Sinunlaistesi kiusaksi.Miksi palasit?
Sanani tuskin on pitempi kuin 170 cm.Hävettääkö, kun et ole sanasi mittainen mies?
Sinunlaistesi kiusaksi.Miksi palasit?
Sanani tuskin on pitempi kuin 170 cm.Hävettääkö, kun et ole sanasi mittainen mies?
Sinunlaistesi kiusaksi.
Tunnustaako kukaan tuntevansa kateutta? Esimerkiksi jos naapurilla on parempi auto tai mitä tahansa vastaavaa.
Ja tunnustaako kukaan saavansa siitä kiksit, jos itsellä on vaikkapa parempi auto kuin naapurilla?
Haluat siis tietää, onko palstallamme ihmisiä? Ihmiset ovat kateellisia.
Mä oon monesti miettinyt tota kateusjuttua. Voiko esimerkiksi rahasta olla kateellinen? Olisihan lähes kaikilla rahaa, jos vaan menisi hyväpalkkaiseen työhön tai uhraisi aikaa opiskeluun, tai keksisi jotain muuta mistä sitä rahaa saisi, jos sitä kerta niin himoitsee.
Oletko oikeasti tuota mieltä? Että rahaa saa kunhan menee hyväpalkkaiseen työhön tai rupeaa yrittäjäksi.
Tunnustaako kukaan tuntevansa kateutta? Esimerkiksi jos naapurilla on parempi auto tai mitä tahansa vastaavaa.
Ja tunnustaako kukaan saavansa siitä kiksit, jos itsellä on vaikkapa parempi auto kuin naapurilla?
Vaikea sanoa, kun ei voi tietää että kenen naapurin auto mikin kiesi on.
Yksi yhtä hyvä tosin on, eräs valveutunut naapurini ajaa samanlaisella autolla kuin minä.
Vaikea sanoa, kun naapureilla ei ainakaan toistaiseksi ole ollut parempaa autoa kuin minulla. Yksi yhtä hyvä tosin on, eräs valveutunut naapurini ajaa samanlaisella autolla kuin minä.
Hankithan auton ennnen häntä?
Onko kukaan jatkoaikalaisista koskaan rohjennut sytyttää jalointa suolikaasuaan liekkeihin?
Onko kukaan jatkoaikalaisista koskaan rohjennut sytyttää jalointa suolikaasuaan liekkeihin?
Kuka ei ole?Onko kukaan jatkoaikalaisista koskaan rohjennut sytyttää jalointa suolikaasuaan liekkeihin?
Onko kukaan jatkoaikalaisista jättänyt sytyttämättä suolikaasuaan liekkeihin?
Tämän tarinan äitini kertoi minulle aikanaan, enkä sen vuoksi koskaan hirveämmin uskaltanut lähteä kokeilemaan. Nyt joitakin vuosia myöhemmin on jo kertynyt sen verran henkistä pääomaa, että uskaltauduin toteamaan kyseisen jutun palturiksi ja sytytin hetki sitten elämäni ensimmäisen liekkipierun hartaissa tunnelmissa. Komeastihan tuo leimahti ja taisi lähteä pari perskarvaakin noin bonuksena. Toimenpiteen jälkeen tuli tosin hieman tyhjä olo, ehkä tuosta olisi nuorempana saanut enemmän kiksejä.Urbaanilegenda kertoo miehestä, joka oli onnistunut imaisemaan palavan pierun sisuksiinsa ja polttanut näin suolensa. Tarinan todenperäisyyttä lienee syytä vahvasti epäillä.