Nummelin kirjoitti:
Kiitän.
Nummelin kirjoitti:
Vekurinen kirjoitti:Eurohockey.net tiesi kertoa, että Tom Koivisto siirtyy ensi kaudeksi Rappiin. Laitoin sen tänne, koska kaverin nimi aika tiuhaan noissa huhuissa SM-liigajoukkueidenkin osalta esiintyy. EH:n mukaan oli status confirmed. Rappille hyvä vahvistus. NLA:n vetovoima on kyllä hurja.
Nilfisk kirjoitti:Sveitsissä on kai tapana, että joku osapuoli vuotaa sopimukset välittömästi julkisuuteen ja siksi tällä sivustolla on pelaajasiirtoja ennen niiden virallista julkistamista.
En tiedä Antti Ruotsalaisen taustoista, mutta ainakin Niki Siren ja Jarno Peltonen ovat tehneet pitkät urat Sveitsissä, kun kiekkoilivat nuorina junioreina Sveitsissä. Isät olivat samaan aikaan valmentajina siellä, olisikohan Ruotsalaisella samanlainen tausta.Nilfisk kirjoitti:Hockeyfans.ch:Mikä on nuoren miehen tausta, kun saa pelata Sveitsin kiekkokansalaisena?
Petu Nummelin iski kaksi maalia Luganon murskatessa Klotenin 5-0. Nationalliga A:n finaalissa kohtaavat siis Lugano ja Davos.Nummelin kirjoitti:Lugano-Kloten pelataan huomenna ja voitothan ovat 3-1 Luganon eduksi joten tuokin ottelupari on katkolla.
S Gagnon kirjoitti:Tällä hetkellä saa olla 5 ulkomaalaista pelaavassa kokoonpanossa. Ensi vuonna ilmeisesti 4.
Näin tuon ottelun ja Metron 1-0 10 min.kohdalla tekemä maali tuli vanhanaikaisella ja oli siis voittomaali. Tuo 5-0 maali merkattiin aluksi Nummelinille mutta Gardner osui kiekkoon senverran että hänelle maali on loppujenlopuksi merkitty.Hentunen teki 3-0 maalin lämärillä v.etukulmaan ja 4-0 pomppi Ville Peltosen jaloista sisään.Metro kävi pokkaamassa kukat joukkueensa parhaana.Davosilta hylättiin 1.erässä selvä maali.Seuraava peli torstaina.Masculine kirjoitti:Luganolle vaikuttava 5-0 voitto ensimmäisestä pelistä.
Vekurinen kirjoitti:Käsittääkseni viisi ulkomaalaista saa olla ensi vuonnakin pelaavassa kokoonpanossa. Olen siitä itse asiassa ihan varma.
S Gagnon kirjoitti:Minun lähteeni on sveitsiläinen kaveri, jonka mielestä ensi vuonna siirrytään 4:ään.