Onhan se NHL-lakki niin korvaamaton väline päässä ettei ilman suoralippaista XL-kattilaa voi käydä kaupassa, häissä, vessassa tai edes nukkua.
Suorat lipat eivät tuolla NHL-katsomoissa ole mikään kauhean suosittu juttu. Ne kuuluvat täällä enemmän NBA-katsomoihin. Nassaulla näki enemmän tällaisia lippalakkeja (samassa kuvassa toinenkin keski-ikäinen osoittaa junttimaisuutensa pitämällä hattua sisätiloissa):
http://brooklyneaglesports.com/wp-content/uploads/2013/09/DSC_3637.jpg
Itse olen sitä mieltä, että jos joku pukuäijä noidenkin kaverien pukeutumisesta vetää herneen nenäänsä, niin asuvalinta on ollut oikein onnistunut.
Ja toki myös vierasjoukkueen fanit osasivat näyttää junttimaisuutensa vaatetuksellaan:
http://cdn.barstoolsports.net/wp-content/uploads/2015/04/nyc-caps-fans-2.jpg?868f38
Lienee toki myös paikallaan määritellä käsite nimeltä sisätila.
Käsitteen sisätila määrittelyyn voi varmasti liittyä monia tulkinnanvaraisuuksia, mutta jos sinun mielestäsi esim. Nassau Coliseumin käytävät ja katsomot eivät ole sisätiloja, olet mielestäni yksinkertaisesti väärässä, eikä se ole mikään tulkintakysymys.
Luulenkin, että kuulut myös juuri samaan sakkiin jotka pitävät sitä hauskan näköistä lakkia päässä, olit vesipuistossa tai Hansin ravintolassa
Mistä ihmeestä vedit sellaisen johtopäätöksen, että mulla olisi varaa käydä jossain Hansin ravintoloissa? Minä käyn ravintoloissa kuten Subway, Chipotle ja Tammelantorin kebab-pizzeria Mardin. Jos siellä joku ärsyyntyy minun rahvaanomaisesta vaatetuksestani, niin saa puolestani ärsyyntyä ihan vapaasti.
Kun ihminen menee syömään Hansin ravintolaan, hän ostaa kokonaisvaltaisen ruokailuelämyksen. Siihen elämykseen pitää mielestäni kuulua se, että siellä teidän koulututetumpien ja kaikin tavoin sofistikoituneempien ihmisten ei tarvitse katsella meitä alaluokkaisia paskaduunarijuntteja maisemaa pilaamassa.
naureskellen sille jos joku ei pidä päähinettä päässään sisällä, koska se on tosi pappamaista ja sillein.
Useimmiten ajattelen kyllä ilman päähinettä kulkevista ihmisistä, että olisipa minullakin tuollaiset hiukset. Valitettavasti oma pehkoni on sellainen, ettei mikään parturi, shampoo, geeli tai kampa saa sitä näyttämään inhmilliseltä.
Housun lahkeet kuuluu olla sukan sisällä myös sillein räppityylillä, että Vans-merkkinen vaalea mono loistaa Hong Kongiin asti. Mutta ei se mitään, meitä on moneen junaan.
Tämä tyyli ei ole oikein minun juttuni, sillä en ymmärrä esim. JVG:n musiikista hölkäsenpöläystä. Minun suosikkejani ovat esim. sellaiset junttiartistit kuin PJ Harvey, Queens of the Stone Age, Rodriguez, Johnny Cash ja Tuomari Nurmio. Ei silloin pukeuduta suoriin lippoihin ja pistettä puntteja sukkiin.
Esim. siellä eilisessä pelissä mulla oli ylläni Ilveksen pipo, Manchester Cityn fanikaupasta ostettu sininen ruutupaita, Calvin Kleinin straight cut -malliset farkut, sekä Puma Star -merkkiset vapaa-ajanjalkineet. Varmasti noista vaatteista sivistynyt ihminen näkee, että tuossa menee sinikauluksinen moukka, mutta minkäs teet. Ei mun rahat paljon parempiin vaatteisiin riittäisi kuitenkaan, ja toisaalta eivät ne Paremmat Ihmiset minua hyväksyisi seuraansa siltikään, vaikka vaihtaisin teinitennarit aikuisten kenkiin, farkut suoriin housuihin ja ruutupaidan siistiin kauluspaitaan. Ei tuollainen uudelleenstailaus nimittäin alaluokan hajua ja sinisiä kauluksia mihinkään poistaisi.