Tämä on vaan mun näkemys mutta Almarilla on ollut ruhtinaallisesti aikaa tottua liigaan.
Peliesitykset ei oleellisesti ole parantunut ja kaveri on alakerran suurin hasardi tällä hetkellä.
Hyviä paikkojakin ollut mutta maalinteko yhtä luokatonta kun muu kohellus.
No tietty kaikki ei voi onnistua ja syksy ollut menestys. Mutta tän kaverin pitää löytää kevääksi ihan uusi vaihde tai sitten parempaa stunttia ostamaan.
Kerro minulle, että et katso pelejä kertomatta minulle, että et katso pelejä.
Almari ollut koko alkukauden otannalla Gregoiren ohella pakiston paras suorittaja. Tuo pakkipari pelittää loistavasti. En sitten tiedä, että tapahtuiko eilen jotain järkyttäviä hasardeja, kun en nähnyt pelistä kuin puolet. Muuten en muista kuin yhden virheen ja se oli siinä SaiPa-pelissä, joka oli jo käytännössä ratkennut Lukolle.
Kannattaa oikeasti seurata Almarin peliä tarkemmin. Älykäs puolustaja, hoitaa tilanteet jo ennen kuin joutuu edes hommiin. Ja jos Hakulinen olisi laittanut niistä namupasseista kiekot maaliin niin olisi pistepussikin vähän parempi.
IMO Almari pelaa tällä hetkellä sellaista lätkää, että jos pystyy samalla tasolla jatkamaan niin veikkaan, että Jalosen Jukalta tulee soittoa johonkin turneeseen.