Suosikkijoukkueet syntymävuoden mukaan

  • 1 814
  • 45

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Mitkä olisivat suosikkijoukkueenne SM-liigassa, NHL:ssä ja muissa lajeissa, joissa kannatatte jotakin seuraa, jos olisitte valinneet suosikkijoukkueeksenne syntymävuotenanne mestaruuden voittaneen joukkueen.

Minun olisivat Tappara ja NY Islanders, jotka voittivat mestaruudet vuonna 1982.

Joo, on tylsä päivä.

Edit: Typo
 
Viimeksi muokattu:

Allu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tappara ja Edmonton Oilers. Kelpaisi varsin hyvin.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaa-a, minulle olisi kohdalle sattunut IFK ja Boston Bruins. Onneksi joukkueen kannatus perustuu ihan muihin asioihin kuin syntymävuoteen. :)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NHL:ssä Montreal. Ei väliä, kun ei muutenkaan oikein ole suosikkia siellä.

SM-liigassa... ei... ei onnistu... en pysty sanomaan sitä ääneen. Joka haluaa tehdä salapoliisityötä, selvittänee sen helposti. :rolleyes:
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Syntymävuosi

Mul ois ollu Tampereen Tappara ja Edmonton Oilers. Mä synnyin ihan vääränä vuonna...
 

JanJ

Jäsen
Aijaa.
Mun suosikkiseuroja ois sitten:
Helsingfors IFK
sekä
Philadelphia Flyers

Liigasta osui ns. kakkossuosikki mutta änärin suosikki on kohtalon oikusta sama kuin oikeastikin.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Tappara ja Edmonton osuivat kohdalle.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
1976

NHL: Montreal Canadiens

SM-liiga: TPS

MUTTA, tuolla kaudella Lalli Partinen teki sm-liigan jäähyennätyksen, ja tämähän painaa vaakakupissa selvästi enemmän kuin jonkun tepsukan arkinen mestaruus... Lalli tosin pelasi tuolloin HIFK:n paidassa, mutta jo on hitto jos vastasyntyneen pitäisi kaikki heti ymmärtää!

Premier League: Liverpool


eli suoraan 2/3 oikein ja SaiPa hieman kiertäen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1980

Elikkäs ilmeisestikin olisi tullut suosikeiksi HIFK ja NY Islanders...

Aika kauas meni HPK.sta ja Torontosta...
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
HIFK ja Montreal Canadiens...


Ehei poijjaat, ei sinne päinkään.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tappara ja Philadelphia Flyers.
Ei kelpaa kumpikaan. Tosin änäripuolelta ei kelpaa mikään.
 

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Nii-in ...
Vanhempien ja pikkusiskon syntymävuonna voitti mestaruuden se minulle rakas joukkue , omana syntymävuonna taas ... se paikallisvastustaja :mad:
NHL:ssä voiton vei NYI, Bundesligassa voitti Hamburger SV ja Premierin mestaruden vei Liverpool .
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ihan päin vastoin

Tappara ja NY Islanders. Miten on voinut sattua, että joukkueet ovat "oikeista" kaupungeista, mutta molemmat ovat kaupungin väärä joukkueet.
 
K

kangaroo

No toinen on Montreal Canadiens, mutta mutta... mistäs löytäisi vanhan Suomen mestaruussarjan tilastot :confused:
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1978 loistava vuosi :D

Ässät osui kohdalle eli kakkosjoukkue ihan hyvin.

Monteal, ei todellakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös