No oikeastaan kyllä, Anakin ja klooni sodat on oikeaa sisältöä tuossa galaksissa. Ja valaat myös.
Lähdemateriaalia on vaikka kuinka paljon, mutta Disneyn trilogia kuulemma kärsi lähdemateriaalin puutetta ja joutuivat luomaan paljon itse. Ja paskanmarjat, eivät edes saaneet sitä Anakinin force ghostia paikalle, kun Palpatine päätti tulla bäkkiin. Olisi varmaan vienyt liian ison huomion Reyn sädekehästä.
Mua olisi tyydyttänyt edes vähän enemmän, jos vaikka Ben Skywalker niminen hahmo olisi seikkailut trilogiassa, mutta päättivät käyttää Beninä Solon hahmoa.
Kyllähän Filoni myös luo uutta, ei siinä ole sinäänsä pahaa, mutta toi Disneyn trilogia oli yksi iso sekasotku loppujen lopuksi, jossa pyrkimys oli saada Reysta joku Skywalker.
Hukattu mahdollisuus, mitä Filoni paikkaa parhaansa mukaan.
Edit. Ray > Rey. Niin väsynyt hahmo, ettei muista edes kirjoittaa oikein.
Eli mikä miellyttää itseä ja HC-fanipoikia, on oikeaa sisältöä, selvä...
Minusta uusi trilogia on hyvä, siinä kuin muutkin, eikä Reyn haukkuminen Mary Sueksi muuta sitä...
Rey Skywalker on hyvä SW-hahmo ihan kuin muutkin, en koe tarvetta dissata häntä...
Esimerkiksi Ahmed Best, Jake Lloyd, Kelly Marie Tran, Daisy Ridley ovat kokeneet, miten rakastavia kovimmat SW-fanit ovat... Voisivat katella kyllä välillä peiliin...
Galaksista toiseen hyppivät valaat on mielestäni aika absurdeja, mutta eipä tuo minun maailmaa kaada... Hienon näkösiä otuksiahan ne on...
HC-porukoissa haetaan vain negatiivisia asioita kaikesta, ei edes yritetä hakea mitään positiivista...
Ei pystytä keskittymään mitä niissä on hyvää, kaikki on vain jaskaa... Luulisi olevan aika rasittavaa katella mitään tuolla asenteella...
Tämä koskee muitakin HC-porukoita, oli aihe mikä hyvänsä, ei pelkästää Star Warsia, mutta siinä se pahimmillaan...
Aikanaan itkettiin, kun ei tullut mitään uusia elokuvia tai sarjoja Star Warsista, ja nyt kun niitä tulee jopa liikaakin, niin melkein kaikki on täyttä jaskaa...
Minusta on vain hienoa, että niitä tulee, vaikka kaikki ei ole omasta mielestä parasta ikinä...
Nautin vain, kun niitä tulee...
Mutta minä otankin ne viihteenä, en minään uskontona...