhaita leffoja tänään TV2:ssa. Jos jätetään lukemattomat meemivideot huomioitta, niin hiljattain edesmenneen Bruno Ganzin roolisuoritus on yksinkertaisesti mestarillinen. Mahtava ELOKUVA.

Onkos tällä vuosituhannella tullut edes muita elokuvia? Ainakaan minä en ole muita nähnyt, ja tuskin olen mitään menettänyt. Ai niin, Fury Road tottakai.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kultaiset Leijonat- dokumentin ensimmäinen osa tänään maikkarilta klo 21. Toinen osa tulee keskiviikkona samaan aikaan samalta kanavalta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaikille Michael Jackson -faneille, tänään klo.20:00 Paramountilta South Park ja The Jeffersons -jakso.

Heee, heee! SSHHHHAMMMOUNNAHH!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kun luin ekan kerran uutisia tosta koronaviruksesta niin tuli jostain syystä 12 apinaa leffa mieleen, joka tänään vaihteeksi tulee telkkarista kutoselta klo 21:00.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kutoselta illalla Ritari Ässä 2000. Legenda.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Teemalta tänä iltana Jonathan Demmen ohjaama Talking Heads -konserttifilmi Stop Making Sense, jota kait yleisesti pidetään kaikkien aikojen parhaana konserttifilmatisointina. Ja heti perään saman miehen The Silence of the Lambs eli Uhrilampaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös