Captain Slow
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Päätetääs pitkä radiohiljaisuus siihen vaan että se vitun OI JOI JOI takaisin. Seven Nation Army on kyllä tarttuva veisu melodiansa ja lyriikkojensa puolesta, ja siihen saa hemmetin hyvin porukkaa mukaan, ainakin mitä viimekeväänä tuli havaittua jossain random runkosarjamatsissa.
Mutta se on niin perhanan monessa paikassa jo käytössä et siinä ei oo mitään uutuudenviehätystä.
Mites muuten noin niinkuin ylipäänsä tuo musiikkipuoli, vieläkö raikaa listahitit vai onko muutosta tullut suuntaan tai toiseen?
Mutta se on niin perhanan monessa paikassa jo käytössä et siinä ei oo mitään uutuudenviehätystä.
Se on sopivaa siinävaiheessa kun basso jytisee sopivassa suhteessa muuhun saundiin nähden (vokaalit jne) Mutta siinämielessä oon samaa mieltä kanssas et jos bassonjytkettä haluan kuulla niin ennemmin mä painun oman auton humppalaitteiston ääreen kuin JYPin kotiotteluun.Olenko tosiaan ainoa jolle ei tuo basson jytke maistu? Siis ei helvetti, se basso on sellaista puuroa että itse biisistä ei saa mitään selvää. Ei tuo voi kuullostaa kenestäkään hyvältä. Jos tuolla jotain katsojia kalastellaan niin amiksia. Kuulutukset kuuluvat lisäksi mielestäni muita kausia heikommin.
Mites muuten noin niinkuin ylipäänsä tuo musiikkipuoli, vieläkö raikaa listahitit vai onko muutosta tullut suuntaan tai toiseen?