Mainos

Suurin voittosi?

• 4 352
  • 34

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Suurin ravivoittoni 38 000,-, monivedosta suurin oma voitto 15 000,-, kimpassa 42000,- jaettuna 10 osaan (olin toinen rivin tekijöistä). Pitkävedosta paras vetopäivä on tuonut lähes 30 000 markkaa, sisältäen tietysti useita eri rivejä. Tulosvedossa suurin lunde on 7000,-. No, itse pelaan kyllä aika reippaasti, vuosivaihto n. 250 000 - 300 000,-. Ja voitolla ollaan tälle vuodelle reippasti. Eli vedonlyönti kannattaa, jos on tietoa ja taitoa. Raveista olen joskus ottanut lähes kokonaan jonkun hevosen voittajapelivaihdon, mutta Suomessa voittajapelissä on liian pienet vaihdot. Kuitenkin tuntuu kivalta, kun lähes koko jakosumma tulee itselle.

Tyhmin vetoni on sijoitus Jani Sievisen vuoden 2000 olympiavoitosta 200 sekauinnissa. Sijoitin kertoimelle 8.5 2000,- ja Janin lasit putosivat pois silmiltä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Gags

Paljonko siitä muuten jääpi hanskaan ? Meneekö tuloverotuksen, pääomaverotuksen vai jonkin arpaverolain mukaan pidätykset ?

Vailla parempaa tietoa muistelen kuulleeni että verotus tapahtuu sivutuloprosentin mukaan, eli n. puolet menee?

Shane

Jäsen
Vähän ennen joulua 1999 legendaarisella SM-liigan tasapelikierroksella kolmella tasapelillä ja 5 markalla 515 mk. Tuolloinhan 5 kuudesta pelistä päättyi tasan, ja huhujen mukaan joku vetäisi tuolloin 5 tasurilla ja 5 markalla vajaat 12000 mk...
tämä ja monta muuta vastaavaa tarinaa olen kuullut osoitteessa www.sgic.fi/~jal

Juze

Jäsen
Kuulun joukkoon "eivät koskaan voita mitään"
Joskus pienenä voitin Pokerista 96 mk. Se taitaa olla suurin voittoni.

Porukkalotolla (1 osa kymmenestä) voitin joskus 4 mk 70 p ja Pitkävedosta 7 mk 50 p, kun kahta kolmesta jalkapallokohteesta ei pelattu.

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Kaikki täällä voittaa jotain tonneja kun ite on tullut jostain pitkävedosta tai tulosvedosta vain 100-150mk parhaimmillaan :( . Jos nyt mennään Veikkauksesta pois ja raha-automaatteihin niin niistä olen voittanut välillä aika paljon. Kerran tuli n. 1000mk yhdellä kertaa :D .

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Mad E
Tänä vuonna tullut kymmenkunta 1000-20 000mk voittoa monivedosta. On meinaan ainoa urheilurahapeli mistä pienehkölläkin panoksella voi saada ison voiton.

Älä mainosta, kertoimet pienenee!

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
-99 monivedosta 14000 ja rapiat päälle. Sellaisia 1000-2500 voittoja on napsahdellut silloin tällöin, liian harvoin tosin. Lisäksi löytyy lukematon määrä säänöllisesti vetoa lyöville tuttuja läheltä piti -lappuja.

Muistan tämän suurimman voiton erityisen hyvin.
Hollannin liigan matsi oli jo päättynyt aikaisemmin sopivaan tulokseen, ja Champions-liigassa Kiovan Dynamo ja Bayern München pelasivat 3-3. Viimeistä kohdetta jännitin suorana televisiosta.Milan johti ManUa 1-0 ja ManUn täytyi tehdä maali, että mun lappu osuisi. Pari minuuttia ennen peliajan päättymistä Scholes tekee maalin, josta ehdin jo riehaantua, kunnes tuomari hylkää maalin paitsiona (joka se ei muuten ollut). No, siinä olin jo valmis myymään maani ja edustamani arvot olisin luovuttanut ilmaiseksi ensimmäiselle vastaantulijalle, niin kuinka ollakaan, pelastavana enkelinä toimi Ryan Giggs, joka pamautti yliajalla tasoituksen! Hetken piti odottaa kelpaako maali, mutta sitten lähti kohtalainen tuuletus, kumpikin joukkue olis vielä saanut tehdä yhden ja silti olis lappu pitänyt.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti sham69
3500 pitkävedosta sinä kesänä kun tasurit tuli pesikseen enemmän kuin tavaksi.

Mä sain kans pesiksestä hyvin, kun osas vaan päätellä ketkä pelaavat sopua. Tuli paljon yllättäviä ristejä veikkauslapulle, ja sitten supervuorossa se "parempi" joukkue mätki valtavasti juoksuja.

Naganon kisoista sain joka päivä pieniä voittoja, monivedosta tuli joskus 1900 mk, ja suurin on vakion 3500, tosin kimppalappu puoliks... Ja pitkässä juoksussa olen ihan liian paljon tappiolla.

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ässä-arvalla voitin tuhat markkaa.:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy