Suosikkinne upeimmat ottelut kautta aikojen

  • 2 992
  • 26

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Viestin lähetti Everton
Itse muistelen että olisi ollut nimenomaan toinen playoff-peli. Kaveri oli etelässä eikä meinannut uskoa että Kotro sai turpaan kun soitti.
Mulla pitäisi olla lehtileikkeitä tallessa, pitänee tarkistaa.

Muistat oikein. Ensimmäisen playoff-pelin vei Hermes kotonaan. Toisen taas voitti KooKoo kotonaan (oliko 4-2?). Tässä pelissä Perkiö iski Kotroa nyrkillä. Hänen lisäkseen rangaistuksen sai muistaakseni Kiljunen, joka ilmeisesti puolusti Kotroa. Paikalla en ollut, mutta lehtijutut luin tarkkaan. Mitä Kotro muuten teki raivostuttaakseen Perkiön? Se on jäänyt ainakin minulle hämäräksi.

Kolmas pelihän meni sitten jatkoajalla Hermekselle, vaikka KooKoo nousi kolmannessa erässä 4-2 -tappioasemasta 4-4 -tasapeliin maalintekijöinään Atso Askonen ja Jeff Sebastian. Se taisi olla toistaiseksi viimeinen kausi, kun KooKoolla oli kasassa sellainen ryhmä, jolla olisi voinut nousta liigaan.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kotro sanoi ainakin lehden mukaan, että sinähän se vasta pelle olet... Tosin oikeesti se tais sanoa että vitun pelle. Muistaakseni Kiljusen ulosajo tuli sen takia että McCourt (tai joku muu) pamautti Perkiötä mailalla täysiä päähän. Hetkessä oli niin iso soppa valmiina ettei tuomareilla ollut hajuakaan mitä kukakin oli tehnyt, joten ne arpoivat Kilin sitten suihkuun :D
Oli kyllä niin lähellä ettei tullut joukkotappelua, että! Itse istuin ihan Hermes-aition takana, ja siihen alkoi kerääntyä jo yleisöäkin valmiina jäälle menemistä varten. Ja taisi sinne peliin loppuvaiheilla tulla poliisejakin. Pitää etsiä leikkeet tosta pelistä, on se senverran legendaarinen.

edit: minkä takia Perkiö sai pelata siinä kolmannessa ottelussa, vai muistanko ihan väärin? eikös rangaistusten pitäisi tulla voimaan välittömästi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös