Nonni....
Huh, pitää kyllä sanoa, että ihmetyttää muutaman Lukko kirjoittajan Pasi Peltonen-hehkutus.. samoin kuin Tomek Valtosen, jota en voi sietää, mutta mielipideasioitahan nämä on, joten ei siinä mitään.
Näitä kahta veijaria en kuitenkaan Lukkooni ikuna huolisi!
Oma listanihan kuuluu jotakuinkin näin;
1. Kalle Sahlstedt, Kärpät
-Lapsuuden idoli. Antaisin mitä vain, että Pikku-Killeri pelaisi jälleen Lukossa. Olisi Raumalla Jumalan asemassa, mutta Oulussa tuntuu vajonneen "hällä väliä, mestaruus tulee kuitenkin" -ryhmään. Arvostakaa Killeriä, Oululaiset!
2. Kristian Kudroc, SaiPa
-Huikea kaveri, "Ruotsin mestiksestä" Sm-liigan eliittiin, jotenkin tulee Jumalani, elikkäst Harold II Gill mieleen tästä, erittäin hyvät tehot jo tällä kaudella tältä yli 2-metriseltä pakilta SaiPan paidassa, kelpaisi joukkueeseeni koska tahansa!
3. Janne Hauhtonen, HIFK
-Joo, Jannehan on lähes Ässäkasvatti, kun on Porissa syntynyt, mutta jostain syystä olen aina kaverin pelityylistä tykännyt ja tulee jotenkin hyvä fiilis aina, kun näen, että "Haba" on tehnyt pisteitä, ei voi ymmärtää.
4. Raimo Helmien, Ilves
-Raipehan on ikoni, jota ei voisi minun rispekt-listalta jättää pois. Tällä kaudella ollut kuitenkin vähän vaisumpi, joten siksi VASTA sija 4.
5. Tommi Satosaari, Pelicans
-Jotenkin tämän kaikkialla muualla päähänpotktun maalivahdin hyvät otteet Pelicansissa lämmittävät. Itse kun olen Tommia jo Ässäajoista saakka pitänyt varsin hyvänä maalivahtina, jolle ei vain oikein ole löytynyt sitä oikeaa paikkaa. Nyt se taisi löytyä, toivottavasta jatkaa hyviä otteita Pelsuissa!