Tämän otsikon alla toivotaan kasarihevin paluuta

  • 1 018
  • 23
Suosikkijoukkue
HIFK
Whitesnake, Rainbow, Bon Jovi, Dokken, KISS, Warrant, Poison, Mötley Crüe, WASP, Twisted Sister, Vixen, Scorpions, Iron Maiden, Europe, Def Leppard, Ratt, Great White, Dio, Judas Priest, Accept.

Sukkahousuhevissä oli sentään jotain verrattuna tähän nykyiseen adidaspomppumetalliin!

Stand up and be counted!
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Asiaa veistelee hän...

Yhdyn moukariin....Nimimerkkini puhukoon puolestaan.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sledge Hammer puhuu asiaa! Nykymetalli on ihmeellistä räimettä, ja em.80-luvun huippubändien vokalisointikin on tuhat kertaa laadukkaampaa. Onneksi monet vanhat bändit tekevät nykyisinkin hyviä levyjä, kuten Maiden, Leppard ja Udo.
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
... nostaa ujosti kättään ja pyytää myös tulla lasketuksi.


Noitahan sitä tuli kuunneltua silloin kultaisella 80-luvulla. Pajavasaralle kiitos muistuttamisesta. Pitänee taas penkoa vanhat vinyylit esiin ja katsoa vieläkö lienevät soitettavassa kunnossa.

Twisted Sisterin Come out and Play:n B-puoli on ainakin pilalla, sillä sen muistan ihan itse pudottaneeni jo vuosia sitten.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Vitsikkäin sukkahousuorkesteri oli kotimainen Iron Cross.
Yhtään biisiä en ole kuullut,mutta kuteet oli kohdallaan ja nimet.
Vokalisti oli ~Tyrone ´Gona ´Tougher.

Muuten kannatan sukkahousumiehiä ja lisään listaan Saxonin.
Ja jos laajennetaan nahkahousuihin ja erityisesti paljaspersenahkahousuihin niin Manowar mukaan.
Taisi myös WASPIn Blackie vetää hanurihousuissa ja välillä sirkkeli haarovälissä.

Niin,ja SPINAL TAP!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kasarihevi rules! WASPin "I wanna be somebody" soimaan!

Kasarihevimiehille vielä tiedoksi, että kannattaa muuten lukea Mötley Crüe-yhtyeestä kertova kirja, "The Dirt". Itse luen sitä parhaillaan... aivan silmittömiä tarinoita bändin vaiheista, suosittelen.
 

axe

Jäsen
Mua ihmetyttää vaan termi "paluu". Onko se kadonnut jossain vaiheessa jonnekin? Vai eikö muut kuuntelekaan samaa musaa kuin minä? Oon kyllä huomannut, että Jyrki ja MTV soitti/soittaa aika harvoin mun suosikkeja.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Molemmat kädet ylhäällä Mansen suunnalla...Laskekaa meitsi mukaan hyvän asian puolesta.
 

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
Ilman muuta ollaan mukana, näin hyvän asian puolesta.

Moukarimiehen listaan pitää lisätä kylläkin Cinderella mukaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Asiaa sivuten, muistaako kukaan (Vaasalaista?) hevibändiä nimeltä Shock Tilt? Ja kaikkea muuta, mitä siihen liittyi? Muistan vaan aikoinaan, kun oli juttua Alibissa...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti axe
Mua ihmetyttää vaan termi "paluu". Onko se kadonnut jossain vaiheessa jonnekin? Vai eikö muut kuuntelekaan samaa musaa kuin minä? Oon kyllä huomannut, että Jyrki ja MTV soitti/soittaa aika harvoin mun suosikkeja.

Älä muuta virka.

Kyllähän noissa oli/on edelleen meininkiä. Rainbow, Iron Maiden, Judas Priest ja oikein heikkona hetkenä armoton nuoruuden rakkaus Scorpions iskevät vieläkin kuin miljoona volttia.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
nimimerkkikin jo velvoittaa...
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Stand up and be counted

Joo, ihanaa että joku muukin on tämän asian kanssa samaa mieltä kanssani.

St. Pat
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmoittaudun ehdottomasti! Kymmenkuntavuotta meni kuunnellessa kaikenlaista muuta, sitten heräsin todellisuuteen ja hankin kohtuullisen kokoelman näitä aikamme sankareita. Jälleenkuuntelemisen riemu oli suunnaton ;)

Whitesnake, Rainbow, Bon Jovi, Scorpions, Iron Maiden, Europe, Def Leppard, Ratt, Great White, Dio, Judas Priest, Accept...aijai!
 
Täällä

80- lukulainen metalli hallitsee nyt ja aina. En viitsi alkaa tässä listaamaan kaikkia sen ajan unohdettuja suuruuksia, mutta paljon niitä on.

Sitäpaitsi Iron Cross hallitsee! Fight for The Strangers!

Ja OZ! Turn The Cross Upside Down!

Tuosta Shock Tiltista muistelen semmoista että bändin joku jäsen löytyi Tukholmasta satama-altaasta tjtkn.
 

turhapuro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tervehdys!

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen tälle palstalle, seurattua on tullut kohta jo vuosi...

Ilmoittaudun samalle listalle, Kissiltä löytyy kaikki levyt, suurin osa vinyyleitä, vain muutama uusin ceedeenä, ja kuunneltua tulee viikottain. En tunnusta muuhun musiikkiin sortuneeni, paitsi muutama suomirokkilevy on tullut hankittua.

Heavy rules!!

Uuno
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta-alkajille pieni opiskelu ei olisi pahitteeksi. Näistä voisi vaikka aloittaa top 10:

Judas Priest: Turbo (LP)
WASP: I Wanna Be Somebody (biisi)
Ozzy Osbourne: Shot in the Dark (biisi)
Twisted Sister: I Wanna Rock (video)
Whitesnake: 1987 (LP)
Iron Maiden: Live After Dark (konserttivideo)
Alice Cooper: Trash (LP)
Def Leppard: Koko hemmetin tuotanto
Juho K. Juntusen jutut Soundi-lehdestä (vanhoja löydät divarista)
Mötley Crüe: Dr. Feelgood (LP)

Bubling under: Ronnie James Dio ja lohikäärme
 

Phillyflu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, Rangers
Viestin lähetti BigRedBob
Asiaa sivuten, muistaako kukaan (Vaasalaista?) hevibändiä nimeltä Shock Tilt? Ja kaikkea muuta, mitä siihen liittyi? Muistan vaan aikoinaan, kun oli juttua Alibissa...

Eikös se ollut se vaasalaispoppoo, jotka vuokrasi Cadillacin tai jonkun muun limon levynjulkkarikeikalleen Alibissa? Paikalla ei tiettävästi montaa henkeä ollut. Hiuslakat oli pojilla kondiksessa, biiseistä en muista mitään. Kovasti nauratti tämä porukka silloin.

Metal rules!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Phillyflu


Eikös se ollut se vaasalaispoppoo, jotka vuokrasi Cadillacin tai jonkun muun limon levynjulkkarikeikalleen Alibissa? Paikalla ei tiettävästi montaa henkeä ollut. Hiuslakat oli pojilla kondiksessa, biiseistä en muista mitään. Kovasti nauratti tämä porukka silloin.

Metal rules!
Jaa-a, enpä tiedä, vaikka näinkin olisi käynyt, mutta tämä tarkoittamani Alibi-juttu oli jossain vanhasta Alibi-lehdestä, kun bändin manageri oli hermostunut bändin nokkamiehelle ja vähän myöhemmin manageri pidätettiin ja Shock Tiltin nokkamies löytyi jostain joenpohjasta.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Viestin lähetti Sledge Hammer!
Vasta-alkajille pieni opiskelu ei olisi pahitteeksi. Näistä voisi vaikka aloittaa top 10:

Judas Priest: Turbo (LP)
WASP: I Wanna Be Somebody (biisi)
Ozzy Osbourne: Shot in the Dark (biisi)
Twisted Sister: I Wanna Rock (video)
Whitesnake: 1987 (LP)
Iron Maiden: Live After Dark (konserttivideo)
Alice Cooper: Trash (LP)
Def Leppard: Koko hemmetin tuotanto
Juho K. Juntusen jutut Soundi-lehdestä (vanhoja löydät divarista)
Mötley Crüe: Dr. Feelgood (LP)

Bubling under: Ronnie James Dio ja lohikäärme

Loistavia valintoja. Itse sijoittaisin Judas Priestin Turbon tilalle levyn priest...live! Joka on muuten mielestäni paras koskaan tehty liveäänite. Samalla se on myös erittäin kattava katsaus ko bändin tuotantoon.

St. Pat
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Mää kans

Priestiä löytyy ja Dioa... Hienoa musiikkia, jota ei selvästikään nykyään enää arvosteta riittävästi. Priestin Turbo on aivan sairaan hyvää siivousmusiikkia...
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Twisted Sisterin pitäisi tänä vuonna tehdä kampäkki,ainakin jotain uutta matskua on jo tullut ja www.DeeSnider.com ,sivulta löytyy lisää infoa ja linkkejä.
Tlasin juuri netin kautta pari uutta levyä,jossa toisessa on 2 ihan uutta biisiäkin(en muista levyjen nimiä).Ja Under The Bladen tilasin,kun toi kasetti vetää viimeisiään.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Moukarin ilmoittamat bändit alkoivat jotenkin semmoisella linjalla, että meinasin kirjoittaa, että mitäs kasariheviä noi nyt on, mutta listan loppua kohti siirryttyäni olen täysin samaa mieltä. Juuri R.A.T.T. ja Wasp ovat selkeästi sitä jengiä, joita pitää saada uudestaan soittoon, heti mielellään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös