Stuttgarter
Jäsen
Kausi 2021-2022 oli Porin Ässille häpeällinen. Olimme kaikilla mittareilla valtakunnan heikoin joukkue ja tähän on tultava muutos. Me fanit olemme osa patayhteisöä, osa Ässiä. Ässissä on päädytty välittömiin kauden jälkeisiin toimenpiteisiin, jotta näin häpeällinen tilanne #eienääkoskaan toteutuisi. Yhtenä toimenpiteenä seuramme on päättänyt vannoa patavalan. Koska me fanit olemme osa yhteisöä koen, että myös meidän tulisi vannoa omat patavalamme.
Alla nimimerkki @Valkoinen Intiaani erinomainen esimerkki pelaajan valasta. Omaa valaanne miettiessänne voitte ottaa mallia tästä esimerkkitekstistä tai keksiä kokonaan oman patavalanne. Muistakaa, että patavala on ikuinen eikä täten kannata vannoa mitään sellaista mitä Porin Ässien ja yhteisömme eteen ette olisi valmiita tekemään.
Oma valani:
Minä Stuttgarter, lupaan ja vannon sinulle, Porin Ässät, ikuisesti jakavani tuskasi. Ikuisesti jakavani menestyksesi.
Blokkaan kiekon puolestasi, syön paskan puolestasi ja otan nyrkiniskun puolestasi.
Intohimosta sinua kohtaan tuhoan ääneni, surusta sinua kohtaan tuhoan maksani.
Olet minulle kaikkeni.
Jos tämän valan rikon, Curtis Sheptak ja Matt Nickerson minut pieskööt.
Alla nimimerkki @Valkoinen Intiaani erinomainen esimerkki pelaajan valasta. Omaa valaanne miettiessänne voitte ottaa mallia tästä esimerkkitekstistä tai keksiä kokonaan oman patavalanne. Muistakaa, että patavala on ikuinen eikä täten kannata vannoa mitään sellaista mitä Porin Ässien ja yhteisömme eteen ette olisi valmiita tekemään.
Minä N.N. lupaan ja vakuutan
kunniani ja omantuntoni kautta,
olevani Porin Ässien luotettava ja uskollinen pelaaja.
Tahdon palvella joukkuettani rehellisesti sekä parhaan kykyni mukaan etsiä ja edistää sen hyötyä ja parasta.
Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa,
pelin ja harjoitusten aikana puolustaa joukkueeni koskemattomuutta,
sen hyväksyttyä pelikirjaa sekä joukkueen vallassa olevaa johtoa.
Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä joukkueenjohdon kukistamiseksi tai joukkueen hyväksytyn pelikirjan kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä valmennusjohdolle ilmoittaa.
Joukkuetta, johon kuulun sekä paikkaani siinä, en jätä missään tilanteessa, vaan niin kauan kuin minussa voimia on, suoritan saamani tehtävän loppuun.
Lupaan käyttäytyä kunnollisesti ja ryhdikkäästi, totella valmennusjohtoa, noudattaa joukkueen sääntöjä sekä säilyttää hyvin minulle uskotut pukukoppisalaisuudet.
Tahdon myös joukkuekavereitani kohtaan olla suora ja auttavainen.
Milloinkaan en sukulaisuuden, ystävyyden, kateuden, vihan tai pelon vuoksi enkä myöskään lahjojen tai muun syyn tähden toimi vastoin velvollisuuttani Porin Ässiä kohtaan.
Jos minut asetetaan kapteeniasemaan, tahdon olla muita pelaajia kohtaan oikeudenmukainen, pitää huolta heidän hyvinvoinnistaan, hankkia tietoja heidän toiveistaan, olla heidän neuvonantajanaan ja ohjaajanaan sekä omasta puolestani pyrkiä olemaan heille hyvänä ja kannustavana esimerkkinä.
Kaiken tämän minä tahdon kunniani ja omantuntoni mukaan täyttää.
Oma valani:
Minä Stuttgarter, lupaan ja vannon sinulle, Porin Ässät, ikuisesti jakavani tuskasi. Ikuisesti jakavani menestyksesi.
Blokkaan kiekon puolestasi, syön paskan puolestasi ja otan nyrkiniskun puolestasi.
Intohimosta sinua kohtaan tuhoan ääneni, surusta sinua kohtaan tuhoan maksani.
Olet minulle kaikkeni.
Jos tämän valan rikon, Curtis Sheptak ja Matt Nickerson minut pieskööt.