Mainos

Syntymäpäivälahja

• 6 684
  • 11

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
6.9. on tyttöystävällä synttärit ja menee vielä täyttämään 18-vuotta! Nyt on enää ongelmana mitä ostaa lahjaksi. Ainoa vaatimus, jonka sain häneltä, oli, että pitää jäädä ikuinen muisto.

Mitä siis ostaa synttärilahjaksi 18v TYTÖLLE? Mitä sä oot saanu syntymäpäivälahjaksi, joka todella säväytti? :confused:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
6.9. näkyy olevan sopivasti perjantai.

EHDOTUS:
Viikonlopuksi johonkin lähiseudun kylpylään. Siellä kustannat donnallesi hieronnan ja akupunktiohoidon (kaikkiin mahdollisiin ja muutamaan mahdottomaankin paikkaan tökätään neula - olo on taivaallinen sen jälkeen, on omakohtaista kokemusta). Kun donnasi tulee voipuneena hoidon jälkeen hotellihuoneeseenne, niin laitat ovellenne "DO NOT DISTURB"-läpyskän. Sitten avaat tilaamasi jäänkylmän shampanjan... kaadat kuplivaa laseihin... sitten hellästi... YOU KNOW... ja tietenkin olet huoneen stereoihin jo ennakolta valinnut cd-levyjen vaihtajaan Driftersiä, Hot Chocolatea ja Barbara Rushia.

Miksi sen lahjan pitäisi olla jokin konkreettinen esine?

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Zirkoni-koru ja kukkapuska. Naiset pitävät koruista ja kukat kuvastavat kauneutta.

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Predatorin vastauksessa oivaltavaa oli, että ikuinen muisto, ei suinkaan tarkoita jotain esinettä. Vaikka vastaus muuten on aika mahdoton toteuttaa, oivallus avasi uusia mahdollisuuksia! Kiitos

Tää toinen kukkapuskaehdotus oli sinänsä aika perinteinen. Miksikäs lahjan pitäis ollakkaan välttämättä jotain aivan mahdottoman erikoista. Kukissa vaan huvittaa se, että meillä on jo muodostunu vitsiksi se, että tyttöystävä hokee: "Sä et oo koskaan tuonu mulle kukkia..." ;) Joten kukat olis nyt VIIMEINKIN ollu mun ostoslistalla muutenkin!

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suhteellisen varma valinta tästä perinteisestä osastosta on Kalevala-koru. Riittää kun tietää mistä materiaalista pitää ja valitsee sitten kukkaronsa mukaisen lahjan. On myös ikuinen/ajaton.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Syyskuun 6. on vaarallinen päivä. Sillä päivämäärällä meikäläinen on mennyt kihloihin entisen tyttöystävän... siis nykyään vaimoni kanssa.

Toteutahan siis se Predatorin ehdotus kylpyläviikonlopusta ja rengasta tyttösi sinä samassa! Ei pääse "lahja" unohtumaan kummaltakaan!

Nimim. Kokemusta on

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Lahjavinkkien antaminen on aina aika vaikeaa, koska jokaisella on omat makunsa. Itse pitäisin runokirjasta...esim. rakkausrunoja tms. Mutta, mikä on aina kivaa, on itse piirretty kortti. Sain mieheltäni sellaisen viimeeksi, tosin jouduin pyytämään, mutta se on kuitenkin todella ihana.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Annuli
Lahjavinkkien antaminen on aina aika vaikeaa, koska jokaisella on omat makunsa. Itse pitäisin runokirjasta...esim. rakkausrunoja tms. Mutta, mikä on aina kivaa, on itse piirretty kortti. Sain mieheltäni sellaisen viimeeksi, tosin jouduin pyytämään, mutta se on kuitenkin todella ihana.

Totta

Lahja vinkkien antaminen on todella vaikeaa. Se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle, joten vaikeaahan neuvojen anto on mutta saahan sitä aina yrittää.

Oma ehdotukseni:

Anna elämys, eli kuten preda sanoi hemmottele tyttöäsi vaikkapa ihanalla kylpylä lomalla, kaikkinen palveluineen. Kyseistä komemusta höystäisin vielä itse tekemällä runollasi, aiheena vaikkapa oma kultasi. Viimeinen on ainakin todella tehokas tapa, ja hyväksi havaittu.

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tatzka

Kyseistä komemusta höystäisin vielä itse tekemällä runollasi, aiheena vaikkapa oma kultasi. Viimeinen on ainakin todella tehokas tapa, ja hyväksi havaittu.

Runoja oon kirjotellu tytölleni jo useampia, enkä kyllä jätä sitä tälläkään kertaa tekemättä! Yleensäkkin arvostan paljon myös itse, kun oon saanu HÄNELTÄ ittetehtyjä kortteja. Saatanpa vielä tehdä semmosen ihmeellisen vedon, että näytän synttäreitten jälkeen tämän viestiketjun tyttöystävälleni.

Joku ehdotti tytön rengastamista, sen ehdiin jo tehdä 5.7., kun armeija sattu loppumaan samana päivänä.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Ei liian kallista heti!

Ei kannata hemmotella sitä tyttö pilalle. Entäs jos menette naimisiin ja liitto kestää niin kauan että pitäisi 20v häälahjaksi kehittää jotain? Aivan. Itse suosittelen sellaista 50€ panostusta johonkin nättiin kimaltelevaan killuttimeen niin kyllä se siitä lähtee. Ja muista ne ruusut!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy