3-ketju 2 Ervasti 1 Korkka
lauantai klo 20.22 #351 B Byyrman Jäsen Suosikkijoukkue Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027 3-ketju 2 Ervasti 1 Korkka
lauantai klo 20.23 #352 N nexustron Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko, Chelsea 3 Saarela 2 Pathrik 1 Ponthus Muille kauden isoin aasintakamus. Hyi helvetti.
lauantai klo 20.23 #353 M Moonshine Man Jäsen Suosikkijoukkue Kolmen voiton Lukko * Saarela * Pattu * Korkka
lauantai klo 20.38 #355 R Roku Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko *** Antti Saarela ** Pontus Westerholm * Patrik Westerholm Westerholmin weljekset nyt voisi pistää miten päin vaan mutta menköön nyt noin.
*** Antti Saarela ** Pontus Westerholm * Patrik Westerholm Westerholmin weljekset nyt voisi pistää miten päin vaan mutta menköön nyt noin.
lauantai klo 20.40 #356 T Torpeedo99 Jäsen Suosikkijoukkue Lukko Saarela Kaksoset Peters (Ymmärsi edes nyhjätä itsensä ulos)
lauantai klo 21.21 #357 1 #16 Jäsen Suosikkijoukkue Lukko nexustron kirjoitti: 3 Saarela 2 Pathrik 1 Ponthus Muille kauden isoin aasintakamus. Hyi helvetti. Laajenna klikkaamalla Mä laitan ihan samat. Peters sentään ymmärsi lähteä kesken pelin ulos, kun itse pelaaminen ei onnistunut vähää alusta.
nexustron kirjoitti: 3 Saarela 2 Pathrik 1 Ponthus Muille kauden isoin aasintakamus. Hyi helvetti. Laajenna klikkaamalla Mä laitan ihan samat. Peters sentään ymmärsi lähteä kesken pelin ulos, kun itse pelaaminen ei onnistunut vähää alusta.
eilen klo 21.08 #359 C carr Jäsen Suosikkijoukkue Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg 3p Po. Westerholm 2p Pa. Westerholm 1p A. Saarela
eilen klo 21.09 #360 R Roku Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko *** Patrik Westerholm ** Pontus Westerholm * John Lethemon
eilen klo 21.43 #362 B Byyrman Jäsen Suosikkijoukkue Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027 *** Ana Saarela ** Ponthus Tuplawee * Lethemon
eilen klo 21.49 #363 1 #16 Jäsen Suosikkijoukkue Lukko *** Lethemon (ekan kympin takia) ** PoWe * PaWe