Tämä täytyy nyt selvittää

  • 6 956
  • 26

Mikä näistä miellyttää eniten?

  • Aarnipehko (täysin luonnontilassa)

    Ääniä: 14 7,6%
  • Bermudan kolmio (siistitty bikinikuntoon)

    Ääniä: 70 37,8%
  • Hitler (ohut vertikaali soiro)

    Ääniä: 53 28,6%
  • Sänkiäinen

    Ääniä: 1 0,5%
  • Orvaskesi (tarkoin ajeltu)

    Ääniä: 34 18,4%
  • Custom (joku muu)

    Ääniä: 13 7,0%

  • Äänestäjiä
    185
Tila
Viestiketju on suljettu.

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Ilmeisesti nuo Arnoldin esiin kaivamat cheerleaderit vaikuttivat libidooni niin voimallisesti, että tuli mieleen naapurin kanssa tuopposen ääressä viikonloppuna käymäni syvällinen keskustelu. Ei millään päästy yksimielisyyteen siitä, millainen se on se naisen tavara parhaimmillaan. Naapuri vannoi sheivatun nimeen, itse olen sitä mieltä, että kyllä pillussa pitää karvoja olla.

Rohkenen pyytää jatkoaikalaisia ratkaisemaan vallitsevat trendit. Eipä silti, tuskin mieltymyksiään kukaan trendien mukaan muuttaa - ainakaan tämän kysymyksen kohdalla. Laitoin tämän tänne törkyturpa-puolelle, ettei kukaan pahoita mieltään. Laitoin kuitenkin, koska asia on niin mielenkiintoinen.

Ike
 
Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Asiahan ei minulle kuulu, koska palsta on Röörin, mutta mielestäni tämänkaltaiset kyselyt voisi huoletta laittaa vapaaseen keskusteluun ja rauhoittaa palsta Röörin alustamille aiheille. Mutta Rööri ja moderaattorit päättäköön.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hattu päästä pojat!

No niin, nythän tässä päästään perimmäisten kysymysten äärelle. Pimpsasta pakiseminen on aina antoisaa -toisaalta pyhää, mutta samalla niin ihanan rietasta. Voisinpa turhia kursailematta nimittää itseäni jopa jonkin asteiseksi pillu-friikiksi. Luojalle kiitos myös siitä, että olen päässyt tekemään kohteesta myös jonkin verran empiiristä tutkimusta, ja rukoilen häneltä voimia jaksaa vielä muutaman vuoden työstää tuota auvoista sarkaa. Oliko muita jalan?

Outoa, ettei muut ole vaivautuneet kommentoimaan noita herkullisia vaihtoehtoja, muutoin kuin annetuilla äänillä. Kieliikö tämä vaitonaisuus epävarmuudesta, vai ainoastaan äärettömästä kunnioituksesta tuota jumalaista hilloviivaa kohtaan. Tämä vaginasta vaikeneminen tukee voimakkaasti vanhan Rööri-muorin lempisanonnan yleispätevyyttä: "tuijottaa ku mykkä pillua". Sittemmin tuo mainio tokaisu on kyllä omittu jo kaikenmaailman sähköpostin kierrätyslistojen osaksi, mikä sinänsä on häpeällistä nasevan ja kuvaavan tokaisun loppuun kuluttamista. Keksiköön omia! Oletteko muuten koskaan hahmotelleet mielissänne miltä mykkä voisi tosiaan näyttää tuijottaessaan pillua lähietäisyydeltä -minä olen, ja se on aina yhtä lystikästä! Kokeilkaa...

Mutta asiaan! Kyseessähän on äärimmäisen monisäikeinen ja kiinnostava asia. Sopivan karvoituksen sommittelu pimpsaan ei missään tapauksessa ole mikään olankohautuksella kuitattava seikka. Ehei, siinä pitää ottaa asioita kosolti huomioon. Myöskin on turha kuvitella, että saman mallinen tuhero pelittäisi jokaisessa pimpukassa, etenkään kun tosiasiassa ei edes yksi frisööri pue sitä ainokaistakaan kyllin edustavasti kaikissa tilanteissa -ei tosiaankaan. Silläpä olenkin harkinnut vakavasti perustavani jonkinlaisen pimpsu-parturin. Toimisin siis eräänlaisena alapään stylistinä suunnittelemassa daameille erilaisia karvoituksen malleja mitä moninaisimpiin rientoihin, sillä ei kai nyt kukaan tosissaan luule, että itseään kunnioittava valveutunut nykynainen hyppäisi linnanjuhlista fetish-partyihin samanlaisella haaruksella. Mitä siitä nyt miehen kollegoiden vaimotkin ajattelisivat?

No niin, mutta katsotaas nyt sitten niitä Iken esittämiä vaihtoehtoja yksi kerrallaan:

Aarnipehko lämmittää mukavasti hameessa talvella, joten siinä mielessä käytännöllinen. Se antaa myös mahdollisuuden leikitellä erilaisilla kampausvaraatioilla. Voit olla yhtenä päivänä leikkisä ja solmia erilaisia rusetteja ja pampuloita jouhiisi, tai sitten vakavampi, ja kääräistä torttuvillat vaikka nutturalle -toisaalta tämä kohouma miehustassa saattaa aiheuttaa hämmennystä. Torjuvaksi voit heittäytyä myös kätevästi letittämällä tukanpuoliskot arven ylitse palmikolle -turhia olisivat yritykset julua vaivihkaa niiden lomitse uittaa. Puhtaanapito on kylläkin työlästä tuollaisen mättään kanssa, etenkin jos harrastaa köyrimistä paikoissa missä ei ole aktin päätteeksi välitöntä pesumahdollisuutta. Hahlosta heruvat herkut tahtovat tällöin muodostaa paakkuuntuvia sitkaita esiintymiä juurikasvuun. Siksipä aarnipehko tuoksuukin yleensä melko voimakkaalta anjovikselta.

Bermudan kolmio on auttamattoman tylsä. Paras hyöty tuosta on, kun voi piirtää kolmion ylänurkista sprii-tussilla sringin narut kupeilta persvakoon, niin ei tarvitse käyttää bikinin alaosaakaan turhaan ryönääntymässä. Kukaan tuskin huomaa, jos muistaa vaan pitää jalat sirosti yhdessä, kuten kolmion kantajan tulee.

Sänki taasen antaa varteen mukavan kutkan kiehnätä kankinensa kantajansa kupeilla. Alkkarit pysyvät myöskin jämäkasti sijoillaan, kun tuhannet pikku korret ne lävistävät. Tällä kohtaa kannattaakin huomioida, että nimettömät olisivat karvoituksen kanssa suht samaa sävyä. Valkoisten kalsareiden läpi törröttelevä pikimusta siili näyttää koomiselta.

Tämä Hitler-vaihtoehto olisi näistä annetuista kaiketi suosikkini. Varsinkin, jos tuolta ohuen karvakaistaleen välistä ojentelisi oikein turpeat huulet. Suupielessä napottaisi kielenkärki tihveränä, kuin jotakin visaista pähkinää pohtien. Kelpaisi sinne kaljupäätä tuputtaa neuvonpitoon... täällä mitään kaappia ole!

Tuo täysin ajeltu vaihtoehto ei iske. Entisen pikkutytön isänä en siinä mielessä tohdi karvattomaan läpeen kajota. Sitä paitsi nuo posliiniksi itsensä höylänneet ovat ajelun jäljiltä usein inhan näppyläisiä -mitä lie partasientä idättävät. Mikäli kävisin maksullisissa naisissa, niin siinä tapauksessa toivoisin heidän olevan karvattomia ihan hygienia syistä, nimittäin karvattomasta hävystä on helpompi hutkia kärpäslätkällä pieneliöt hengiltä, kuin tuuhean pehkon juurilta. Varmuudeksi kannattaa myös pyhkästä lakkabensiiniin kastellulla trasselilla ammattilaisen haaroväli, ikään kuin steriiliksi, ennen selkään könyämistä. Korostan vielä, etten käy maksullisissa naisissa, mutta jos!

Piti vielä jatkaa tästä omalla suosikillani, mutta kun se nyt pätkähti näin verevänä mieleeni, niin täytynee tästä hiippailla tuonne makuuhuoneen puolelle...
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs joutavia...

Viestin lähetti Vakio
Asiahan ei minulle kuulu, koska palsta on Röörin, mutta mielestäni tämänkaltaiset kyselyt voisi huoletta laittaa vapaaseen keskusteluun ja rauhoittaa palsta Röörin alustamille aiheille. Mutta Rööri ja moderaattorit päättäköön.

Tämähän istuu tänne vallan mainiosti, ei tätä mihinkään siirretä!

Kukahan se mainittu törkyturpa muuten on? Eihän nämä tarinat nyt mitään törkyä ole herran jee! Kaunokirjallisia helmiä -sanoisin...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Okei. Kun kerran isäntä on siunannut aiheen, otan minäkin kantaa ;).

Ehdottomasti posliini. Vaimo on sitä jo pitkään harrastanut ja pakko on myöntää, että niin se on paras. Ja vaikka minä olen nykyisinkin (toisin kuin Rööri joka on entisen) pikkutytön isä, niin pois tuollaiset Röörin vihjailemat ajatukset. Ajeltu on eri asia kuin vielä kokonaan kasvamaton.

Kaikista luotaantyöntävimpiä ovat nämä irvokkaat ja täysin villiintyneet karvapehkot, joiden seasta ei oikeaa kohtaa löydä hakemallakaan. Ja kun tykkään oraalista, niin tuollainen harakanpesä on tosi inhottava siltäkin kannalta. Karvoja on suussa vielä seuraavan päivänäkin. Muut perustelut Rööri esittikin melko tyhjentävästi.

Vai frisööriksi olet aikonut Rööri ryhtyä. Minäkin olen sitä kokeillut eikä se hassumpaa puuhaa ole. Oikein taiten kun sen tekee Phillipsin sähkökoneella niin avot. Ei ole yleensä muija kestänyt kerralla koko suoritusta ;).
 

tsei_tsei

Jäsen
Sanattomaksihan tässä menee, kun on ammattilaiset asialla. Ei voi muuta kuin paistatella herrojen asiantuntemuksessa. Itse annion ääneni tylsälle bermudan kolmiolle, sillä minäkin kaipaan kyllä karvoja pimpsassa. Ei tuo ole mikään pakollinen muotti, mutta hyvä että jotain karvotusta on. Luonnollisen pehkon ongelmat on juuri tuossa oraaliseksissä - karvoihin ei ole kiva tukehtua.

Posliinista sen verran, että ei sekään mikään huono vaihtoehto ole. Mietin vaan, että eikös tuollainen vaadi aika paljon huoltoa? Itse kun olen perkeleen laiska ajamaan partaanikin. No, toisaalta naisillehan tällaiset huoltotoimenpiteet ovat varsin tuttuja, joten eiköhän se mene tuossa sääri- ja kainalokarvojen ohessa.

Sänki on muuten sellainen, että ei sytytä. Oma parransänkeni on tietysti aina ehdottoman tyylikäs, mutta naikkosella sänki puistattaa, oli se sitten säärissä, kainaloissa tai pimpsassa. Ennemmin sitten vaikka luonnollista karvotusta.

Tuosta frisöörin hommasta sen verran, että sun on Rööri toimittava nopeasti. Vastaavia putiikkeja löytyy jo ainakin ameriikanmaalta, joten jos himoitset kilpailuetua ja tietenkin nautintoa työstäsi, niin kannattaa pitää kiirettä.

Mutta en minä ammattilaisia ala tässä neuvomaan, oma touhuni kun on sellaista harrastelijoiden puuhastelua.
 
Viimeksi muokattu:

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Re: Mitäs joutavia...

Viestin lähetti Rööri


Kukahan se mainittu törkyturpa muuten on? Eihän nämä tarinat nyt mitään törkyä ole herran jee! Kaunokirjallisia helmiä -sanoisin...

How true, how true...

Kiitos Röörille syvän analyyttisestä suhtautumisesta ongelmaani. Tai ei se mikään ongelma ole - onpahan vaan alati vaivaava mielenkiinnon kohde. Woody Allen se taisi sanoa, että "Niin kauan kuin muistan, minulla on ollut pakonomainen tarve päästä takaisin kohtuun - kenen tahansa."

Keskustelu ja kannanotot tuntuvat vilkastuvan, joten voimme hyvällä syyllä luottaa "markkinaraon syvyyteen" tämänkin topicin kohdalla.

Ike
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kyllähän tuo tyylitelty Hitler miellyttää näitä silmiä eniten.
Itsekin olen sitä mieltä, että pieni karvoitus on esteettisempi, kuin aivan paljaaksi ajeltu - joka tosin sekin on parempi, kuin täysin naturaalina rehoittava pöheikkö, tai tylsä kolmio.
Ehkä customoitu on paras. Sellainen, että tuossa tavaran yläosassa on pieni viehkeä karvoitus joka pikkuhiljaa haihtuu niin, että kun pääset varsinaisen asian ympärille, niin vastassa on alaston ja herkullisen näköinen totuus.

Myöskin minun suuresti rakastamaa oraalia miellyttävästi ajeltu karvoitus ei haittaa yhtään, jos tuo varsinainen työstettävä alue ja aivan sen lähiympäristö on ajeltu paljaaksi, tai miltei paljaaksi. Vaikka eipä silti. Ei tuo ole haitannut missään muussakaan muodossa, jos ei ole edellisen illan ryönät kuivahtaneena siinä nenun vieressä - itse asiahan on kuitenkin se tärkein. Pikkuisen saattaa nenässä välillä kutittaa, mutta sehän on vain mukavaa ja kuuluu asiaan.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No johan nyt!

Viestin lähetti Vakio
Okei. Kun kerran isäntä on siunannut aiheen, otan minäkin kantaa ;).

Ehdottomasti posliini. Vaimo on sitä jo pitkään harrastanut ja pakko on myöntää, että niin se on paras. Ja vaikka minä olen nykyisinkin (toisin kuin Rööri joka on entisen) pikkutytön isä, niin pois tuollaiset Röörin vihjailemat ajatukset. Ajeltu on eri asia kuin vielä kokonaan kasvamaton.

Kaikista luotaantyöntävimpiä ovat nämä irvokkaat ja täysin villiintyneet karvapehkot, joiden seasta ei oikeaa kohtaa löydä hakemallakaan. Ja kun tykkään oraalista, niin tuollainen harakanpesä on tosi inhottava siltäkin kannalta. Karvoja on suussa vielä seuraavan päivänäkin. Muut perustelut Rööri esittikin melko tyhjentävästi.

Vai frisööriksi olet aikonut Rööri ryhtyä. Minäkin olen sitä kokeillut eikä se hassumpaa puuhaa ole. Oikein taiten kun sen tekee Phillipsin sähkökoneella niin avot. Ei ole yleensä muija kestänyt kerralla koko suoritusta ;).

Mitäs se Vakkari, ikämies, tuolleen suineen siellä pöseikössä pelehtii? Hukkaat vielä aamukiireissä hampaasi sinne, niin miten se suu sitten pannaan -mutrulleppa hyvinkin! Ja mietippä sitä riemua mikä työpaikallasi ratkeaa, Sinun selitellessä suunpielet visvassa surkeaa kohtaloasi.

Itse en ole ikinä nuollut, enkä toista kertaa nuole...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Yhteislaulun paikka. Kaikki mukaan!

Pohjolassa kansa on sen kaamoksensa vanki,
pimeässä askarrellen paljoa ei hanki.
Mutta läpi talven seisoo tanakasti kanki
ja jumalauta kaikki siellä silloin nai.

Olin kerran kutsuttuna juhlissa mä näissä,
sellaista ei nähty edes Onassiksen häissä.
Kulli oli käsittelyn jälkeen viikon jäissä
ja lääkärikin luuli että sitä puri hai.

Siellä juotiin, siellä nussittiin,
keväällä tyhjät oli pussit niin.
Siellä juotiin, siellä nussittiin,
keväällä tyhjät oli pussit niin.

Juhlat alkoi siten, että isäntä löi pöytää,
mulkullansa tietysti, se helppo oli löytää.
Heti piikalikka siihen perseinensä töytää,
pöydän antimia ryhtyy nuolemaan.

Emäntä taas vieraallensa pyllistää ja vinkkaa,
kädellänsä jalkoväliään kuin kone hinkkaa.
Reumastansa huolimatta renki lujaa kinkkaa,
ei vieras ehdi ensimmäiseen varviin ollenkaan

Siellä juotiin, siellä nussittiin,
keväällä tyhjät oli pussit niin.
Siellä juotiin, siellä nussittiin,
keväällä tyhjät oli pussit niin.

Minullekin munaa kylään tullut leski käski,
joku siltä liivit avas pirtin täytti läski.
Pillu tuoksui tuoreelta kuin viikon käynyt mäski,
siitä laatu enää tuskin paranee.

Kaikki meni yleiseksi viikseenvetelyksi,
sähköä ei lainkaan kynttilöitäkin vain yksi.
Sekin tuli jonkun persereikään työnnetyksi
ja eiköhän se pimeässä mulkun virkaa tee.

Siellä juotiin, siellä nussittiin.
Keväällä tyhjät oli pussit niin.
Siellä juotiin, siellä nussittiin.
Keväällä tyhjät oli pussit niin.


"Pohjolan pidot" (Juha "Watt" Vainio)
 
Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: No johan nyt!

Viestin lähetti Rööri


Mitäs se Vakkari, ikämies, tuolleen suineen siellä pöseikössä pelehtii? Hukkaat vielä aamukiireissä hampaasi sinne, niin miten se suu sitten pannaan -mutrulleppa hyvinkin! Ja mietippä sitä riemua mikä työpaikallasi ratkeaa, Sinun selitellessä suunpielet visvassa surkeaa kohtaloasi.

Itse en ole ikinä nuollut, enkä toista kertaa nuole...

No, sehän hoidetaan ennen kuin tekarit otetaan siitä yöpöydällä olevasta lasista. Etkö nyt tuota tajunnut. Tiellähän ne vain olisivat. Kielelläkin on huomattavasti enemmän liikkumavaraa.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Valitsin

Bermudan,mutta kuitenkin olisin valinnut Bermudan ja Aarnin välimaastosta.Naisen pitää mielestäni olla Hairy,pieni Anjoviksenkaan tuoksu ei tee pahaa,mun mielestä vaan kiihdyttää tämän vanhuksen hekumoita.

Tosin liiat tuoksahdukset ovat kyllä pahasta,minä olen sen verran herkkä ukko,että kerran kun olin tiskaamassa,näin lavuaarin pohjalla pari hernettä,niin pari kertaa sinne tuli laatat vedettyä.

Sanomattakin oli selvää,että mamma jatkoi siitä mihin minä jäin,sillä muuten tämä ukko olisi Bulimiassaan sotkenut koko keittiön!!!!

Kyllä naisella karvat pitää olla,muuten olen hunningolla!!!!!
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Viestin lähetti reds1897
Valitsin Bermudan,mutta kuitenkin olisin valinnut Bermudan ja Aarnin välimaastosta.Naisen pitää mielestäni olla Hairy,pieni Anjoviksenkaan tuoksu ei tee pahaa,mun mielestä vaan kiihdyttää tämän vanhuksen hekumoita.


Varsin samalla tapaa näen asiat kanssasi, reds1897. Bermudan kolmio on pahasta, jos se on liian geometrisesti rajattu ja huolella parturoitu. Sitä en toki pane pahakseni, että peli on ajeltu sitten sieltä taivaan portilta, mutta nämä tyystin karvattomat lepakot saavat kyllä halut häipymään.

Tietty Bermudan kolmion kauneusarvo ja hekumaindeksi riippuu myös blondiusasteesta. Maantienvärinen tai punainen pehko näyttää herkemmin siivottomalta kuin tumma tai peräti musta.

Ai niin BigRedBob, editoi ihmeessä viestiisi nimi, jolle kunnia tuosta viisusta kuuluu. Junnu Vainio on sen ansainnut.

Ike
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Naisella ei kuulu olla minkäänlaisia karvoja silmäripsien alapuolella, homma on niin.

Ike, editoidaan... ei ollut aikomus ottaa komeasta viisusta kredittiä itselleni, en vain muistanut kappaleen nimeä, niin jäi esittäjäkin laittamatta.
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti HN
Sori vaan, viidakkopimperot, mutta tämän tarzanin liaani lerpahtaa välittömästi, jos Janen leopardiuikkarilla on silmäripset.

Aaah hah hah haa :D :D :D Paras vertaus pitkään aikaan.. :D :D
Täysin samaa mieltä.. loistavaa..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No niinpäs olikin. Mulla on itsellä tuo levy, mutta se on tällä hetkellä toisaalla, niin en päässyt tarkistamaan biisin nimeä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kyllä se on sanottava, että semmoinen Bermudan kolmio mua eniten mielyttää. Jotenkin toi kokonaan posliiniksiajeltu ei vaan ole mua varten. Se, että kaikki tärkeimmät osiot ovat esillä, on todellakin kyllä plussaa, koska niihin pirun karvoihin on kerran jos toisenkin meinannut tukehtua. Eikä sekään ole hirveän mukavaa, kun vielä aamulla/illalla on hampaiden välit täynnä karvoja.

Jotenkin sitä on silti tottunut tohon perinteiseen kolmioon kuitenkin, joten sen näkeminen ihan sykähdyttää. Kyllä, molemmissa päissä.

Kyllähän se on selvä, että tonnikalan tuoksua saa ja pitää hieman olla, mutta semmoinen älytön mörkö on semmoinen koralliriutta, että sitähän luulee saapuneensa silakkamarkkinoille. Ei hyvä.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Posliini

Kyllä se ukot niin vaan on, että liha on pilalla jos siinä kasvaa karvaa...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Erittäin mielenkiintoinen aihe.

Itse kallistunen johonkin Bermudan ja Hitlerin väliin.. Mutta kiinnostaisi tietää enemmän että mistä ne nämä custom-ihmiset sitten tykkäävät?Värjätystä ja pystyyn nostetusta irokeesi-harjasta?Periaatteessa makuasioista ei sovi kiistellä,mutta syvällinen keskustelu on aina poikaa :p
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Patarouva hoi

Niinpä Patarouva, olimme siis väärässä tässä taannoin kun uskoimme että naiset luovat toinen toisilleen paineita.

Tästä äänestyksestä ja poikien kommenteista tuli niin paljon hajontaa, että en millään löydä sitä vaihtoehtoa joka soveltuisi sekä arkeen ja pyhään, kesään ja talveen. Vai onko tästä nyt juuri kysymyskin, juu aivan niin sen täytyy ollakin...

Nämä pojat ovat kimpassa päättäneet pistää Jatkoajan naisten päät sekaisin erilaisilla frisööreillään jotta me marssisimme kaikki Röörin karvantupsuttamoon letitettäväksi. Olishan tuo pitänyt ymmärtää heti. Mitäs sanot mennäänkö yhdessä en minä yksin kehtaa? Ja voitais saada joku alennuskin. Toisalta Rööri, voisitko laajentaa liikeideaasi postimyyntiin. Hankkisit vaikka erilaisia tupeita ja lähettelisit niitä sitten tilaajille, juu silleen se olis ikäänkuin siistimpää hommaa. Minä voisin ottaa Tapparan logon, porkkananpunaisena, saako jo Jouluksi.

Terv, paloautonpunainen koo
 
Viimeksi muokattu:

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Koo

Rööri on nyt lomalla, joten minä hoidan tilapäisesti Salon Röörin Frisööri Oy:tä. Postimyynti on pernaruttouhan takia lopetettu, joten joudun pyytämään arvon rouvaa vierailemaan henkilökohtaisesti vaatimattomassa saloonissamme. Voitte tietysti tulla Patarouvan kanssa yhdessäkin, mikäli näin ensimmäisellä kerralla yksin tuleminen ujostuttaa.

Patarouvan varalle on varattu padan muotoinen sapluuna, joka varmasti häntä ilahduttaa. Valitettavasti on kuitenkin Sinulle, Koo, ilmoitettava, että porkkanaväriä ei ole löytynyt mistään. Sopisiko kuitenkin sellainen leikkaus, jossa tuhverossa näkyisivät kirjaimet apu, Teidän sponsorin mukaan. Se voidaan tehdä joko isoilla kirjaimilla tai pienillä kirjaimilla. Valittavana on myös vaihtoehto, jossa kirjaimet muodostuvat karvoista, eli kaikki muu ajellan pois. Tai sitten vaihtoehto, jossa karvaa on enemmän, mutta kirjaimet tehdään paljaaksi ajelemalla.

Vaihtoehtoja on toki monia muitakin. Tervetuloa tutustumaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuuleeko koo?

Olet siis kallistumassa jonkinlaisen salaliittoteorian kannalle? Saattaa asiassa olla jotain perääkin, mistäpä sen tietää. Kyllä tämä elämä kokonaisuudessaan välillä yhdeltä päänsekoittavalta salaliitolta tuntuukin, että sikäli en ihmettelisi, jos jotain tämän kaltaista olisi nytkin tekeillä.

Älä edes mieti, miten löytäisit sen yhden ainoan, aina oikean, vaihtoehdon. Mieltymyksiä näyttäisi olevan laidasta laitaan, mutta perimmäinen mieliteko on kuitenkin yksi ja sama, ja tosipaikan tullen muotoseikat tuppaavat kumminkin unohtumaan.

Parisuhteessahan kumppania pyritään miellyttämään kaikin mahdollisin keinoin, joten näillä asioilla ei tarvitse kovin paljon päätään vaivata. Mies esittää oman kampaustoivomuksensa ja vaimo huoltaa itsensä haluttuun malliin. Mallia voidaan tietysti vaihdella kulloistenkin mieltymysten mukaan. Isäntä voi hellimmällä tuulellaan innostua jopa itse armaansa parturiksi tai kampaajaksi, ihan miltä vain kulloinkin sattuu tuntumaan. Nämä tilanteet ovat luonnollisesti juhlahetkiä.

Mitä Röörin frisööreihin tulee, niin uskoisin, että hän antaisi meille alennusta, koska olemme sentään tällä palstalla niin ahkerasti ja sydämellisesti myötäeläneet hänen kokemuksissaan. Mutta koo, en voi lähteä mukaasi tuonne tupsuttamoon, en edes vaikka kehtaisin. Kyllähän sinä ymmärrät, että Rööri on sen lajin mies, että siltä tieltä ei enää olisi paluuta.

Ehdottamasi postimyynti-idea voisi saavuttaa hyvinkin suuren suosion. Katsotaan, mitä Rööri keksii, ja jäädään odottelemaan tulevia kuponkiuutisia.

Patarouva
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Julkeaa!

Jumalauta, Vakkari, se essu ja keritsimet tänne ja sassiin, tai tulee riita! On se nyt yhtä helvettiä, kun selkänsä kääntää, niin vanha nettiystävä on oitis vehkeilemässä selkäni takana. Eikö tässä maailmassa ole tosiaankaan enää minkäänlaista moraalia?
Muutenhan tuo osa-aikainen lomittajan toimi saattaisi jopa tulla kyseeseen, mutta en vain voi ummistaa silmiäni todellisilta tarkoitusperiltäsi. Näen sieluni silmin sinut surruttelemassa Phillipsiäsi lasittunein silmin näiden kunniallisten rouvien haaruksissa. Lopputuloksesta et piittaisi tuon taivaallista. Pääasia, jotta saisit niljakas tippa pilisi päässä tyydyttää perverssiosi. Ei tule asiaa! Vehtaa ja vonguta konettasi kilpaa kotijoukkueesi kanssa miten lystäät, mutta minun asiakkaisiin et kyllä kajoa! Tämä työsuhde päättyy ennen kuin alkaakaan.

Tulkaa toki, rouvat, tutustumaan yhdessä tai erikseen salonkiini. Kyllä me niistä hinnoista sitten sovitaan, tai sanotaanko näin vanhojen tuttujen kesken, että menköön tämä ensivisiitti ikään kuin tutustumistarjouksena ilman rahallista korvausta. Tavaksihan tämä ei sitten luonnollisestikaan saa muodostua, mutta kyllä jatkossakin lupaan soveltaa juuri teille sorvattua hinnastoa.

Tuo postimyynti ei kyllä valitettavasti tule kyseeseen, vai oletteko kenties kuulleet Helinin tai Stenbergin lähettäneen tärkeille asiakkailleen valmiiksi kammattuja peruukkeja -aivan, moisesta arvonsa tunteva mirri-stylisti voisi jo pahoittaa mielensä. Kuten jo tuolla ensiviestissäni totesin täytyy kampausta sommiteltaessa ottaa huomattava määrä asioita huomioon. Tuleva frisööri tulee tukea kokonaisuutta. Tällöin muotoilijan täytyy osata lukea asiantuntemuksella ympäröivää maastoa. Esimerkiksi lantion kaari, masun pyöreys, navan malli ja tietenkin sen ihanaisen itsensä piirteet ja ulottuvuudet vaikuttavat ratkaisevasti lopulliseen kampaukseen.

Kyllä tuo kaksiteräinen kirveskin symmetriansa puolesta malliksi käy, mutta olisikohan tuo noin joulua silmällä pitäen hiukan liian hyökkäävä, vai sitäkö tässä juuri haetaankin? Mikäli näin on, niin silloin terä kannattaa ehdottomasti keikauttaa alaspäin kohden sisäänkäyntiä. Olisi lysti olla seuraamassa millaisin ilmein kavaljeeri asettaa pölkkynsä terän alle? Leikkisämpänä vaihtoehtona voisin ehdottaa myös värjäyksellä aikaan saatavia raateluhampaita "ikeniä" ympäröimään. Ne tervehtisivät himokkaasti irvistäen kerkeää urosta vasta kalkkiviivoilla reisiä raotellessa -meat! Näissähän kyllä piilee tietenkin se riski, että tuo peloteltava viistopää alkaakin kärsiä verenvähyydestä keskenkaiken, jos tuo nyt sitten ei ollut se perimmäinen tarkoitus....

Täytyy taas rientää....
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Lisää tilauksia...

...Röörin naistenkarvantupsuttamoon.

Meidän rouvalle voisit jo alkaa suunnittelemaan sellaista ammollaan olevaa pelikaanin nokkaa. Leukapussia voisi tietty hieman pienentää. Ei muuten pian erkki ota virtaa, jos vaimon pussit on omia isommat.

Ike
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös