aurinkolahna kirjoitti:Itse sanoin samoin Mapletoftista (ja silloin minua oltiin lynkkaamassa tällä palstalla, kun kaikki vakuuttelivat miehen olevan SM-liigan kovin sentteri) ja sanon myös Beaudoinista: Noilla statseilla en usko miehen olevan Jokereille kummoinenkaan vahvistus. Kyseessä on ilmeisesti Virmasen sormen lävähtäminen sille kuuluisalle paniikkinappulalle.
King Harvest kirjoitti:Aika odotettu siirto tuo Lukkarila <-> Surenkin, uskoisin että tämän jälkeen alkaa laivan kurssi kääntyä pikkuhiljaa. Ainoa asia mikä jäi mietityttämään on, että miksi Surenkin peluuttaa puolustajia ja Wade hyökkääjiä, luulisi Wadelta luonnistuvan tuo puolustajien peluutus paremmin, vanhana pakkina.
King Harvest kirjoitti:Aika odotettu siirto tuo Lukkarila <-> Surenkin, uskoisin että tämän jälkeen alkaa laivan kurssi kääntyä pikkuhiljaa. Ainoa asia mikä jäi mietityttämään on, että miksi Surenkin peluuttaa puolustajia ja Wade hyökkääjiä, luulisi Wadelta luonnistuvan tuo puolustajien peluutus paremmin, vanhana pakkina.
Kiekkojuristi kirjoitti:Päin vastoin. Ainakin JA:n uutisen mukaan Surenkin peluuttaa nimenomaan hyökkääjiä ja Wade pakkeja.
exteberria kirjoitti:Ylen teksti-tv:n mukaan asia on päinvastoin. Kenelläkään ns. "varmaa tietoa asiasta"?
Oiva kirjoitti:Kyllä Surenkin peluuttaa nimenomaan HYÖKKÄÄJIÄ ja Wade pakkeja. Muu tieto on virheellistä.
Kermit kirjoitti:Sen verran pitää kuitenkin maalata piruja seinille, että miksei noilla raameilla ole enempää NHL:aa pelannut? Yleensähän isot miehet pidetään joukkueessa vaikka väkisin, jos pelitaidot ovat edes kohtuulliset. Eli toisin sanoen, miksi 25v. AHL:n ja NHL:n välissä roikkunut pelaaja luovutti NHL:n suhteen?
Eihän meistä kukaan ikinä mitään juo. :)Tuoppi kirjoitti:Mielenkiintoinen kysymys minusta! Ei kai kaveri vaan ole mikään alkoholin kanssa läträäjä?
Niin, kysyin todellakin skidin pituutta ja sain vastauksen "three point five". Joku toinen voisi sanoa "three and a half" jonka olisin kyllä hahmottanutkin. Kyse oli siis puheesta, yritän suoriutua ulkomailla puhumalla enkä kirjoittamalla.scholl kirjoitti:Tuo on erittäin erikoista, koska jenkeissä pilkku ei erota desimaaleja, vaan piste. Itse kuvittelisin, että tuollaisessa tilanteessa se olisi 3½
Vakio kirjoitti:Muutenkin on hyvä, että Waden aisapariksi saadaan "puolihullu" mies, joka ei kuvia kumartele. Toiminee yhtä hyvin kuin Westerlund-Summanen aikanaan.
Teki Eric aikalailla kopion Thomasin tempusta. Niiden oma Masa harmittelee samaan tyyliin ,että tiesi siirron ylemmälle tasolle olevan mahdollinen...Tuomas kirjoitti:Tässä jotain selvitystä tuohon Newcastlen tilanteeseen.
Paddy O'Connor, Vipers chairman, said: "When we signed Eric we knew that there was a chance this could happen. From a selfish point of view, it's happened sooner than I would like, but Eric's been a brilliant player for us in his short time here.
"He deserves his chance to play at the highest level possible, and we wish him all the best with his new club. Eric has been a model professional on and off the ice, and it has been a pleasure having him at the club."
Gags kirjoitti:Wade/Vepu liitosta olenkin sitten vähän eri mieltä, sillä en valitettavasti usko että tämä homma toimii tällä kokoonpanolla. Mielelläni olisin tietenkin väärässä.
Miles kirjoitti:PS. Mitä muuten Maplen jokeripaidan selässä oikeen lukee? Olin näkevinäni Mapletof. Ainakin kaikkialla muualla lukee Mapletoft.
cobol kirjoitti:Beaudoin on sitten minun aikainen joululahjani: iso ja kova kaveri Jokereissa, helvetin hieno juttu! Tulee jo Gagnonin ajat mieleen :)
Jeffrey kirjoitti:Älä prkl... Jos vertaat Beaudonia Gagnoniin niin on se vähän sama homma kun vertailisit PC Druinia Metroon! :p
cobol kirjoitti:No en mä varsinaisesti verranutkaan. Totesinpa vaan, että Beaudoin on juuri sellainen kaivattu kova kaveri, joka voi halutessaan nostaan jengin itseluottamusta ja pelaamista vähintään viisi tuumaa. Ja tehdä siinä sivussa maskia ja räkämaaleja yms. Jortikan joukkueessa Helenius oli kahlittu, mutta SW:n Gagnon ei. Siksi nuo ajat tulivat mieleen... Ja kun Jokereissa on Surenkin mukana valmennuksessa, tuskinpa Wade & Vepun politiikka on sama kuin Jortikan. No, voin sanoa, että ei taatusti ole. Joten uskon joukkueen pääsevän irti lamasta ja maaleja taas syntyvän. Se on kuitenkin pääasia. Ja jos siinä sivussa on joskus harvoin sitten pientä viihdettäkin on tarjolla Tomekin, Kankin ja Beaudoinin toimesta, kyllä kansa taas täyttää katsomon.