Metalwarrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Urhoon on tullut tykästyttyä viime aikoina. Siinä on kunnon jälkimaku, kuten pullossakin lukee. Toisin kuin Olvi, jota erehdyin sixpackin ostamaan kun tarjouksessa oli. Plääh mitä aromitonta litkua.
Sandels
Sakun oluet Viron puolelta ovat erinomaisia
Kyllä, olen tämän oluesta tykkäämis -oppimisen jälkeen maistanut suomalaisia oluita. Paskaa edelleen. Yllättäen Suomessa ei osata tehdä mitään.
Tämä on vähän kuin sanoisi oppineensa ajamaan Ladalla, ja että on kyllä sen jälkeen testannut Porscheakin. Paskaa edelleen. Yllättäen Suomessa ei osata tehdä mitään.Kyllä, olen tämän oluesta tykkäämis -oppimisen jälkeen maistanut suomalaisia oluita. Paskaa edelleen. Yllättäen Suomessa ei osata tehdä mitään.
En usko tämän olevan mahdollista. Lapin Kulta pannaan edelleen Torniossa, ja ymmärtääkseni siellä taas ei valmisteta muita merkkejä. Korjatkaa jos olen väärässä? Sen sijaan Lapparin makua kyllä muutettiin pari vuotta sitten himpun verran - ilmeisesti tarkoituksena tehdä siitä aavistuksen maukkaampaa...Jälkimmäisellä Lapin Kulta-kaudella ostin kerran mäyräkoiran sitä itseään ja on satavarma, että pulloissa oli Karjalaa. En tiedä mitä oli Hartwallin tehtaalla otettu, mutta tuon sentään erotin. Lieneekö mahdollisesti kyseessä ollut nk. etikettivirhe...