Tämän olen aina halunnut tietää Jatkoajan keskustelupalstasta

  • 293 882
  • 1 868

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuinka monta isää ja poikaa kirjoittaa jatkikseen? Entä äitiä tai tytärtä?
Kuinka monta isovanhempaa täällä luuhaa ja ihmettelee nuorempien käyttäjien aivoituksia?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En mihinkään, ei minulla sellaista ole.

Olisihan se hienoa, kun voisi munallaan hoitaa kotihommat, kiristää ruuvit, avata olutpullot ja jopa uida sammakkoa.

Kolme tuntia olet lauantai-illasta viettänyt enemmän tai vähemmän Jatkoajan keskustelupalstalla kirjoitellen miehen sukupuolielimestä.

Joillakin voisi olla parempaakin tekemistä mutta yksilöitä olemme.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kolme tuntia olet lauantai-illasta viettänyt enemmän tai vähemmän Jatkoajan keskustelupalstalla kirjoitellen miehen sukupuolielimestä.

Joillakin voisi olla parempaakin tekemistä mutta yksilöitä olemme.

Ilmeisesti sinä olet kirjoitteluani jatkoajan keskustelupalstalle lauantai-iltana kolme tuntia enemmän tai vähemmän tarkkailut. Jopa minulla olisi parempaa tekemistä.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä mietin ihan samaa palstan loimaalaisten kohdalla.

Kuulemani mukaan heillä on se kasvu keskittynyt ihan toiseen ruumiinosaan.
"Iso pää, vähän voimaa, kotipaikkakuntana loimaa."

Itseasiassa ei minua kyllä kiinnosta loimaalaisten taikka turkulaisten elimien koot, eli sikäli tulin jälleen väärään ketjuun huutelemaan.


Edit: Naantalilaisten "elimien" koot vois kyl vähä kiinnostaa...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko täällä raittiita?
Muistaakseni ainakin hannes_ko on raitis ja dynamo#68 väittää olleensa useamman vuoden raittiina. Mutta mistä sitä tietää, että kuka on oikeassa elämässä raitis. Täällä voi kirjoittaa mitä haluaa. Myös ent. nimimerkki mixu oli raitis ja uskovainen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toisaalta loimaalaisethan eivät tarvitse isoa sukuelintä, koska niillä on se kassa, ja näin ollen ovat rikkaita. Saavat siis pienelläkin aina kun haluavat.
Sitäpaitsi asuvat maailman vanhimmalla paikkakunnalla. "Alussa Jumala loi maan."

Kuinka monta isää ja poikaa kirjoittaa jatkikseen?
Lasteni isä olen ja isäni poika, eli tässä kirjoittaa jo kaksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Koska kaikki tuntuvat ymmärtäneen kysymykseni aivan väärin, esitän sen uudelleen uusitussa ja toivottavasti selkeämmässä muodossa:

Onko Jatkoajan keskustelupalstalla samasta perheestä useampiakin nimimerkkejä eli isä/äiti ja poika/tytär? Eli onko täällä kahden sukupolven jatkislaisia?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Onko Jatkoajan keskustelupalstalla samasta perheestä useampiakin nimimerkkejä eli isä/äiti ja poika/tytär? Eli onko täällä kahden sukupolven jatkislaisia?

Vahva kutina persiissä, että faijan isoveli kirjoittelee tänne Jatkoaikaan.. En sedältäni ole kylläkään vielä kysynyt...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko täällä raittiita?

On. Alkoholia olen käyttänyt viimeksi keväällä 1994, tupakkaa tupruttelin viimeisen kerran syksyllä 2006. Miksikö? Koska haluan ja pystyn.

Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina? Gallupin paikka melkeinpä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onko täällä raittiita?
Minä olen raitis mitä tulee höpöheinään ja sitä jymäkämpiin laittomiin tajusteisiin. Ja muutenkin olen, silloin kun en jurrittele. Kohta on ins Allah päällä viinalakko, voi tulla ylihuomenna kaksi päivää täyteen, mutta ei välttämättä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikkiaan kiinnostavaa olisi tietää, miksi nicki on vaihdettu?
Meinasin vaihtaa nickini, kun huomasin Dynamo#79:n ja Dynamo56:n rekisteröityneen. Vitutti vaan se sekoittumisen mahdollisuus. Tai näin oikeasti on käynytkin. Dynamo#79 kirjoitti jotain, johon nimimerkki X vastasi "...kuten Dynamo tuossa kirjoitti..." Tietenkin tässä on omaa vikaani se, että olisihan tuon voinut arvata omasta nickistäni samoin kuin jos jonkun nimimerkki on vaikka "HIFK". Sitten mietin, että vaikka nickini olisi jotain: "äaölkjisn" niin tietenkin joku ääliö voisi rekisteröityä nickillä: "äaölkjisn69", joten en sitten vaihtanut. Mitäs tykkäisit, jos palstalla olisi nimimerkit: "Se alkuperäinen JHag", "Tosi JHag", "J-Hag" "JHäg", "IHag", "JHag1", "JHag69" ja tietenkin omasi, "JHag"?
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina? Gallupin paikka melkeinpä.

Olen autonasentaja juon ja poltan. Mitä muuta haluat tietää?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen autonasentaja juon ja poltan. Mitä muuta haluat tietää?
Kasvatustieteen maisteri, luokanopettaja. Juonut vuodesta -87; poltin yli 20 vuotta mutta lopetin. Nykyään menee sikari silloin tällöin, kännissä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
On. Alkoholia olen käyttänyt viimeksi keväällä 1994, tupakkaa tupruttelin viimeisen kerran syksyllä 2006. Miksikö? Koska haluan ja pystyn.

Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina? Gallupin paikka melkeinpä.

Tämä ammattiryhmägallup on vähän ongelmallinen, kaikki eivät halua kertoa tätä itsestään. Osa suojellakseen mystistä identiteettiään, osa muista syistä. Osalla taas voi olla useitakin vaihtoehtoja tarjottavaksi. Esimerkiksi minulla on vakituinen kokopäivätyö, mutta teen sivutoimisesti tiettyjä juttuja, jotka voi katsoa joko helvetin huonosti palkatuksi sivutyöksi tai sitten pikemminkin elämäntavaksi/harrastukseksi, josta saa toisinaan minimaalisen korvauksen tai pieniä etuja, joskus ei sitäkään.

En näitä asioita tavattaessa peittele tai salaile, ja osa kirjoittajista tietää hyvinkin mitä teen tai mitä olen tehnyt, mutta en välttämättä näitä asioita ilmoittele avoimesti foorumilla, en ainakaan toistaiseksi.

Mitä päihdeasioihin tulee, niin tupakkaa en polta, joskus teininä muutaman pöllin imaisin kokeilumielessä mutta koin tämän tarpeettomaksi ja turhaksi. Huumeita en ole koskaan kokeillut. En ole huumevalistuksen orja, enkä usko esim. kannabiksen hönkäisemisen johdattavan minua katuojassa makaavaksi heroiinin orjaksi, jos joutuisin joskus hollantilaiseen kahvilaan savupilven keskelle.

En myöskään usko LSD:n olevan kovin haitallinen ja olisin kiinnostunut aineen lääketieteellisistä tutkimuksista, joista saatiin Yhdysvalloissa aikoinaan lupaavia tuloksia eri ongelmien hoitamisessa ennen kuin aine kiellettiin. Tästä huolimatta en ajatellut näitä aineita kokeilla tai käyttöä aloittaa. Heroiinin, metamfetamiinin ja kovempien aineiden välittäjät saisi minun puolestani eliminoida tai pistää turkkilaiseen vankilaan karvakätisten miesten perseraiskattavaksi.

Alkoholinkäytön suhteen olen maltillinen kohtuukäyttäjä, siis oikeasti maltillinen kohtuukäyttäjä enkä piiloalkoholisti, joka valehtelee itselleen olevansa sivistynyt kohtuukäyttäjä sillä perusteella, että juo keskioluen sijasta kalliimpaa viskiä tai viiniä puoli pulloa illassa ja osaa rentoutua vain alkoholin voimalla. Korkeakoulutus tai kallis maku ei estä olemasta alkoholisti ja/tai suurkuluttaja.

Alkoholin käytön lopettaminen kokonaan ei olisi minkäänlainen ongelma, enpä ole nytkään juonut puoleentoista kuukauteen mitään ja joskus olen ollut toista vuottakin juomatta. Mutta en näe mitään syytä olla ottamatta silloin tällöin muutamaa annosta vodkaa, vahvaa likööriä tai muuta tujumpaa juomaa kun aika on kypsä ja kuu loistaa kirkkaana taivaalla setämiesiltaman kunniaksi.

Muutama annos riittää, siitä saa seitinohuen kalsarikännin. Joskus harvoin vähän enemmänkin, mutta Der Üntergang -kännejä en nykyisin enää juo. Pyrin välttämään myös vahvaa krapulaa, joka seuraa lonkeron, siiderin, viinin tai inhoamani oluen juomisesta. Siispä en pääsääntöisesti em. juomia juo vaan juon vain kirkkaita ja väkeviä raakana. Turha juomia on lantrata millään, ellei sitten juo oikein drinkkiä - kossukolaan en siis koske. Mies juo raakana väkeviä!
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina?
Hallintotieteiden maisteri. Virkamies. Käyttänyt alkoholia klo 18.30 lähtien.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina? Gallupin paikka melkeinpä.
Luonnon- ja taloustieteiden maisteri sekä uima- että juomamaisteri. Valkokauluspäällikkö ja sivutoiminen konsultti tai neuvonantaja. Entinen tuurijuoppo ja nykyinen pikkusiivuttelija. Tupakista luovuin vajaat 10 vuotta sitten. Käytän kohtuuttomasti rahaa nautiskeluihin kuten ruokaan, viiniin, matkustamiseen ja musiikkiin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina? Gallupin paikka melkeinpä.

Olen duunissa firmassa nimeltä Lonkanvetäjät Oy työkuvanani ZzzzZzz. Palkka tulee kerran kuussa. En juo tällä hetkellä juuri ollenkaan alkoholia, koska oksentelen sitten koko illan/yön jos vähänkin enemmän otan (kyllä, olen menossa lääkäriin ensi viikolla). Poltan... tupakkaa, joskus ennen muutakin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onko täällä raittiita?

Ainoa päihde, jota tulee joskus nautittua, on alkoholi. Joskus tarkoittaa tässä tapauksessa noin kolmesta neljään kertaan vuodessa, toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän.
Olen joskus pitänyt vuosienkin taukoja juomisen välillä.

Sitten nuoruusvuosieni en ole juonut humaltuakseni kuin muutamaan otteeseen, koska viina ei yksinkertaisesti sovi minulle. Miksi näin? Koska huomasin jo ensimmäisen huikkani jälkeen sen, että alkoholi aiheuttaa todella pahan masennustilan ja palauttaa mieleeni kaikki ne onnettomat tapahtumat elämäntaipaleeltani, jotka olen yrittänyt unohtaa. Olen pariin otteeseen yrittänyt juoda tullakseni iloiseksi, koska minua on aina syytettä liiasta negatiivisuudesta, mutta ei noista kerroista paljoa jälkipolville ole jäänyt kerrottavaa.

Olen mitä todennäköisimmin allerginen tupakalle ja kantani huumeisiin on erittäin kielteinen. Seurattuani systerini muuttumista kohtalaisesta oppilaasta ensin kannabiksen, sittemmin heroiinin ja kokaanin sekä vielä myöhemmässä vaiheessa näitäkin voimakkaampien aineiden käyttäjäksi (ilmeisesti hän on nykyään jättänyt huumehuuruisen elämänsä taakseen) lienee osaltaan vaikuttanut tähän suhtautumiseeni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös