Tänään TV:ssä

  • 829 840
  • 3 622

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Re: Requiem for a Dream

Viestin lähetti Ted Raikas
Niin ja Jennifer Connelly on tietysti aikamoinen namupala, tyttö minun makuuni. Krauh.


Se tärkein asia olisi kiva tietää heti alkuun eli onko ko. neidolla alastonkohtausta tässä leffassa?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Requiem for a Dream

Viestin lähetti Master Chief
Se tärkein asia olisi kiva tietää heti alkuun eli onko ko. neidolla alstonkohtausta tässä leffassa?
Kyllä on. Suhteellisen paljon alastonta pintaa näkyy kyllä.

Mitään ihan hirmuisia ei kannata toki odottaa. Sanon nyt tämän ettei vaan tule pettymyksiä ja liiallisia odotuksia.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noin 10 minuutin päästä alkaa muuten Kakkosella pikauusinta kesältä, elokuva nimeltään Tarantula.

Vaikkei elokuva muuten mikään elämää suurempi filmi olekaan niin pääosanesittäjä, trikkikuvalla tehty iso hämähäkki, on varsin vaikuttavan ja ovelan näköinen otus.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Roku
Noin 10 minuutin päästä alkaa muuten Kakkosella pikauusinta kesältä, elokuva nimeltään Tarantula.

Vaikkei elokuva muuten mikään elämää suurempi filmi olekaan niin pääosanesittäjä, trikkikuvalla tehty iso hämähäkki, on varsin vaikuttavan ja ovelan näköinen otus.

Katsokaa vaan hämähäkkejä kun nelosella on Victoria's Secret show menossa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Katsoiko kukaan muu äsken ykköseltä Canterburyn tarinoita?

Osa 2/6. Myllärin tarina. Johnin pitämä pubi on kuuluisa karaoke-illoistaan, joiden vetonaulana on Johnin nuori vaimo Alison. Eräänä iltana pubiin saapuu kykyjenetsijäksi itseään väittävä vieras, joka povaa Alisonille maineikasta uraa laulajana.

En tiedä mistä tässä sarjassa on kysymys, ovatko jaksot erillisiä tarinoita vai ei mutta James Nesbitt oli varsin vakuuttava äskeisessä jaksossa.

Hyvää viihdettä :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Nyt satuin ensimmäisen kerran katsomaan ykköseltä tulevaa Saunavuoro-nimistä kotimaista hupisarjaa ja ihan hyvähän tämä on. Sopivasti vinksahtanutta huumoria minun makuuni ja hyvät näyttelijät.

Viime vuosina kun olen yrittänyt katsoa kotimaista sketsiviihdettä on päällimmäisenä tunteena ollut enimmäkseen inhottava myötähäpeän tunne... Studio Julmahuvi oli varmaankin viimeinen "uusi" sarja josta pidin. Kummeli toki oli kova sana jo ennen sitä.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nelosella tänään:
23:50 Benny Hill

Saa nähdä, vieläkö vanhan pervon jutut uppoavat samalla lailla kuin kymmenen vuotta sitten :)
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tänään TV:ssä Tom Greenin ystäville ehkä Tomin yksi oudoimmista leffoista: Sormet pelissä. Erikoinen elokuva ja välillä oikein hauskaakin kaikessa tyhmyydessä.

23:45 Törkytorstai: Sormet pelissä (Nelonen)

Yksi Nelosen Törkytorstain tähdistä, MTV:ltäkin tuttu Tom Green, on pääosassa ohjaamassaan komediassa. Hyvän maun rajat ovat tiukilla, kun Gord Brody jättää vanhempiensa kellarin turvan ja lähtee Hollywoodiin etsimään tietään tähtiin. Elokuvan luonnetta kuvaa se, että matkan varrelta löytyy mm. unelmien epänormaalein nymfomaani. Pääosissa: Tom Green, Rip Torn, Marisa Coughlan, Eddie Kaye Thomas, Harland Williams, Drew Barrymore. Ohjaus: Tom Green. Ohjelma sisältää voimakkaita ja järkyttäviä kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille ja nuorille. Kesto 83'
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha, tänään alkaa TV2:lla uusintana vuosikymmenten takaa sarja nimeltä Salainen agentti 86.

Sarjaa tehtiin vuosina 1965-70, mistä johtuu etten itse ole koskaan sitä nähnyt. Ensimmäisinä vuosina olin vasta kiilto faarin silmissä, sittemmin niin pieni että vaikka olisin jonkun jakson nähnytkin niin mitään siitä en ainakaan muista. Mutta vanhemmat tv:n katsojat varmasti muistavat.

Paljon olen sarjasta sen sijaan kuullut. Päähenkilönähän on Maxwell Smart, agentti 86 joka alvariinsa puhuu kenkäpuhelimeensa ja toheloi kaikki tehtävänsä. Apunaan hänellä on kaunis agentti 99.

Sarjan tekijöihin kuuluu mm. Mel Brooks, se kertookin oikeastaan kaiken tarvittavan joten videot valmiiksi tänään kello 20.35.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti Roku
Jaaha, tänään alkaa TV2:lla uusintana vuosikymmenten takaa sarja nimeltä Salainen agentti 86.


Llloistavaa! Eipä siitä montaa viikkoa ole, kun jollekkin tuskailin, miksei kyseistä sarjaa näytetä uusintana.
Joskus 90-luvun alussa tuli Kolmoskanavalta ja oli mun ehdoton lempisarja. Saa nähdä toimiiko nykyjään yhtähyvin kuin joskus 15 vuotta sitten. Luultavasti.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
MTV3+ -kanavalla alkoi 20.00 ohjelma nimeltään " MTV3+ Stage: The 69 Eyes". Ohjelma kestää vielä noin puolisen tuntia ja täytyy sanoa, että kyllä ne pojat osaa soittaa. Ja kun keikan vielä nauhalle otan, saa sitä katsoa uudemmankin kerran..
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Viestin lähetti Leiska
MTV3+ -kanavalla alkoi 20.00 ohjelma nimeltään " MTV3+ Stage: The 69 Eyes". Ohjelma kestää vielä noin puolisen tuntia ja täytyy sanoa, että kyllä ne pojat osaa soittaa. Ja kun keikan vielä nauhalle otan, saa sitä katsoa uudemmankin kerran..

Hieman harmittaa, kun ei plussa näy. Korvataan tämä menetys YLE2:lla klo 22.35 alkavalla Apulannan Raumanmeren keikalla.
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Piti aloittaa kyllä tälle seuraavalle sarjalle kyllä aikoja sitten oma topic mutta aika kiireiden takia sekin unohtu ja ehkä keksinyt mitään pätevää isoa tekstiä topickin aloitukseen.

Eli katsoiko kukaan Juniorit - kuusi erää sarjaa? Ensimmäinnen jakso tuli jo lauantaina 8.1. Siinä ainakin tuli selville mitä oikeasti siellä junnujen maailmasta tapahtuu. Sarja on kuusi osainen eli vielä ehtiin seuraan hyvin sarjaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Reilun viiden minuutin kuluttua, kello 20.30 alkaa Nelosella Pirkka-Pekka Peteliuksen ja Taneli Mäkelän uusin hauskutus, "Handu pumpulla". Sarja kertoo kahden vanhan stadin kundin, Veksin ja Fjallen touhuista. Kaksikkohan tavattiin ensimmäisen kerran "Kaverille ei jätetä"-sarjan jaksossa "Mirri".

Mikko Kivinen ohjaa. Hauskaa on varmasti, mua ainakin naurattaa jo nyt.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Viestin lähetti Roku
Mikko Kivinen ohjaa. Hauskaa on varmasti
En pitäisi sitä minään takuuna.

Jaksoin vain vähän alusta.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Viestin lähetti Roku
Pirkka-Pekka Peteliuksen ja Taneli Mäkelän uusin hauskutus, "Handu pumpulla".

Huoh, kun on tylsää. Ei iske sitten millään. Onko toi jotain täsmäviihdettä stadilaisille?

On tuo suomiviihteen taso nykyään niin säälittävää. Samat ukot jaksaa heilua, mutta tulos on aina yhtä surkeeta. Vitsit on vähissä, tai niitä ei vaan ole enää.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MTV3 klo.22.30 Oikeus ja kohtuus

Sattuipa silmään tämä muuten täysin kökkö sarja, mutta tänään sarjan asianajotoimiston asiakkaana on ilmeisesti jokin "kuuluisa" jääkiekkoilija ja jaksossa muutenkin puhetta pelissä esiintyvästä väkivallasta. Amerikkalaiseen tyyliin tietysti..
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Knightrider
Sattuipa silmään tämä muuten täysin kökkö sarja, mutta tänään sarjan asianajotoimiston asiakkaana on ilmeisesti jokin "kuuluisa" jääkiekkoilija ja jaksossa muutenkin puhetta pelissä esiintyvästä väkivallasta. Amerikkalaiseen tyyliin tietysti..

Sarja oli minun mielestä aiemmin täysin kökkö, enkä kestänyt lainkaan niitä kahta tutisevaa ihrakasaa, jotka paransivat maailmaa posket täristen. Sarja on kuitenkin ottanut suuren harppauksen ylöspäin sen jälkeen, kun mukaan tuli se uusi lakimiesjannu, jonka nimeä en muista. Äijä on yksi sarkastisimmista televisiossa koskaan esiintyneistä hahmoista. Lisäksi aiemmin mainitut kaksi tylleröä ovat siirtyneet sivummalle.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti sopuli
Sarja on kuitenkin ottanut suuren harppauksen ylöspäin sen jälkeen, kun mukaan tuli se uusi lakimiesjannu, jonka nimeä en muista. Äijä on yksi sarkastisimmista televisiossa koskaan esiintyneistä hahmoista.

Laitas piruuttasi tuonne oikean yläkulman search-toimintoon hakusanaksi vaikkapa Alan Shore tai James Spader - sieltä löytyy se varsinainen tv-sarjaketju ja siellä on tästäkin sarjasta kovasti lisätietoa, jos kiinnostaa. Sarjan ehdottomasti VIIMEINEN jakso tulee muuten kahden viikon kuluttua 2.2.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Top Gear BBC-World kanavalla tänään klo 22.30. Itselläni kyseinen ohjelma unohtuu aina katsoa. Tänään muistan... ehkä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Predator
Laitas piruuttasi tuonne oikean yläkulman search-toimintoon hakusanaksi vaikkapa Alan Shore tai James Spader - sieltä löytyy se varsinainen tv-sarjaketju

Kaksi sanaa: Denny Crane. Jää Alan Shore/James Spader pikku hiljaa kakkoseksi tästä roolista Kultaisen Maapallon voittaneelle William Shatnerille. Äijän ei tartte aina edes sanoa mitään kohtauksessa kun on jo repeäminen likellä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Master Chief
Kaksi sanaa: Denny Crane. Jää Alan Shore/James Spader pikku hiljaa kakkoseksi tästä roolista Kultaisen Maapallon voittaneelle William Shatnerille. Äijän ei tartte aina edes sanoa mitään kohtauksessa kun on jo repeäminen likellä.

No just. Minä olen niin alkukantainen, että en ole vielä päässyt näkemään etukäteen tätä Denny Cranea Boston Legalissa - tätä kai tarkoitat?
Ja jos Maikkari on tavoilleen uskollinen, eihän tuota Boston Legalia tietenkään näytetä? Vai onko parempaa tietoa? En jaksa lähteä Maikkarin nettisivuille taistelemaan.

Shatner tosin on jo tähän mennessä näyttänyt "kyntensä" tässä tämänhetkisessäkin sarjassa.
Sitäpaitsi minä sekoan täysin, jos en saa jokaviikkoista annostani Rhona Mitran ääääärettömän seksikkäistä huulista tv:n kautta joka viikko!

Niin ja Alan Shore rules anyway!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Predator
No just. Minä olen niin alkukantainen, että en ole vielä päässyt näkemään etukäteen tätä Denny Cranea Boston Legalissa - tätä kai tarkoitat?
Ja jos Maikkari on tavoilleen uskollinen, eihän tuota Boston Legalia tietenkään näytetä? Vai onko parempaa tietoa? En jaksa lähteä Maikkarin nettisivuille taistelemaan.

Shatner tosin on jo tähän mennessä näyttänyt "kyntensä" tässä tämänhetkisessäkin sarjassa.
Sitäpaitsi minä sekoan täysin, jos en saa jokaviikkoista annostani Rhona Mitran ääääärettömän seksikkäistä huulista tv:n kautta joka viikko!

Niin ja Alan Shore rules anyway!

No tästä Oikeus ja Kohtuus -sarjastahan (en ole Boston Legalia nähnyt yhtään) Shatner nimenomaan "pallonsa" sai, parhaasta mies-sivuosasta tv:n komedia(tai draama) sarjassa. Eli toisin kuin eräillä, nämä lyhyet esiintymiset riittivät näytöksi. ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotikatu

Parasta kotimaista draamaa tänään ykkösellä 19.45-20.30:

Paljastuksia. Arvo Jänis lupaa auttaa Hannesta uusien suunnitelmien kanssa. Eeva löytää vanhojen kirjeiden joukosta jotain, joka saa hänet suunniltaan. Maija tunnustaa Karekselle entisen suhteensa Mauriin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös