Täällä seuraamme SaiPan kulkua kohti kevään pelejä

• 22 908
  • 132

PronssiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & KOOVEE
Varmaankin päinvastoin noista peleistä juuri otetaan hyvin pojoja. Se on tuo häntäpää, jolle on aina mahdottoman mukavaa käydä häviämässä.

No kyllä tuo nykyinen TOP3(sarjan parhaat joukkueet) on aika hankala SaiPalle ollut:

Pisteet 4-20
Maaliero 12-30

PronssiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & KOOVEE
Kiitos kattavasta analyysista ja kiinnostuksesta joukkuettamme kohtaan.
Ps go go jyppi

Ok. Mielestäni se oli ihan faktapohjainen ja aiheellinen vastaus kyseiseen viestiin. Ehkä se saattoi olla jopa kiinnostava jonkun mielestä.

Kyllä mä sen ymmärrän, että turhat ilkkumiset toisten joukkueiden ketjuissa rasittavat, mutta miten tuon voi sellaisena nähdä? Ilves tosiaan hävisi tänään(jos sillä nyt jotain merkitystä on) ja kirjoittelin SaiPan seurantaketjuun SaiPaan liittyviä tilastoja vastauksena toiselle käyttäjälle.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voisi kuvitella, että sarjan kolmen kärki on vaikeita vastustajia kaikille, vai mennäänkö metsään?

Kuututkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ok. Mielestäni se oli ihan faktapohjainen ja aiheellinen vastaus kyseiseen viestiin. Ehkä se saattoi olla jopa kiinnostava jonkun mielestä.

Kyllä mä sen ymmärrän, että turhat ilkkumiset toisten joukkueiden ketjuissa rasittavat, mutta miten tuon voi sellaisena nähdä? Ilves tosiaan hävisi tänään(jos sillä nyt jotain merkitystä on) ja kirjoittelin SaiPan seurantaketjuun SaiPaan liittyviä tilastoja vastauksena toiselle käyttäjälle.
Eli kun minä tulen Ipan osioon viimevuosien tilastoihin perustavan "faktan" jälkeen kirjoittamaan, että todnäk Ilvekseltä jää tänäkin vuonna finaalit pelaamatta, niin se otetaan avosylin vastaan :D Juupajuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy