No kerrohan nyt sitten mihin ihmeeseen vaikkapa sinä tarvitset isoa sukuelintä.
En mihinkään, ei minulla sellaista ole.
Olisihan se hienoa, kun voisi munallaan hoitaa kotihommat, kiristää ruuvit, avata olutpullot ja jopa uida sammakkoa.
No kerrohan nyt sitten mihin ihmeeseen vaikkapa sinä tarvitset isoa sukuelintä.
En mihinkään, ei minulla sellaista ole.
Olisihan se hienoa, kun voisi munallaan hoitaa kotihommat, kiristää ruuvit, avata olutpullot ja jopa uida sammakkoa.
Kolme tuntia olet lauantai-illasta viettänyt enemmän tai vähemmän Jatkoajan keskustelupalstalla kirjoitellen miehen sukupuolielimestä.
Joillakin voisi olla parempaakin tekemistä mutta yksilöitä olemme.
Onko täällä ns. peeniskateutta havaittavissa? Nimim. keskimitta.
Mä mietin ihan samaa palstan loimaalaisten kohdalla.
Muistaakseni ainakin hannes_ko on raitis ja dynamo#68 väittää olleensa useamman vuoden raittiina. Mutta mistä sitä tietää, että kuka on oikeassa elämässä raitis. Täällä voi kirjoittaa mitä haluaa. Myös ent. nimimerkki mixu oli raitis ja uskovainen.Onko täällä raittiita?
Sitäpaitsi asuvat maailman vanhimmalla paikkakunnalla. "Alussa Jumala loi maan."Toisaalta loimaalaisethan eivät tarvitse isoa sukuelintä, koska niillä on se kassa, ja näin ollen ovat rikkaita. Saavat siis pienelläkin aina kun haluavat.
Lasteni isä olen ja isäni poika, eli tässä kirjoittaa jo kaksi.Kuinka monta isää ja poikaa kirjoittaa jatkikseen?
Onko Jatkoajan keskustelupalstalla samasta perheestä useampiakin nimimerkkejä eli isä/äiti ja poika/tytär? Eli onko täällä kahden sukupolven jatkislaisia?
Onko täällä raittiita?
Minä olen raitis mitä tulee höpöheinään ja sitä jymäkämpiin laittomiin tajusteisiin. Ja muutenkin olen, silloin kun en jurrittele. Kohta on ins Allah päällä viinalakko, voi tulla ylihuomenna kaksi päivää täyteen, mutta ei välttämättä.Onko täällä raittiita?
Meinasin vaihtaa nickini, kun huomasin Dynamo#79:n ja Dynamo56:n rekisteröityneen. Vitutti vaan se sekoittumisen mahdollisuus. Tai näin oikeasti on käynytkin. Dynamo#79 kirjoitti jotain, johon nimimerkki X vastasi "...kuten Dynamo tuossa kirjoitti..." Tietenkin tässä on omaa vikaani se, että olisihan tuon voinut arvata omasta nickistäni samoin kuin jos jonkun nimimerkki on vaikka "HIFK". Sitten mietin, että vaikka nickini olisi jotain: "äaölkjisn" niin tietenkin joku ääliö voisi rekisteröityä nickillä: "äaölkjisn69", joten en sitten vaihtanut. Mitäs tykkäisit, jos palstalla olisi nimimerkit: "Se alkuperäinen JHag", "Tosi JHag", "J-Hag" "JHäg", "IHag", "JHag1", "JHag69" ja tietenkin omasi, "JHag"?Kaikkiaan kiinnostavaa olisi tietää, miksi nicki on vaihdettu?
Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina? Gallupin paikka melkeinpä.
Kasvatustieteen maisteri, luokanopettaja. Juonut vuodesta -87; poltin yli 20 vuotta mutta lopetin. Nykyään menee sikari silloin tällöin, kännissä.Olen autonasentaja juon ja poltan. Mitä muuta haluat tietää?
On. Alkoholia olen käyttänyt viimeksi keväällä 1994, tupakkaa tupruttelin viimeisen kerran syksyllä 2006. Miksikö? Koska haluan ja pystyn.
Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina? Gallupin paikka melkeinpä.
Hallintotieteiden maisteri. Virkamies. Käyttänyt alkoholia klo 18.30 lähtien.Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina?
Luonnon- ja taloustieteiden maisteri sekä uima- että juomamaisteri. Valkokauluspäällikkö ja sivutoiminen konsultti tai neuvonantaja. Entinen tuurijuoppo ja nykyinen pikkusiivuttelija. Tupakista luovuin vajaat 10 vuotta sitten. Käytän kohtuuttomasti rahaa nautiskeluihin kuten ruokaan, viiniin, matkustamiseen ja musiikkiin.Mitkä palstalaiset tekevät työkseen? Millä lailla eri ammatiryhmät ovat edustettuina? Gallupin paikka melkeinpä.
Mitäs tykkäisit, jos palstalla olisi nimimerkit: ..."IHag"...
Onko täällä raittiita?