Sylkykuppi kaudella 2022–2023

  • 10 774
  • 73

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lähtökohtaisesti? Ei. Mutta nyt on poika antanut hyviä näyttöjä ja ansainnut sitä kautta paikkansa kokoonpanossa. Se missä ketjussa näytönpaikka annetaan on valmennuksen määritettävissä. Miksi meidän kannattajien pitäisi olla Ylitalolle vihainen jos valmennus katsoo, että nyt stunttaat Kestneriä ykkösessä?
Minun mielestä on pikemminkin hienoa että oma kasvatti saa näyttää kyntensä.
Juuri näin. Toisille ei kelpaa nykyiset näytöt, vaan kolme vuotta sitten annetut näytöt on tärkeämpiä. Niistä on meinaa jo varmoja tilastoja toisin kuin siitä mitä tällä kaudella loppujen lopuksi käy.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Lähtökohtaisesti? Ei. Mutta nyt on poika antanut hyviä näyttöjä ja ansainnut sitä kautta paikkansa kokoonpanossa. Se missä ketjussa näytönpaikka annetaan on valmennuksen määritettävissä. Miksi meidän kannattajien pitäisi olla Ylitalolle vihainen jos valmennus katsoo, että nyt stunttaat Kestneriä ykkösessä?
Minun mielestä on pikemminkin hienoa että oma kasvatti saa näyttää kyntensä.
Ylitalo on tehnyt juuri sitä mitä pitää kun paikka aukeaa. Ratkoo pelejä, tänään 1+1. Ei ihan hirveästi voi syyttää kaveria tai valmennusta.

Tuskin tulee pelaamaan tuolla koko kautta ja kun pelaajia kuntoutuu. Mutta näitäkin stuntteja tarvitaan, eikä todellakaan ole sanottua että kaikki tuolla paikalla pelejä ratkoisi. Tänään näin, peukut ja katsotaan taas ensi viikolla lisää.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ylitalo on tehnyt juuri sitä mitä pitää kun paikka aukeaa. Ratkoo pelejä, tänään 1+1. Ei ihan hirveästi voi syyttää kaveria tai valmennusta.

Tuskin tulee pelaamaan tuolla koko kautta ja kun pelaajia kuntoutuu. Mutta näitäkin stuntteja tarvitaan, eikä todellakaan ole sanottua että kaikki tuolla paikalla pelejä ratkoisi. Tänään näin, peukut ja katsotaan taas ensi viikolla lisää.
Jep, ja Mestiksen kautta ykköskentän stuntiksi vetää hyvin. 9 peliä Liigassa 1+3. Suurin osa noista minimiminuuteilla neloskentässä. Kyllä meille on Ylitalosta iloa tällä ja tulevilla kausilla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja Ylitalolla on vahvuus, kunto. Ei ole vahvin, eikä välttämättä nopeinkaan (vaikka on nopea), mutta jos pelaaja käy päälle aina vaan uudestaan vaikka kädet ja habat loppuu niin onhan se vastustajallekin aika ikävä pelaaja. Tänäänkin tilanne jossa kävi karvaamassa oman harhasyöttönsä ristikulmasta takaisin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ylitalo kun jatkaa samoja otteita, niin voidaan onnitella Kallea, Virtasta ja Niklasta pitkäjänteisyydestä. Edelleenkään en suuria odota, mutta tämän kauden Ylitalo on yksi tärkeä osa tätä Lukon palapeliä, on saldona 1+1 pelistä, tai 0+0. Hienosti on kyllä tullut mukaan paikan saatuaan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Samaa mieltä kaikkien edellä kirjoittaneiden kanssa. Todella hyvin onnistui tänään. Eilen oli hiljaisempaa koko ketjulta.
Mulla ei ole mitään näitä nopeita stuntteja vastaan mutta kyse olikin siitä, että pelaahan se väärässä ketjussa silti. Vaikka hyvin pelasikin. Kuuluu nelosketjuun. Siitä tuskin kukaan on erimieltä?

Ja vielä kerran. Erittäin hyvä peli tänään YTltä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mulla ei ole mitään näitä nopeita stuntteja vastaan mutta kyse olikin siitä, että pelaahan se väärässä ketjussa silti. Vaikka hyvin pelasikin. Kuuluu nelosketjuun. Siitä tuskin kukaan on erimieltä?
No jos keskimäärin vetää ykköskentässä pinnaperpeli ja vääntää ja raastaa kulmissa samaan tapaan kuten aina niin ei mua ainakaan haittaa.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Tämä on vaan mun näkemys mutta Almarilla on ollut ruhtinaallisesti aikaa tottua liigaan.
Peliesitykset ei oleellisesti ole parantunut ja kaveri on alakerran suurin hasardi tällä hetkellä.
Hyviä paikkojakin ollut mutta maalinteko yhtä luokatonta kun muu kohellus.

No tietty kaikki ei voi onnistua ja syksy ollut menestys. Mutta tän kaverin pitää löytää kevääksi ihan uusi vaihde tai sitten parempaa stunttia ostamaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä on vaan mun näkemys mutta Almarilla on ollut ruhtinaallisesti aikaa tottua liigaan.
Peliesitykset ei oleellisesti ole parantunut ja kaveri on alakerran suurin hasardi tällä hetkellä.
Hyviä paikkojakin ollut mutta maalinteko yhtä luokatonta kun muu kohellus.

No tietty kaikki ei voi onnistua ja syksy ollut menestys. Mutta tän kaverin pitää löytää kevääksi ihan uusi vaihde tai sitten parempaa stunttia ostamaan.
Mitä ihmettä?

Almarihan on ollut puolustuksen suurin tasonnostaja ja muodostaa Gregoiren kanssa Lukon kokonaisvaltaisesti ylivoimaisesti parhaan pakkiparin?

Almari on pelannut likimain täydellisen syksyn viime kevääseen verrattuna.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tämä on vaan mun näkemys mutta Almarilla on ollut ruhtinaallisesti aikaa tottua liigaan.
Peliesitykset ei oleellisesti ole parantunut ja kaveri on alakerran suurin hasardi tällä hetkellä.
Hyviä paikkojakin ollut mutta maalinteko yhtä luokatonta kun muu kohellus.

No tietty kaikki ei voi onnistua ja syksy ollut menestys. Mutta tän kaverin pitää löytää kevääksi ihan uusi vaihde tai sitten parempaa stunttia ostamaan.
No ei mennyt tämä arvio nyt ihan putkeen. Tässä on nyt kaikki väärin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tämä on vaan mun näkemys mutta Almarilla on ollut ruhtinaallisesti aikaa tottua liigaan.
Peliesitykset ei oleellisesti ole parantunut ja kaveri on alakerran suurin hasardi tällä hetkellä.
Hyviä paikkojakin ollut mutta maalinteko yhtä luokatonta kun muu kohellus.

No tietty kaikki ei voi onnistua ja syksy ollut menestys. Mutta tän kaverin pitää löytää kevääksi ihan uusi vaihde tai sitten parempaa stunttia ostamaan.
Täysin eri mieltä.

Almari pelaa erittäin kovalla tasolla.
TOP4-puolustaja Lukossa heittämällä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Tämä on vaan mun näkemys mutta Almarilla on ollut ruhtinaallisesti aikaa tottua liigaan.
Peliesitykset ei oleellisesti ole parantunut ja kaveri on alakerran suurin hasardi tällä hetkellä.
Hyviä paikkojakin ollut mutta maalinteko yhtä luokatonta kun muu kohellus.

No tietty kaikki ei voi onnistua ja syksy ollut menestys. Mutta tän kaverin pitää löytää kevääksi ihan uusi vaihde tai sitten parempaa stunttia ostamaan.
Almari on ollut puolustusalueella Lukon paras puolustaja Piipposen kanssa. Ei ole yhtä fyysinen, mutta osaa rauhoittaa peliä mestarillisesti. Syöttöjen antaminen ja vastaanottaminen ovat miltei taiteellisia taitoja Almarilla.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tämä on vaan mun näkemys mutta Almarilla on ollut ruhtinaallisesti aikaa tottua liigaan.
Peliesitykset ei oleellisesti ole parantunut ja kaveri on alakerran suurin hasardi tällä hetkellä.
Hyviä paikkojakin ollut mutta maalinteko yhtä luokatonta kun muu kohellus.

No tietty kaikki ei voi onnistua ja syksy ollut menestys. Mutta tän kaverin pitää löytää kevääksi ihan uusi vaihde tai sitten parempaa stunttia ostamaan.
Kerro minulle, että et katso pelejä kertomatta minulle, että et katso pelejä.

Almari ollut koko alkukauden otannalla Gregoiren ohella pakiston paras suorittaja. Tuo pakkipari pelittää loistavasti. En sitten tiedä, että tapahtuiko eilen jotain järkyttäviä hasardeja, kun en nähnyt pelistä kuin puolet. Muuten en muista kuin yhden virheen ja se oli siinä SaiPa-pelissä, joka oli jo käytännössä ratkennut Lukolle.

Kannattaa oikeasti seurata Almarin peliä tarkemmin. Älykäs puolustaja, hoitaa tilanteet jo ennen kuin joutuu edes hommiin. Ja jos Hakulinen olisi laittanut niistä namupasseista kiekot maaliin niin olisi pistepussikin vähän parempi.

IMO Almari pelaa tällä hetkellä sellaista lätkää, että jos pystyy samalla tasolla jatkamaan niin veikkaan, että Jalosen Jukalta tulee soittoa johonkin turneeseen.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
No nää on makuasioita. Minun mielestä tuon hintaluokan/meriittien pakin pitäisi osua 4-8 kaudessa.
Mutta joo,eipä tässä koko joukkueesta voi ketään heittää bussin alle. Hieno syksy
 

X-Stiff

Jäsen
Minusta Lukolla on pakistossa lähinnä positiivisia ongelmia. Mistä taikoa kaikille enemmän peliaikaa? Ei ole kyllä puolustuksen osalta hirveästi enempää toivomisen varaa tässä kohtaa kautta. Tuosta vielä kun Pavelka saa pelinsä täyteen kukkaan niin alkaa olla todella upea tilanne.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän ketjuun alkaa varmasti tulemaan siinä kohtaa runsaasti tavaraa, kun alkaa kuulumaan uutisia/huhuja että se ja se pelaaja on tehnyt ensi kaudesta sopimuksen joukkueeseen x/y.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Heikoin pakki Lukossa on ollut heittämällä Reunanen. Taitaa myös olla Lukon hitain pelaaja luistimilla. Vai onko se näköharhaa? Kaikki kilpaluistelut vastustajan kanssa näyttää todella kankealta.
Ei Reunanen ole kokonaisuutena lähelläkään Lukon huonoin puolustaja. Se, että silloin tällöin tulee räikeitä virheitä ei poista loistavaa peruspelaamista. Lukolla ei ole yhtäkään huonoa puolustajaa tällä hetkellä. Jopa Laitinen on ollut vakuuttava eikä mahdu edes top 7-pakistoon tällä hetkellä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei Reunanen ole kokonaisuutena lähelläkään Lukon huonoin puolustaja. Se, että silloin tällöin tulee räikeitä virheitä ei poista loistavaa peruspelaamista.

Ei ole huono, eikä huonoin. Pistää vaan vihaksi se kiekon hautominen, kun pitäisi nopeasti avata. En tiedä mikä siinä on, että se kiekko ei voi lähteä ilman kiemuroita nopeasti hyökkääjille. Toinen asia on se viivan pitäminen, kun pyöritetään kaverin alueella. Omassa päässä on varmuutta, eikä virheitä ole omaan silmään isommin osunut, mutta ne avaukset, ne avaukset.
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Almari on liigan tehotilastossa nro. 11 lukemalla +8. Yks ton joukkueen kiekkovarmimmista ja melkeinpä virheettömin puolustaja. Vain neljä minuuttia jäähyjä ja kolme syöttöpistettä. En tiedä mitä peruspuolustajan pitäis paremmin tehdä.

Ps. Uran ennätyspisteet liigassa 4+4, mennee rikki tällä kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös