Surullinen tarina iloisesta aiheesta

• 1 279
  • 11

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuten mitkään muutkaan tositarinat, niin tämäkään tarina ei ala sanoilla "olipa kerran".

Muuan heppu opetteli ensiaskeleitaan uudessa maailmassa. Tuota maailmaa sanottiin verkoksi. Hän tiesi, mikä häntä kiinnostaa, mutta hurjimmissa unelmissaankaan hän ei voinut kuvitella löytävänsä uudesta maailmasta sellaista rakkautta ja perhepiiriä, jonka hän löysi.

Keskustelu tuossa perhepiirissä oli hankalaa, sillä perheen muut jäsenet saivat toisten viestit vasta parin päivän kuluttua. Perhe eli ja muuttui. Pikkuhiljaa heidän keskustelunsa muuttui reaaliaikaiseksi ja kävi selväksi, ketkä olivat valmiita sitoutumaan perheeseen. Minä olin.

Pienten muutosten kautta hauskanpito uudessa maailmassa sai käsittämättömät mittasuhteet. Vilske ja vipellys oli sitä luokkaa, etten meinannut mukana pysyä. Enkä usein pysynytkään.

Bakkanaalit jatkuivat, mutta paratiisiin oli livahtanut käärme. Lähes kaikki täällä tietävät, mitä sen jälkeen tapahtui. Kotimme tuhoutui.

Oma suruni tästä asiasta on edelleen valtava, mutta pystyn elämään sen asian kanssa. Säädyllinen suruaikakin on vietetty. Näin ollen olen valmis liittymään takaisin perheeseen, joka on löytänyt uuden hienon kodin. Toivoakseni olen tervetullut.

Ehkä joku päivä minusta kasvaa yksi tämän perheen tukipilareista, niin kuin edellisen kodin terminaalivaiheessa olin. Vielä olen kuitenkin pahainen moukka. Älkää kuitenkaan luulko, että olisin muuttunut piiruakaan. Nössö, mikä nössö. Ei minusta muuta saa.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervetuloa, Oiva. Mahdatko olla viimeinen legendaarisen Kiekkopesän legendaarisista konkareista, jotka ovat pakon edessä vähitellen siirtyneet rahvaan sekaan tänne Jatkoaikaan?

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
???

Tämä nyt meni multa ohi...ilmeisesti koska en ole kuulunut kyseiseen "perheeseen".

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Toivottavasti otit mukaan myös sanaisen arkkusi Kiekkopesästä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
mirasane

Tässä taitaa olla kyse jonkun Kiekkopesän legendan liittymisestä joukkoomme. Tuo 'perhe' oli siis Kiekkopesä (konkarit?) ja uuden kodin löytänyt perhe on Jatkoaika. En sen erikoisemmin asiasta tiedä, mutta tekstin peruusteella tällaista päättelin.

Niin. Sanotaan nyt sitten tervetuloa ja kumarretaan syvään.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
TERVETULOA!

Tervetuloa meidän kierojen jatkoaikalaisten joukkoon! Vaikka itsekin olen melko uusi, niin uskallan kutsua itseäni jo jatkoaikalaiseksi :eek: !

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Oiva is back!!!!!!!Vihdoinkin.......

Tervetuloa Oiva,vaikka et minua tunne,niin minä tunnen kirjoituksesi.Vanhassa Kiekkopesässä luin aina kovinkin miellelläni juuri sinun tuotantoasi,huumorintajusi on samaa luokkaa kuin Röörillä.Olen jo tässä malttamattomana odotellut koska liityt joukkoomme ja nyt se vihdoinkin tapahtui.

Pidä linjasi ja "Pahat"tapasi.Pääasia,että olet täällä.Taitaapi"Suljettu"kutsua kohta puolin.:D

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitosta nyt vain Reds 1897...

...ja hauska tutustua. Älä kuitenkaan enää ylistä minua moisilla kehusanoilla, sillä jo ennestään pulska egoni uhkaa räjähtää.

Niin ja muuten mitkä pahat tapani? Muistaakseni olen jotakuinkin täydellinen yksilö, lukuunottamatta taipumusta yökasteluun. En ole tästä paheesta muistaakseni aikaisemmin avautunut, joten mistä olet kuullut asiasta? Salakuunteletko tai vakoiletko minua? Tämähän alkaa muistuttaa sunnuntaista Hämmentäjien kuningasta. Onko minulla siis aihetta neuroottisuuteen? Vai lupaatko katkaista salakuuntelulaitteesi piuhat, jotta voin rauhassa jatkaa yökastelua?

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Oiva

En näe mitään syytä piuhojen katkaisemiseen.Olet kuitenkin sen verran "Oiva"sälli,jotta pitääpi tässä jonkun Ansan sua seurailla.Muutenhan sinä voit ryhtyä vaikka kuinka helvetilliseen verbaaliseen ilotulitukseen.Tekstiä vaan kehiin,tahdon nauttia samantyylisistä tarinoista,joita Wanhaan raapustit.Pidä linjasi !!!!!!!

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
his bäk!

kato kato.. johan sieltä tulla tupsahdit niinkuin ollaan tässä jo odotettukin.... Viimeksi kun seurasin kiekkopesää niin ei siellä kukaan muu sen kuuluisan matsin aikana ollut kuin Te ja pari muuta... matsi olikin tiukkaakin tiukempi...

Ja kuten jo aiemmin joku ylempänä sanoi, "et tunne minua, mutta minä tunnen sinut" ja olen enemän kuin iloinen kun saimme seuraamme tämän lajin suurimman yökastelijafanin!!

Tervetuloa viimeinkin tänne täydentämään se pienen pienen aukon, joka on siitä asti ollut olemassa kun palsta perustettiin...

Ilmeisesti ne turjakkeet ajoivat sinut evakkoon pesän turvasta sulkemalla koko penteleen... yksin on aika heikkoa taistella systeemiä vastaan joten täältähän se ainoa mahdollinen sivusto löytyy...

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan noita muitakin

En mahda olla likimainkaan ainoa muovilakanoilla nukkuja. Ainakin Tampereelta voipi bongata yhden hyvinkin kuuluisan allensalaskijan ja suuren Ilves-fanin. Jatkoajassakin tuo kusiluikki on hyvin suosittu. (Tunnetko piston rinnassasi, tiedat kylla kuka)

Mutta nyt piuhat poikki ja pinoon. On aika lopettaa moiset inhottavat puheenaiheet. Ei kai kukaan oikeasti noista pissajutuista tykkaa. Pthyi ainakin.

Erppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Joskus tuli sitä "edellistäkin perhettä" vierestä katseltua, mutta se oli silloin jo aika heikossa kunnossa. Mitäs sille Kiekkopesälle oikein tapahtui? Moni on sitä hehkuttanut tosi loistavana paikkana, mutta itse tulin näihin kuvioihin sen verran myöhään että jäi vissiin näkemättä. Oiva puhui jostain käärmeestä, mikäs se oli?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy