Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Jaaha, eikö taas kiinnosta, hä?! Onko liian vähä?! *Onko pakko jos ei nappaa, Johnny? Jonne kysyy.
*Tässä pitää tietää inttijargoni
Jaaha, eikö taas kiinnosta, hä?! Onko liian vähä?! *Onko pakko jos ei nappaa, Johnny? Jonne kysyy.
Kuulun vissiinkin jonneihin 18 vuoden ikäni takia.Tämä on kyllä suomalaisen television kärkiantia kautta-aikojen. Toki nähnyt niin monta kertaa että voi olla että tällä kertaa tulee vähän myöhemmin katsottua Areenasta maratonina. Kaiketi se sinne päätyy? Nyt Jonnet muuten hereillä! @Punamusta , @SMT ja muut.
Itse lasken ehdottomasti Talvisodan lisäksi TPTA:n Suomalaisen elokuvan/TV:n huipuiksi. Loistavia teoksia kumpainenkin.Kuulun vissiinkin jonneihin 18 vuoden ikäni takia.
Olin töissä ja jäi väliin. Katsottava myöhemmin Areenasta. "Täällä Pohjantähden Alla" on aivan loistava ja jos on lähelläkään samaa niin pakko katsoa. Nyt, kun tuli mainituksi, niin enköhän laita tuon pohjantähden pyörimään. Katselen mieluummin sitten maratonina koko tuon talvisodan myöhemmin.
Neloselta Winnipeg - Anaheim klo 21.30 alkaen.
Ai saakeli, loistavaan aikaan tulee. En olekaan nähnyt pitkään aikaan Patrik Lainetta muuten kuin koosteissa. Pelaakohan Nättinen?Neloselta Winnipeg - Anaheim klo 21.30 alkaen.
Onkos tällä vuosituhannella tullut edes muita elokuvia? Ainakaan minä en ole muita nähnyt, ja tuskin olen mitään menettänyt. Ai niin, Fury Road tottakai.Yksi 2000-luvun parhaita leffoja tänään TV2:ssa. Jos jätetään lukemattomat meemivideot huomioitta, niin hiljattain edesmenneen Bruno Ganzin roolisuoritus on yksinkertaisesti mestarillinen. Mahtava ELOKUVA.
Perikato - Der Untergang
Perikato esitetään kanavalla Yle TV2 14.12.2019 14.12. klo 21:05. Tutustu tähän ja kaikkiin muihin televisio-ohjelmiin ja elokuviin sivustollamme Telkku.com!www.iltalehti.fi
No tota, makuasioista ei voi kiistellä. Kelan varhaistuotanto nippanappa, muut aika heikkoo, miun mielestä. Mutta hyvää kai joo...TV-2:selta tulee Anssi Kelan ja Elastisen keikka klo 19 alkaen. Huomenna samalta kanavalta tulee klo 21. Vesalan ja Pyhimyksen keikat.
Eipä sillä, että pitäisin ko. henkilöiden musiikista juurikaan, mutta jos jollekin uppoaa, ja mennyt (jotenkin) info ohi tästä.No tota, makuasioista ei voi kiistellä. Kelan varhaistuotanto nippanappa, muut aika heikkoo, miun mielestä. Mutta hyvää kai joo...