Suvi Linden, itse pyhimys

  • 9 772
  • 135

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voi voi. Suvi "hiuslakkani on tulessa!" Linden, sinä korkean moraalin ehtymätön virta, miten siinä nyt noin pääsi käymään?

Suvin miehen ja vanhempien lisäksi niitä golf-kentän osakkeita omisti myös Suvin veli.

Saatanan roisto, on tainnut kaikkiin virkoihinsa päästä lahjomalla. Paitsi "vuoden eevaksi" ei päässyt, vaikka vilpilliä sitäkin yritti.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Suvin mainehan meni oikean urheiluväen keskuudessa jo noutaja-jutun yhteydessä lopullisesti ja peruuttamattomasti. Vähäpätöisempien urheiluvaikuttajien silmissä Suvi munasi itsensä Lahden kisojen aikana ja lahjomalla Vuoden Eevaksi -kampajan avulla hän pääsi myös urheilusta tietämättömien epäsuosioon.

Ja nyt on selvinnyt, että kaiken muun pahan lisäksi Suvi pelaa vielä golffia. Hyi vittu millainen kulttuuriministeri. Potkut tuollaiselle, vaikka onkin kokoomuslainen. Claes Andersson takaisin ja urheiluministeriksi ensi hallitukseen - vaikka olisi kommunisti niin onpahan ainakin urheilumies.

Lähtisiköhän Matti Nykänen ehdokkaaksi jos luvattaisiin kulttuuriministerin paikka ensi hallitukseen?
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Viestin lähetti Abu
Lähtisiköhän Matti Nykänen ehdokkaaksi jos luvattaisiin kulttuuriministerin paikka ensi hallitukseen?

Totta helvetissä lähtisi, tosin Matti lähtisi ehdokkaaksi silloinkin jos 7 Päivää-lehti sponsoroisi Matin ehdokkuutta luvaten kahden sivun jutun kuvineen, kävi miten kävi. Päälle vielä juttu Matin seuraavasta erosta/naimisiin menosta.

Kylläpä osaa yksi vallanhimoinen täti tyriä oikein urakalla ja vieläpä ällistyttävän useasti. Kyllä nyt kelpaa Sankivaarassa puttailla koko suvun.
 

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Tämän päivän Kalevassa Oulun Golf Oy:n hallituksen puheenjohtaja kommentoi tapausta: " Laajennuksella nykyiset osaakkeenomistajat tekevät uhrauksen liikunnan ja golfin hyväksi. Sen myös Linden vanhana osakkaana on tehnyt". Nyt tiedän mitä on uhrautuminen, kiitos Suvi.

Opetusministeriö myönsi 170000 euron avustuksen Sankivaaran golfkentän laajennukselle. Oikeuskansleri Nikula ei ota kantaa onko golf harrastus, joka tarvitsee valtion avustusta. Sankivaaran kentän yhdeksän reiän laajennuksen kokonaissumma on 1,5 milj. euroa, eli aika kallista puuhaa kolopallokentän rakentaminen.

Suvi yrittää nyt pelastaa sen vähän mitä on jäljellä ja pyysi myös itse selvitystä oikeuskanslerilta onko asiassa toimittu muodollisesti oikein, kun Linden perheineen omistaa Oulun Golf Oy: osakkeita.
 

hege

Jäsen
Jos en ihan väärin eilistä? hesaria lukenut, niin joku virkamies perusteli tuke sillä ettei pohjois-Suomessa ole hyviä golf-kenttiä ja tasa-arvon vuoksi golfin harrastamista tulee siellä tukea.

Täällä etelässä on ollut vaikea päästä laskettelemaan kun ei ole tutureita (eikä lunta), joten Suvi korotettaisiinko se Malminkartanon täyttömäki ainakin Rukan korkuiseksi (oikeastaan saisi olla vähän isompi).
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
Taitaa Suvilla olla tasoitus 54, ja hävettää kun ovat poistaneet kaikki tasoitukset Oulun Golfkerhon kohdalta.

Toisaalta onhan se hyvä että valtio jakaa verovaroja tällaisiin laajoja :D kansanryhmiä liikuttaviin projekteihin. Toista se lasten ja nuorten liikunta, juosta voi metsässä ja uida voi järvessä, palloa voi potkia vaikka takapihalla, kiekkoa voi pelata järven jäällä tai jos ei satu pakkasta olemaan, voi pelata rullalätkää.

Normaalista valtionapua liikuntapaikkarakentamiseen joutuu hakemaan useampana vuonna, monesko hakukerta mahtoi olla .Oulun Golf kentällä(?)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Abu
Potkut tuollaiselle, vaikka onkin kokoomuslainen.
Miten niin vaikka onkin? Vittu juuri siksi nimenomaan.

Yksi saatanan mätäpaise koko vitun kokoomus. Varsinkin nuo saatanan kokoomusämmät tuntuvat olevan niitä pahimpia (K.Liha, Kauppi, Suvi...).
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Oman edun ajamisesta puheenollen Suvin tapausta tutkii nyt oikeuskansleri Paavo Nikula, joka on itse käyttänyt kaikki poliittiset ja valitusten suomat keinot vastustaakseen Espoon Tapiolaan rakennettua jäähallia. Jäähalli ei Nikulan mielestä olisi kertakaikkiaan mahtunut kunnallistekniikoineen Tapiolan urheilupuistoon, vaan olisi pitänyt rakentaa kauas pois silmistä Leppävaaraan Vermon raviradan viereen pellolle. Nikula ei tuolloin tietenkään muistanut mainita asuvansa itse Tapiolassa vain kivenheiton päässä suunnitellusta jäähallista.
 

harva

Jäsen
Re: Jep!

Viestin lähetti Senior
Jatkoajan yksimielisin ketju!

Ja kaksi sivua myöhemmin yksimielisyys jatkuu edelleen. No, johan nyt on.

Järkyttävintä on, että urheilun kanssa usein vastakkainasetetun kulttuurin edustajatkin pitävät Lindeniä melkoisena nollana. Uskokaapa kuitenkin huviksenne, että vaaleissa kyllä taas ääniä ropisee. Ministeriä Suvista ei kuitenkaan ikinä uudestaan tule. Eihän?! Tai en kyllä menisi tuotakaan vannomaan.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Hartza
Oman edun ajamisesta puheenollen Suvin tapausta tutkii nyt oikeuskansleri Paavo Nikula, joka on itse käyttänyt kaikki poliittiset ja valitusten suomat keinot vastustaakseen Espoon Tapiolaan rakennettua jäähallia. Jäähalli ei Nikulan mielestä olisi kertakaikkiaan mahtunut kunnallistekniikoineen Tapiolan urheilupuistoon, vaan olisi pitänyt rakentaa kauas pois silmistä Leppävaaraan Vermon raviradan viereen pellolle. Nikula ei tuolloin tietenkään muistanut mainita asuvansa itse Tapiolassa vain kivenheiton päässä suunnitellusta jäähallista.

LA-Areenahan pilasi Nikulan näköalan. Olen ymmärtänyt
että hän asuu ihan LA-areenan vieressä. Siksi hän yritti niin
innokkaasti torpedoida hankkeen.
 

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Tyhmä kuin vasemman jalan saapas

Tämän päivän Iltalehdessä Suvi kertoo, että hän ei toiminut asiassa tietoisesti tai tavoitellakseen omaa etuaan. Ministeri vatoaakin yksinkertaisesti TYHMYYTEENSÄ!
"Tämä on ollut ihan tyhmä päätös", Suvi kertoo.
Minä olisin tämän tiennyt ja sen takia minulla ei ole ministerin salkkua.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Linden eroaa ministerin tehtävistä! Oikea päätös häneltä itseltään!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
IHANAA, SUVI, IHANAA

Linden eroaa.

Tässä voi sanoa saman aina kun Tappara häviää:
Jääkiekon voitto!
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti SÄLLI 85
Sanotaan näin, että jos lindeeni saa potkut on jumala olemassa...
Susta tuli uskovainen kerralla!

Vai hetkinen, se eros kyllä ite. Ennenkuin potkut ois tullut.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kenenköhän idea tuo eronpyyntö on, Suvi ei ole voinut sitä itse keksiä. Hieno homma jokatapauksessa, oikeus on voittanut!

Kiitos Suvi siinä oli sinun fifteen minutes of fame...
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Ohhoh. Pelaako Lindenillä sittenkin järki kun päätti erota. Nyt pitää sitten vain kauhulla odottaa, kuka valitaan tilalle. Keitäs siellä Kokoomuksessa nyt edes olisi? Muita kuin Kummola.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Viestin lähetti BigRedBob
Miten niin vaikka onkin? Vittu juuri siksi nimenomaan.

Yksi saatanan mätäpaise koko vitun kokoomus. Varsinkin nuo saatanan kokoomusämmät tuntuvat olevan niitä pahimpia (K.Liha, Kauppi, Suvi...).

Right... :rolleyes: koita säkin kuitenkin pärjäillä.
 

Tuamas

Jäsen
SUVI LINDEN erosi!

Voi tätä onnenpäivää suomalaiselle urheilulle!

Onneksi golfkenttien avustuksista sai joku jutun aihetta, muuten oltaisiin jouduttu katselemaan tuota idioottia kauemminkin...

Kommenttia kehiin.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
voi tätä onnen päivää!!

Monta päivää poissaolleena voin vihdoinkin kirojoittaa onnestani jälleen kerran tänne jatkoajan palstalle!!! "There is a God!!!"

Kiitos Suvi, kiitos leijonat, te olitte loistavia;)


....voiko ihanammin päivän enää alkaa...onko ihanampaa aamua kuin tää?....

Hatunnosto kuitenkin Lindenille, että osasi sentään lähteä pystypäin eikä jäänyt sössöttämään mistään vahingoista, koska se on jo tapahtunut....muutama vuosi sitten, heheh...


ps. pyydän syvimmin anteeksi sellaisilta henkilöiltä jotka ovat rouva Lindenin suurimpia ihailijoita, itse en kuulu niihin, älkää ottako ilonpurkaustani turhan tarkasti, kiitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös