er_bai_wu kirjoitti:Silvia Saint, Katsumi, Karma Rosenberg (ehkä se paras), Erika Bella ja sitten vielä Brigitte Bui.
Käräppä kirjoitti:Tawny Roberts tietenki!
Saisi ehdottomasti täyden kannatukseni, jos olis ns. bisneksessä.Jarner kirjoitti:Nelli, kolmosen voittopotista. Älkää saatana kyselkö nyt mitäään!
brendadervin kirjoitti:Hullu tiedemies(TM) voisi yhdistää Roccon asenteen ja Mandingon varustuksen ja sitten tämä hybridi päästettäisiin irti Unkarissa niin maailman paras sarja olisi valmiina. Katsumi saisi myös eksyä mukaan.
Kenties myös Belladonna.er_bai_wu kirjoitti:Jumalauta mies, tässä on aineksia todelliseen spektaakkeliin! Katsumi on ilman muuta niitä harvoja, jotka voisivat tästä hyökkäyksestä jopa selvitä hengissä. No, ehkä Audrey Hollander ja Ashley Long, mutta muilla olisikin takaluukut hellänä.
Master Chief kirjoitti:Ron Jeremyn faneille: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,994282,00.html
Vaikka en äijän leffoja jaksa katsella niin muuten Ron on "legenda".
Morrow10 kirjoitti:Allu Tuppurainen.
Jaa Rölli? ;) asuu metsässä hirmuinen rölli........Morrow10 kirjoitti:Allu Tuppurainen.
Miljonääri kirjoitti:Jaa Rölli? ;) asuu metsässä hirmuinen rölli........
Kannattaa tsekata muuten Katie Morgan, Lexus Locklear, Devon...hieman listan päivitystä tähän väliin, heitä ei oltu vielä mainittu.
Jaa, mistäs helvetistä minä tällaisia olisin tiennyt ;) Enhän minä ole muuta kuin nähnyt junnuna niitä Röllejä joskus. Siis Rölli peikkoja, olen minä nyt isompana nähnyt sitten niitä toisia röllejäkin....masu kirjoitti:Alluhan oli mukana Visa Mäkisen "seksileffassa" pi-pi-pil-pilleri. Olen muuten katsonut tuon leffan ihan kokonaan. Siinä on kuulkaas kunniamaininnan pituinen suoritus. Allua ei tainnut alasti tuossa leffassa olla.