Tähdistöketju vuosimallia 2019–2020

  • 105 429
  • 1 560

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täällä taitaa olla peli jo niin selvä että äänestän vaikka Kulosta (2) ja Huuraa (1).
Ala Kulonen ja Älä Huura oli kyllä hieno pari....
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
** Setänen
* Press
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Eiköhän peli ole selvä.

Pelicans-Lukko 3/60 tähdet.

Oskari Setänen **
Robin Press *


Kokonaistilanne kolmen pelatun kierroksen jälkeen.
Mä en tajua tuota kokonaispistemäärää nyt millään. Klokilla 0 vaikka on sekin pisteitä saanut. Sekä moni muu.
Mun mielestä pitäis laskea kaikki saadut pisteet siihen ja kauden jälkeen katsoa kuka on eniten niitä ääniä saanut.
Nyt menee monta ääntä ns. hukkaan, koska osaa ei vaan huomioda.
Nytkin sai vaan Setänen ja Press pisteet itselleen, koska isoin osa oli heitä äänestänyt. Ei se näin ole oikeuden mukainen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä en tajua tuota kokonaispistemäärää nyt millään. Klokilla 0 vaikka on sekin pisteitä saanut. Sekä moni muu.
Mun mielestä pitäis laskea kaikki saadut pisteet siihen ja kauden jälkeen katsoa kuka on eniten niitä ääniä saanut.
Nyt menee monta ääntä ns. hukkaan, koska osaa ei vaan huomioda.
Nytkin sai vaan Setänen ja Press pisteet itselleen, koska isoin osa oli heitä äänestänyt. Ei se näin ole oikeuden mukainen.

Jos yhdessä pelissä äänestää 30 jäsentä ja yhdessä 10, niin virhemarginaali on valtava kauden loputtua. Näin on mielestäni selkein.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en tajua tuota kokonaispistemäärää nyt millään. Klokilla 0 vaikka on sekin pisteitä saanut. Sekä moni muu.
Mun mielestä pitäis laskea kaikki saadut pisteet siihen ja kauden jälkeen katsoa kuka on eniten niitä ääniä saanut.
Nyt menee monta ääntä ns. hukkaan, koska osaa ei vaan huomioda.
Nytkin sai vaan Setänen ja Press pisteet itselleen, koska isoin osa oli heitä äänestänyt. Ei se näin ole oikeuden mukainen.

Kaksi eniten ääniä saavat pisteet aina pelistä ihan senkin takia, että jos jossain pelissä ääniä antaa 10 henkeä vain ja jossain 50 niin tulos vääristyy erittäin paljon. Sitä olisi myös voinut tietysti miettiä, että olisiko yhdestä pelistä pitänyt jakaa esimerkiksi neljälle parhaalle pisteitä, vaikka vain kahdelle annettaisiin ääniä edelleen. Mutta kyllä tämäkin systeemi toimii. Parhaita tässä kuitenkin haetaan ja enemmistön mielipide tulee julki.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos yhdessä pelissä äänestää 30 jäsentä ja yhdessä 10, niin virhemarginaali on valtava kauden loputtua. Näin on mielestäni selkein.
Juuri näin. @Bakaun Imaami
Kärjistäen koko kauden kisan voi voittaa yhden pelin äänillä.
Se on toki sanottava, että enemmän toivoisi näkevänsä taktikointia ja hajontaa. Toistaiseksi ne kaksi on toki erottunut aika selkeästi, tai ainakin se 2p-pelaaja.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
No totta tuokin kyllä, että eri määrä antaa pisteitä otteluiden jälkeen.
Pitääkin joskus laskea ite noi kokonaispisteet yhteen ja jos jaksaa, niin jatkais vaikka koko kauden.
Olis kiva nähdä vaan paljonko eroaa sitten tästä tavasta millä mennään.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
No totta tuokin kyllä, että eri määrä antaa pisteitä otteluiden jälkeen.
Pitääkin joskus laskea ite noi kokonaispisteet yhteen ja jos jaksaa, niin jatkais vaikka koko kauden.
Olis kiva nähdä vaan paljonko eroaa sitten tästä tavasta millä mennään.
Kokonaispisteissä yms tulee se että jos joku antaa joka pelin jälkeen "attemäkiselle" kaksi tähteä, niin runkosarjan jälkeen hänellä onkin jo 120 pistettä, oli sitten kuinka huono tahansa. Ja lisäksi järkyttävän kova työ laskea kaikki äänet, melkein tuollainen pitäisi toteuttuu vaikka googlen lomakkeilla yms.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
** Pottu Westerholm
* Danforth

Tammelalle olisi myös voinut antaa sähinästä yhden tähden, mutta mennään tällä nyt, Danforth oli kuitenkin parempi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
** Po Westerholm
* Danforth - vaikka voishan sitä joskus tehdäkin, mutta ei tuolla parempiakaan ollut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös