Mainos

Synttärilahjoja JA:n porukoille...

• 5 332
  • 77

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Kivaa, lahjoja!

Viestin lähetti JHag

Predatorille 1246 osaa 1247-osaisesta koottavasta tykkiveneestä. Katsotaan meneekö jätkältä hermot??

Niin just. Ja tietysti se yksi puuttuva osa on laivan runko. Nimittäin yleensä tuollaisissa laivojen rakennussarjoissa se koko runko on yhtenä isona kappaleena. Täytyy sitten koota ne muut tilpehöörit vaikka vanhan puukengän sisälle. Kyllä kai puukenkä kelluu?

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lahjaa pukkaa

Niin, ensinnäkin kiitokset saamistani lahjoista. On mitä ilahduttavinta huomata olevansa yht-äkkiä lahjakas.

Itsekkin voisin ojentaa muutaman paketin sekä henk. kohtaisella, että kollektiivisella tasolla. Lahjojen jako alkakoon.

Predatorille antaisin itse kokoamani Stuka-syöksypommittajan, jossa on liimainen sormenjälki ohjaamon kuvussa. Olisin muuten antanut itse kokoamani Tigerin, mutta ehdin jo takavuosina räjäyttää ko. luomuksen isoilla kiinareilla taivaan tuuliin.

Seniorille annan espanjaksi dupatun senioritafilmin, jossa siirrytään suoraan asiaan heti alkuteksteistä alkaen. Ko. filkka on vhs-formaatissa sekä tukevassa muovikotelossa.

Oloneuvos saa aamutohvelit sekä Olavin Krouvin vapaalipun.

JHagille annetaan topallinen näppiksiä, kymmenennen tuhannen JA-viestin saavuttamiseksi.

Tommy saa aurinkolampun, koska toivon, että aurinko paistaisi joskus risukasaankin.

Kollektiiviset lahjat:

Tappara-faneille annan kollektiivisesti metallityöväenliiton viirin, sekä Lauri Ihalaisen muotokuvan teräskehyksillä.

Ipa-fanit saavat Sarasvuon muotokuvan, sekä 110 metrin aidat.

Narrifaneille antaisin hivakan Hesburgerin serviettejä sekä "kultaisen käytöksen ABC apukoululaisille"-kirjan

IFK-fanit saavat Pentin nimmarilla varustetun valokuvapotretin Harry Bogomoloffista ja Pentistä viime syksyiseltä, sekä viattomalta, purjehdusmatkalta Töölöönlahdelta.

Bluessifaneille annetaan jo Tommystä tuttu aurinkolamppu, sekä puuvärikynäsarja värikkyyden lisäämiseksi, terottimen saatte hommata itse. Myös Hannu Kapasen tuleva kirja: "Savolaisia selityksiä" lävähtää lahjakoppaan

Tepsiläisille annettakoon sakset, liimaa sekä suomen kartta, josta he voivat leikata turun omaksi saarekseen Itämerelle.

Lukko ja Ässäfanit saavat kukin oman laatikon Laitilan kukkoa, sekä tiun samaisen paikan kananmunia toistensa tahrimiseksi.

Oululaisille annettakoon nyrkkeilijä Halmeen tuleva kirja, "itseluottamuksen puute haisee" sekä audienssi Oulun asemaravintolaan.

Saipalaisille tulla tärskähtää palanen uskoa tulevaan sekä roisi pilakuva hjalliksesta ja Virmasesta Machuldajahdissa.

Jyväskylään lähtee opaskirja "Kotiinpäin vetäminen järkkäritoiminnassa " sekä Hotelli Miltonista pöllitty Tom Clancyn kirja, joista viimeksi mainitun voi palauttaa takaisin Hotelli Miltoniin, eikä siis näin ollen ole varsinainen lahja.

Kerholaisille en anna tällä kertaa mitään, koska muuten muiden seurojen fanit tulisivat entistäkin kateellisemmaksi ja saattavat katkoa noppacorollojemme antenneja kostoksi.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
pukki prkle

No niin, kun minäkin ÄTPP...:n jäsenenä sain paketin purkkaa niin kaipa sitä antolinjallekin täytyisi ruveta.

Ekana tietysti Oivalle Reginan irtonumeroon kääritty pullo keskikaljaa.

Muksulle antaisin nyrkkeilysäkin jota koristaisi Hannu Jortikan kuva. Vaikkapa sen jonkun tpsfanin takavuosien Kim il Sung-tyylisen midas-lakanan mallia käyttäen.

Lapaselle valtava juliste Esukki Saarisesta ja plektra.

JanJ:lle voisin antaa tuolta meidän hyllystä tuon Titinalle-videon. Meillä kun sitä onneksi ei enää katsota.

JHagille tulee Kalle Päätalon 268-osainen iijokisarja. Sen nosteleminen on oivallista treeniä.

Predalle pari 70-luvun ilmojen korkeajännitystä.

Cairnsille S-koon painitrikoot ja vähän vaahtomuovia niihin täytteeksi.

Onneksi olkoon toverit!

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Re: Lahjoja...

Viestin lähetti hörkkö
The Hawkille: Blackhwksien pelipaita C.Ruuttun aidolla nimikirjoituksella. Ja kun sitä paitaa annan, niin taustalla soisi Eppujen baarikäpänen ;)

Hieno homma. Tuo olisi ehkä yksi parhaista lahjoista mitä olen saanut.

Eh, mitenkäs baarikärpänen minuun liittyy..?

Täytyypä tässä miettiä mitä JA`laisille voisi lahjaksi antaa. Näin äkkiseltään ei tule mieleen.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
- Tunkille lahjoitan kaksion tapiolan westendistä, jotta kaveri voisi kuittailla Espoolaisille koko päivän, illan, aina ja ikuisesti. Toisaalta voi olla että tunkki kieltäytyy kunniasta, no kunhan jatkaa kuittailua.

- Master Godille moderni viinantislausjärjestelmä ja vuoden viljat mukaan, sekä aikoinaan telkkarista tullut(-84) live nauhoitus juicen kiertueelta.

- Kaikille Hifki -faneille lahjaksi: Jere avaukseen.

- Evertonille Kaikki Jyrki Otilan ja Reijo Salmisen visat, kisat wesserbisserit ja tiilia taaliat kaikki samassa 124 - video kasettia sisältäväässä kokoelmassa "The complete collection of Jykke and Reksa"

- Ervatsalolle kaikki KE-P lähetykset, n. 500, CD-formaatissa. Niin suujuu ne automatkatkin rattoisammin ja kanssa matkustajat viihtyvät huomattavasti paremmin kun kuulevat göstan joukkoineen viihdyttämässä heti aamutuimaan.

- Hpk-faneille lahjaksi toivon että Vujtek palaa mahd. nopeasti sieltä ameriikasta

Viimeksi muokattu:

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti mikkoz
Master Godille moderni viinantislausjärjestelmä ja vuoden viljat mukaan, sekä aikoinaan telkkarista tullut(-84) live nauhoitus juicen kiertueelta....

Ervatsalolle kaikki KE-P lähetykset, n. 500, CD-formaatissa. Niin suujuu ne automatkatkin rattoisammin ja kanssa matkustajat viihtyvät huomattavasti paremmin kun kuulevat göstan joukkoineen viihdyttämässä heti aamutuimaan.

Niin, tämä olisi muuten hypersuperhieno lahja tämä Keppanan koko tuotanto samalla levyllä.
Itse voisin tästä hyvästä antaa "Ottavan" yhtyeen digitaalisesti remasteroidun kokoelmakiekon sekä kymmenentuhatta parasta kotimaista sketsiviihdepläjäystä samassa setissä sekä tämänlisäksi tunnustaa juhannuksen futispelin lopputuloksen.

Master Godin osalta mainittakoon, että huhutietojen mukaan tällä kertaa työn alla olisi jonkinlainen kotipölinä eli kiljusetti. Asian tässä valossa ja omien kiljukokemusteni perusteella sanottakoon, että kunnon tislausjärjestelmä olisi enemmän kuin paikallaan.

Täältä tähän

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Sistis
Sampio & Chip: Tulostettu versio moninaisista väittelyistämme uskonto vs. evoluutio-ketjuissa. Ainakin allekirjoittaneesta on hauskaa lueskella vanhoja keskustelujamme.
sAMPIO

Kiitos palkinnosta, tässähän ihan herkistyy. Onko keskusteluja hauska lueskella sen vuoksi, että me olemme kirjoittaneet jotain typerää, vai sen vuoksi, että ne ovat olleet muuten vain kiinnostavia?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti sampio

sAMPIO

Kiitos palkinnosta, tässähän ihan herkistyy. Onko keskusteluja hauska lueskella sen vuoksi, että me olemme kirjoittaneet jotain typerää, vai sen vuoksi, että ne ovat olleet muuten vain kiinnostavia?

Siis ehdottomasti hauskaa sen takia, että perusteltuja mielipiteitä on viskottu suuntaan ja toiseen. Ei missään nimessä mitään typerää. Itse tykkään aina lueskella jotain vanhaa kirjoittelua, jossa olen ollut mukana väittelemässä. Siis en missään nimessä tarkoittanut tuota loukkauksena.

Jet-Ace

Jäsen
Re: Kivaa, lahjoja!

Viestin lähetti JHag
Oloneuvokselle ja JetAcelle menolippu Turusta valitsemaanne paikkaan. Raisiota ei hyväksytä.

ÄTPPOMK:n johtokunnalle Pena-viiri. Siis yhteisesti, turha pröystäillä.

Kiitos tarjouksesta. Rohkenen ilmoittaa ilman keskustelua Oloneuvoksen kanssa, etta me lahdemme Tyynelle valtamerelle miekkakalan pyyntiin. Kiitollisena kyyneleet silmissa voin luvata, etta matkaliput saatuamme kiitollinen ATPPOMK Turun osasto LAHJOITTAA Pena(Valiviiva)viirin!!!!

Edit: Lahjoittaja on myos tervetullut OMALLA KUSTANNUKSELLAAN mukaan tekemaan matkakertomusta. Opetamme veloituksetta kalastamaan. Jos on aikaa/haluat tarvata sen puolituntisen tahan. Laskelma perustuu noin viikon perilla oloon.

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Kivaa, lahjoja!

Viestin lähetti Predator

Niin just. Ja tietysti se yksi puuttuva osa on laivan runko. Nimittäin yleensä tuollaisissa laivojen rakennussarjoissa se koko runko on yhtenä isona kappaleena. Täytyy sitten koota ne muut tilpehöörit vaikka vanhan puukengän sisälle. Kyllä kai puukenkä kelluu?

Puukenkä kelluu. Tätä ei tiennyt eräs uimataidoton hollantilainen kanavaan hypätessään. Hän itse ei kellunut. PS. Hänet tunnettiin hyvänä uimarina.

Niin, siitä puuttuvasta osasta. Eikös olisi paljon ikävämpää, jos se olisi vaikka jonkun kannelle sijoitettavan tykkimiehen (vai mitä lie matruuseja siellä laivastossa on ihmettelee it-mies) oikea jalka? Mitättömän pieni osa, jonka yrittäisit jemmata sijoittamalla äijän vaikka jotain seinää vasten nojaamaan. Ja kun minä tulisin katsomaan pienoismallinäyttelyäsi, huutaisin jo ovelta: EI JUMALAUTA! TOLTA YHDELTÄ TYKKIMIEHELTÄ PUUTTUU JALKA! MITÄ HUIJAUSTA! RAHAT TAKAISIN!

Kiäh, kiäh....

(typo)

Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä kiitän

Senioria hyötylahjasta ja Predatoria niistä ruusuista joita Hän sitten kuitenkaan ei lähettänyt...

Jotenkin on mielikuvitukseton olo, että en tiedä mitä lahjoittaisin kenellekin. Sen tiedän, että haluaisin Seniorille jonkin arvonimen jota Hän voisi käyttää allekirjoituksessaan. Onhan kaikilla muillakin Hifkiläisillä joku leuhkimisjuttu sen viivan alla. Voin kai neuvotella asiasta tyttöjen kesken ja sitten vaan päätämme minkä tittelin Sinulle annamme ?

Palen lahja on selvä, lahjoitan Sinulle huomeniltaa varten kahden litran pullon viinaa...etkä sitten kännipäissäsi huomaakaan kun paljastat puhelinnumerosi.

Terveisin koo

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Minä kiitän

Viestin lähetti koo
Sen tiedän, että haluaisin Seniorille jonkin arvonimen jota Hän voisi käyttää allekirjoituksessaan. Onhan kaikilla muillakin Hifkiläisillä joku leuhkimisjuttu sen viivan alla. Voin kai neuvotella asiasta tyttöjen kesken ja sitten vaan päätämme minkä tittelin Sinulle annamme ?

Terveisin koo

Loistava idea, koo. Olisin sellaisesta kovin, kovin otettu. Varsinkin jos te daamit sen tekisitte. Jos sen sallisi mieskunnalle, luulen, jopa tiedän, että se olisi mmm... painokelvoton.

Idea on hieno ja olen siitä otettu. Puhumattakaan, että annatte muutaman vaihtoehdon, joista aivan itse saisin valita. Siinä olisi mu... siis tyyliä. Teissä nimittäin on sellainen piirre, että sekoitatte helposti esimerkiksi pölykapselit ja alumiinivanteet, joten oikoluku kanssanne on perusteltua.

Eipä silti, varsinkin Leidiketjussa, olen ymmyrkäisenä valtavan hyvistä kirjoitustaidoistanne. Sanaseppoja, vai pitäisikö sanoa sanasannoja, olette kaikki!

U made my day, again.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oloneuvos, kiitän nöyrimmästi lahjastasi!

Täältäpäin lähtee omistusoikeus tulevan vedenalaisen Amfibio-Areenan VIP-aitioon ja nimikoitu paikka klubitiskin ykkössarjan paikoilta. Humidori on käden ulottuvilla ja brändiä riittää kotitarpeiksi asti.

Kaupan päälle saat sukellusveneen, jolla pääset Jet Acen ja kumppaneiden kanssa kätevästi vieraspeleihin tänne Ouluun. Malli on vielä hakusessa, mutta eiköhän niitä tuolta Murnmanskista löydy joutilaita...

Laitanpa jakoon muutaman muunkin...

- TM:lle Tapparan teroitukseen tarkoitettu poronnahkatupella varustettu hiomakivi

- Evertonille lähtee Jyrki Otilan kokoama teos viisasten kivi, josta löytyy vihjeitä tietokilpailujen monipuoliseen tuottamiseen.

- Kidd saa kootut historiikit maailmanhistorian merkkipaaluista. Mukana tulevat kottikärryt, jolla saat kuskattua tämän "niteen" kirjahyllyysi. Pannaan nyt vielä nippu harjaterästä, niin saat sen hyllysi tuettua teosta varten.

- kaikille muille palstalaisille tarjoan muikkupotut ja suolattua Kitkan neulamuikkua Kuusamon Jyrävän maisemissa. Juomana sopivan merkkistä kirkasta valintanne mukaan. Kuljetus hoidetaan haluamanne tavalla, teemalla kukaan ei joudu kuskiksi.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Stone Cold

- TM:lle Tapparan teroitukseen tarkoitettu poronnahkatupella varustettu hiomakivi

Stone Cold: Nyt pistää kyllä hiljaiseksi jo, olen aika liikuttunut kun noinkin kovasti joku minut huomioi. ;) Toivottavasti virtuaalisena vastalahjana kelpaa vaikkapa kalastuslupa tammerkoskelle ja vippilippu tullikamarille jonka saat sitten käyttää vaikka silloin kun joku nuoruuden ajoiltasi tuttu bändi vielä päättää jostakin syystä esiintyä tullikamarilla pitkän tauon jälkeen.

Edit: typoja.

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Minä kiitän

Viestin lähetti koo
... Predatoria niistä ruusuista joita Hän sitten kuitenkaan ei lähettänyt...

koo, haloo: Kyllä lähetin. Ihan itse toin. Tungin ison nipun siitä sinun kirjepostiluukustasi sisälle. Se luukku vaan oli niin kapea että kaikki ruusujen lehdet ja kukintojen terälehdet varisivat siihen oven ulkopuolelle. Niin että se iso risukasa kynnyksellä ovesi sisäpuolella oli alunperin ruusunippu... jos olet asiaa ihmetellyt. Ensin meinasin tuoda ison jukkapalmun ruukkuineen, mutta onneksi en sitten tuonut. Siinä olisi voinut mennä hermo palmun ja postiluukun kanssa räpeltäessä... ei minulla kuitenkaan olisi ollut moottorisahaa mukana.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mitä helv...

Miten voi olla mahdollista,että tälläinen vanha juoppo saa näinkin paljon "lahjoja"?Olen hyvin liikuttunut kun minua muistitte,vaikka en nykyisin tänne enää kovin paljoa kirjoita.Olisin kyllä toivonut mielummin oikeita lahjoja,ja mieluiten nestepitoisia.

Voisinko heittää yhden ehdotuksen?....No,heitän silti.

Perustakaamme Tuemme juoppoja ry,josta saadut tulot ohjataan suoraan allekirjoittaneen ja Oivan "tutkimusmatkoihin".Näiden varojen turvin ryhdymme Oivan kanssa välittömästi etsimään humalaa.Mikäli varoja siunautuisi kiitettävästi,niin se mahdollistaisi myös kantajien palkkaamisen,jota pidän välttämättömänä.

Tämän ehdotuksen tarkoituksena ei todellakaan olut mollata tuota Pro Jatkoaika ry ehdotusta,jota pidän loistavana ideana.

Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tässä tulee jonkinlainen lista. Näille on sitten ihan turha kysellä perusteluja, koska niitä ei ole. Ja turha kysyä sitäkään, miksi juuri minä sain juuri tämän. En minä tiedä, minä vaan kirjoitan.

*Seeyou@jäähalli: Koko Elviksen tuotanto yhtenä suurena Special Editionina. Tähän lahjaan tosin liittyy ehto: Sen vastaanottaja lupaa olla enää koskaan laulamatta julkisesti.
*Goys75: Suuri purnukka tulisimpia chilipippureita mitä maailmasta löytyy.
*Reds1897: Kaikki Esa Tikkasen haastattelut CD-levyille tallennettuna. Lisähupina ilta vapaavalintaisessa lähiöbaarissa Järvenpäässä "piikki auki" periaatteella.
*Flonaldo: Hirvenpaisti ja kappa perunoita.
*Pete 62: Bussimatkat jokaisen maakunnan suurimpaan kaupunkiin ja takaisin.
*Ervatsalo: Alivaltiosihteerin äänellinen ja kirjallinen tuotanto. Oheislahjana Jokerien kausikortti ilman palautusoikeutta.
*Daespoo: Lippu HPK-Blues peliin sillä ehdolla, että menee sikakatsomoon.
*TM: Jukka Jalosen nimikirjoitus oranssilla tussilla kirjoitettuna.
*TheAnimal: Saksankielinen selostus Ford Mondeon jarrujen toimintaperiaatteesta.
*Senior: Knalli ja sateenvarjo.
*Patarouva: Vapaakortti puoleksi vuodeksi kaikkiin kulttuuritapahtumiin Suomessa.
*Poison: Timanttikaulakoru, ilman taka-ajatuksia.
*Girzilla: Soittimia en juuri tunne, mutta jokin todella laadukas viulu varmaan kelpaisi.
*Flintstone: Iso pullo jotain skottilaista mallasviskiä. Nautittava hyvässä seurassa.
*Predator: Puolentoista tunnin mittainen video, jolle jollain kumman ilveellä on saatu kuvattua maailman lahjakkaimmat mokaukset.

Siinä niitä. Lisää tulee, siis muille, ehkä joskus.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kyllä on kivaa, kun on tuollaisia kavereita! Kiitos vaan Stone Cold aitiosta, uu-pootista ja vaikka mistä. Voidakseni käyttää vedenalaisia hienoja lahjojasi, on minun syytä lahjoittaa Sinulle Urho-luokan jäänmurtaja jenkkimallina kaikin herkuin. Varusteisiin kuuluu muun muassa kalju kippari, vaikkapa S. O'Connor. Ei siis Sean Connery!

Näin ei kummenkaan tarvitse huolehtia drinkkinsä jäätilanteesta kylmällä kelillä. Tämä tietysti edellyttäen, että vastavuoroisesti seilaat Turkuun Kärppien otteita seuraamaan. Elysee on sen verran lähellä satamaa, että eiköhän tehdä ihan oma väylä muutaman risteyksen läpi?!

Veli Jet Acen ollessa mukana pitää vaan katsoa oikea reitti läpi jäätyneiden taimenvesien. Tarvitsemme myös paksua teräsvaijeria, sillä Jetti haluaa kuitenkin vetää uistinta jäistä huolimatta.

Olisi messevää kurkistella erätauolla keulasta olutjonoja iso tuoppi kätösessä, kun ensin olemme päräyttäneet Urholla läpi hallin seinän! Täytyy vaan vissiin varoa, ettei mene pitkäksi ja uusi kaukalo remonttiin saman tien.

Viimeksi muokattu:

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Lahjoja...

Viestin lähetti The Hawks

Eh, mitenkäs baarikärpänen minuun liittyy..?

No emmä tiä... Usein kun olen juttujasi lukenut niin olet kertonut kittaavasi kaljaa enemmän kuin lääkäri määrää...
Se tuli päälimmäiseksi mieleen, joten laitoin sen laulun sitten soimaan taustalle....

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Otan ja annan

Kiitän lahjoista. Erityisesti lämmitti hermanon ojentama reginaan kääritty olutpullo. Olet näköjänsä siirtynyt hivenen rahvaammaksi: aiemmin tajosit oluen tuopista.

Myös kiitokset minulle ja Redsille osoitetuista yhteisistä lahjoituksista, jotka Reds takuuvarmalla matemaattisella älyllään sai jaettua suhteellisen epätasapuolisesti.

Ja omat lahjoitukseni.

Koolle ojennan hotelli-ja hostellikirjasen ja sen lisäksi annan oman puhelinnumeroni, jotta hän voi tarvittaessa tarkistaa majoitusvaihtoehdot minulta. Koon lapsille ostan jäätelöt ja miehelle "mitä nainen tahtoo"-kirjan.

Reds 1897 saa minut juopottelukaverikseen jonain talvisena iltana lätkäpelin ajaksi. Muuten vedämme sitä vanhaa ja tuttua...

Hermanolle annan lahjaksi janontunteen.

Mike saa kosmisen suojakentän, joka varjelee Ouluun joutumiselta ja tappioilta Kärppiä vastaan pleiareissa. Sekä paketin buranaa siltä varalta, että suojakenttä pettää...

Gellner saa sympatiaa ja empatiaa.

Vakiolle ojennan valmiiksi täytetyn vakioveikkauskupongin.

Lapanen saa pullolisen tummia väriliituja, jotka on soseutettu tehosekoittimessa ja joukkoon on sotkettu helvetisti sokeria ja loraus vettä.

Powerille lahjoitan aikaa.

Ja te kaikki muut jäätte ilman lahjoja, koska olette olleet hyvin hyvin tuhmia.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
TM, onhan sielä Tammerkoskella nuotiopaikkoja? Vai voiko tulet tehdä R-Kioskin kulmille? Mihin voi jalokalat ripustaa roikkumaan, vai pistänkö lyhtypylvääseen? Täytyypä ruveta tutkimaan kalenteria...

Oloneuvos, Urho kuulostaa hyvältä. Tehdään vaan riittävästi lisäväyliä, jotta reitti on selvillä puolin jos toisin. Drinksun viilennyksestä ei tarvitse tosin jääpalojen muodossa huolehtia, sillä Amfibio-Areenalle aiotaan siirtää jotakin perinteistä Raksilan ladosta - kylmyys, joka on jäätävämpi sisällä kuin ulkona. Karvalakkia siis tarvitaan edelleenkin, kun Oulussa visiteeraa.

Eiköhän hoideta tuo vetouistelu perinteisellä ankkurikettingillä, teroitellaan ankkurin kärjet sen verran terävään iskuun, että isompikin vonkale tarttuu kiinni. Toimisiko se hunaja syöttinä, jos sitä voidellaan täkyyn?

Saattaisihan se hiukan ihmetystä herättää, kun jäänmurtajalla kiskaisee päätyseinästä sisään. Siinä olisi otetta.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Stone Cold;

Hunajalla ei saa kuin korkeintaan kultakaloja. Parhaimmillaan tökötti on hopeisten maljojen pyydystyksessä. Siinä sitä ei voita mikään! Kokemusta asiasta löytyy jo vuosien ajan ja jotkut pytyt ovat sitten päätyneet Jetille kalaämpäreiksi. Mehiläiset ovat meillä vaan laiskotelleet oikein urakalla, sillä tällä kaudella hunajapurnukka näyttää tyhjältä.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Otan ja annan

Viestin lähetti Oiva
Vakiolle ojennan valmiiksi täytetyn vakioveikkauskupongin.

No, kiitos. Onko se jo valmiiksi palautettu ja maksettu? Jos on, paljonko laitoit likoon? Haravat ovat ihan mukavia, joskin joku iso järjestelmäkin kelpaa.

Kiitän tässä yhteydessä muistakin lahjoista, joita minulle on jaettu.

Omat lahjani lupaan julkistaa joulun alla.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Otan ja annan

Viestin lähetti Oiva
Mike saa kosmisen suojakentän, joka varjelee Ouluun joutumiselta ja tappioilta Kärppiä vastaan pleiareissa. Sekä paketin buranaa siltä varalta, että suojakenttä pettää...

Voi kiitos. Vielä jos saisi tuohon suojakenttään hankittua jonkun hienon päivitysosan, joka varjelee myös normaaleilta viikonlopuilta ja baariin joutumiselta. Ei muutoin, mutta alan olla helvetin kyllästynyt tuohon buranan tympeään - vaikkakin toisaalta lievää helpotusta tuovaan - makuun varsinkin sunnuntai-aamuisin. Toivottavasti tämä nyt toimii!

Vastalahjaksi lahjoitan sinulle ämpärillisen Master Of Godin appelsiinimehusta työstämää lapin kiljua, jota voitte ensin yhdessä Redsin kanssa haistella ja myöhemmin sitten vaikkapa Hermanon kanssa maistella. Tähän pakettiin tulee myöskin buranat kaupan päälle..

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oloneuvos, meilläpäin on tuota tervaa ruvettu polttamaan uudestaan ja toiveita on paremmista kalansaaliista. Jospa tehdään yhdistelmä ja sekoitetaan ainekset klöntiksi jota haudutetaan sillin hajussa? Naarataan pohjia myöden, niin ei tarvitse erikseen Arpoa sopivaa vetokorkeutta. Saattaa isompikin Meritursas olla pian Ansas, kun tällaisella pyydetään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy