Sama täällä. Olen pahoillani Warpuli.Kun minä katson muiden vastauksia, se tarkoittaa että en osallistu. Ei auenneet nuo vinkit, joten uteliaisuus voitti.
@Everton on tosiaan universumin hallitsija ja kovin visailuisäntä palstalla! Siihen on syynsä.
Jos joku haluaa vielä lipoa kieltään lisää, niin voi mainita vielä että "...on myös aivan mielettömän mukava tyyppi".
Yritän kyllä olla lahjomaton visojeni tuomaroinnissa.
Älä vaan sano, että sinulla on käyttöautonasi kaiken lisäksi siisti Civicci. Koska se olisi jo aivan liikaa...
Säkin olet ihan saakelin tylsä!!Mää vastaan:
Michael Jackson
Mokasinko sit varmat pojot omasta vastauksestani...Eihän näin helppoa voi ollakaan!
5+ Viiltäjä-Jack
49+ tai 62+ venäläinen ihmissyöjä joka oli oikeudenkäynnissäkin häkissä
53+ sama kuin edelliseen, jompi kumpi ehkä osuu!
650+/- Elizabeth Bathory
20+ Night Stalker
16+ Jeffrey Dahmer
49+ Ted Bundy
33+ Gazy
13+ veikataan Dahmer myös tähän
7 - seitsemän surmanluotia ja Tauno Pasanen
Jos ei muuta oikein niin ainakin on synkkää! Sattuneesta syystä olen tutustunut aiheeseen ja joudun ehkä tekemään muutoksia omaan tulevaan visaani.
Se vasta synkkä käänne olisi tulevaa visaa ajatellen.Mokasinko sit varmat pojot omasta vastauksestani...
Määkin olen tylsä ja vastaan tuohon 13Säkin olet ihan saakelin tylsä!!
Nyt on kaukaa haettu...Pistetään tähän pieni muistelu aiheeseen liittyen.
Muistatteko, kun liigassa pelasi puolustaja, jonka nimi muistutti monen mielestä näihin visan synkkyyksiin syyllistyneen henkilön nimeä. Kyseinen yhdysvaltalainen näyttää pelanneen peräti neljä kautta Suomessa.
Pelasi Jokereissa viimeiset kaudet ennen kuin lähtivät liigasta.Nyt on kaukaa haettu...
Kyllä mä ton wikin kautta sain jo aikoja sit selville.Pelasi Jokereissa viimeiset kaudet ennen kuin lähtivät liigasta.
Ei se kovin kaukaa ollut sitten haettu, kun tiesit ketä tarkoitin.Kyllä mä ton wikin kautta sain jo aikoja sit selville.
No yhteen sopii täydellisesti ja yhteen todella löyhästi. Loppuihin semisti.Ei se kovin kaukaa ollut sitten haettu, kun tiesit ketä tarkoitin.
Al Bundy.20+ Kenkämyyjä