Ala Kulonen ja Älä Huura oli kyllä hieno pari....Täällä taitaa olla peli jo niin selvä että äänestän vaikka Kulosta (2) ja Huuraa (1).
Mä en tajua tuota kokonaispistemäärää nyt millään. Klokilla 0 vaikka on sekin pisteitä saanut. Sekä moni muu.Eiköhän peli ole selvä.
Pelicans-Lukko 3/60 tähdet.
Oskari Setänen **
Robin Press *
Kokonaistilanne kolmen pelatun kierroksen jälkeen.
Mä en tajua tuota kokonaispistemäärää nyt millään. Klokilla 0 vaikka on sekin pisteitä saanut. Sekä moni muu.
Mun mielestä pitäis laskea kaikki saadut pisteet siihen ja kauden jälkeen katsoa kuka on eniten niitä ääniä saanut.
Nyt menee monta ääntä ns. hukkaan, koska osaa ei vaan huomioda.
Nytkin sai vaan Setänen ja Press pisteet itselleen, koska isoin osa oli heitä äänestänyt. Ei se näin ole oikeuden mukainen.
Mä en tajua tuota kokonaispistemäärää nyt millään. Klokilla 0 vaikka on sekin pisteitä saanut. Sekä moni muu.
Mun mielestä pitäis laskea kaikki saadut pisteet siihen ja kauden jälkeen katsoa kuka on eniten niitä ääniä saanut.
Nyt menee monta ääntä ns. hukkaan, koska osaa ei vaan huomioda.
Nytkin sai vaan Setänen ja Press pisteet itselleen, koska isoin osa oli heitä äänestänyt. Ei se näin ole oikeuden mukainen.
Juuri näin. @Bakaun ImaamiJos yhdessä pelissä äänestää 30 jäsentä ja yhdessä 10, niin virhemarginaali on valtava kauden loputtua. Näin on mielestäni selkein.
Kokonaispisteissä yms tulee se että jos joku antaa joka pelin jälkeen "attemäkiselle" kaksi tähteä, niin runkosarjan jälkeen hänellä onkin jo 120 pistettä, oli sitten kuinka huono tahansa. Ja lisäksi järkyttävän kova työ laskea kaikki äänet, melkein tuollainen pitäisi toteuttuu vaikka googlen lomakkeilla yms.No totta tuokin kyllä, että eri määrä antaa pisteitä otteluiden jälkeen.
Pitääkin joskus laskea ite noi kokonaispisteet yhteen ja jos jaksaa, niin jatkais vaikka koko kauden.
Olis kiva nähdä vaan paljonko eroaa sitten tästä tavasta millä mennään.