Suosittele luistinten teroituspaikkaa!

  • 41 848
  • 39

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Suosittelen Tampereella Lialahden Intersportia. Teroitus paikka sijaitsee kaupan perällä n. 60 metrin päässä kassoista. Sen kun kävelee teroitetut luikkarit kädessä ulos kaupasta niin ei maksa mitään.

Ihan hyvää jälkeäkin tekevät.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos kellään kokemusta Lauttasaaressa sijaitsevasta Arthur's Sportin teroituksesta?

No käväsin tuolla tänään ja kyllä täytyy suositella. Vartissa vetivät omat ja broidin luistimet ja hintaa vain 6e/pari. Heti piti käydä kokeilemassa ja loistavaa jälkeähän ne teki. Eipä ole vähään aikaan omat luistimet teroitettu kunnon laitteilla, kun en joka vuosi edes käy teroittamassa. Muistan, kun joskus junnuna vein paikalliselle suutarille ja äijä "teroitti" käsipelillä. Jälki oli sen näköistä...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
One1More sportissa en ole käynyt, mutta isot pojat on kertoneet terotusjäljen olevan hyvä.

Minä voin kertoa, että One1More Sports toimii kyllä erittäin hyvin. Siellä mä käyn skrinnarit terottamassa.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Porin Pyörätalo mainostaa teroitusta 3€/pari. Tarvitsee mennä kokeilemaan millaiset träkit tulee.
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Ja Porissa ainoa paikka teroittaa luistimet on Grönroosin Veikon varustehuollossa Itäpuistossa. Taitaa Kärppien pelaajatkin käydä ainakin luistimensa teroituttamassa, ja toki monet muut. Taitaa olla 7€ nykyinen hinta, mutta ihan sama mitä maksaa, asiakkaat pysyvät. Mitäs sitten tehdään kun Veikko jää eläkkeelle? TosiFanin pitää laittaa terotuskone kuntoon :)
Omalla kohdalla on ainakin intersportissa työ ollut ala-arvoista.

Veikon varustehuolto on todellista old-scholl kamaa. Firma ei paljon mainostele, eikä toimipaikkaan juuri vahingossa eksy. Aukioloajat eivät ole turhan tarkkoja, auki ollaan jos ovi ei ole lukossa. Suksia ja luistimia siellä täällä ja ilman täyttää palavan metallin tuoksu. Paikkaa pyöritetään puhtaasti raa'alla ammattitaidolla. Ehdoton kaupungin ykkösmesta. Muista varata käteistä mukaan, sillä ainakaan viime talvena ei kortti kelvannut maksuvälineenä. En tiedä miten monipuolisia luistinkelkkoja eri paikoissa yleensä on, mutta Veikolla onnistuu myös putkiluistinten teroittaminen.
Loppuun mainittakoon, että Veikko on aikamoinen velho ilmeisesti myös suksipuolella.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Itse käytin luistimiani Vantaalla (Sportia) Pirun hyvin osasi kaveri muotoilla terät! Ura olikin sitten meikäläiselle turhan syvä, mutta tuohon probleemaanhan auttaa tunnetusti se, että hankaa teriä esim. vaihtoaition oven kynnykseen. Kyllä tuo ura on kuitenkin tärkeä. Oikean uran avulla on usein kuin junalla vetelisi pitkin raidetta! =D

Tuo Puhoksen "one1more" on varmaankin kokeilun arvoinen paikka. Nyt on taas hanskassa pirun iso reikä. Eipä viitsisi viedä Prisman suutarille, joten täytyy kehitellä jokin kunnon mesta..
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Missäs Helsingissä kannattaisi näinä päivinä teroitella putkia? Mielellään kantakaupungin (inc. itäinen) alueelta.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Puhoksen Intersport? Myllypuron jäähalli - mutta siellä se teroittaja on paikalla joskus ja jouluna. Tai tuskin jouluna, tarkemmin ajetellen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tampereella Lielahden Sportiassa olen terotuttanut luistimeni viime aikoina, eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Tekee hyvää jälkeä ja hintaakin on vain 5€/pari.
 

Höyry

Jäsen
Nostetaans tämä, koska ei näytä kukaan vielä maininneen Teräpistettä.
Suosittelen Malmin jäähallissa toimivaa Teräpistettä. Samat kaverit ketkä aikoinaan siilitiellä pitivät Hockey-Tuonti putiikkia. Ehdottomasti asiantuntevin teroituspaikka pääkaupunkiseudulla. Korjailevat myös varusteita.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suosittelen Helsingissä sitä Stockalla sijaitsevaa suutariliikettä.

Ainakin itse olen saanut tuolla hyvät terät luistimiin.

Muistan myös, että tämä kyseinen wanhan liiton mies arvosteli kovin sanoin näiden "topsporttien" luistinteroitus-palvelua ja totesi niiden olevan laadultaan heikkoja.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Muistan myös, että tämä kyseinen wanhan liiton mies arvosteli kovin sanoin näiden "topsporttien" luistinteroitus-palvelua ja totesi niiden olevan laadultaan heikkoja.

Samaa olen kuullut oikeastaan kaikilta kavereilta jotka ovat käyneet luistimia teroituttamassa: suutarilla tulee parempaa jälkeä kuin urheiluliikkeissä. Täytyy itsekin käydä kokeilemassa nyt kun luistelukausi tänä vuonna jatkuukin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös