Suosikkijoukkueesi SM-liigassa?

  • 2 221
  • 29

Suosikkijoukkueesi SM-liigassa?

  • Blues

    Ääniä: 6 4,4%
  • HIFK

    Ääniä: 19 13,9%
  • HPK

    Ääniä: 10 7,3%
  • Ilves

    Ääniä: 11 8,0%
  • Jokerit

    Ääniä: 11 8,0%
  • JYP

    Ääniä: 13 9,5%
  • Kärpät

    Ääniä: 5 3,6%
  • Lukko

    Ääniä: 7 5,1%
  • Pelicans

    Ääniä: 8 5,8%
  • SaiPa

    Ääniä: 10 7,3%
  • Tappara

    Ääniä: 10 7,3%
  • TPS

    Ääniä: 15 10,9%
  • Ässät

    Ääniä: 12 8,8%

  • Äänestäjiä
    137
Tila
Viestiketju on suljettu.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
TPS. En viitsi kirjoittaa muuta, koska jotkut voisivat tulkita sen provosoinniksi :D
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
No se on mustanmakkarankehdon Tampereen Tappara se suosikki SM liiga tasolla. :D
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Re: predatorille (ja muille)

Viestin lähetti kaibritt
..joo ässille annoin tottakai ääneni:)

-tässä vielä pieni humoristinen kommentti kun luin tuon predatorin "vaikeuksista " saada perhettä yximieliseksi..

tietenkin tämä juttu on nyt nähtävä MINUN näkökulmastani kun lapset sun muut on umpiruåttalaisia,tottakai on mummulassa käyty suomessa sillon kun hän vielä eli,mutta eihän siinä ehdi ässiin sun hifkiin mm.tutustua kun ei asu suomessa.
mun tyttö (nyt 18v.) kannattaa djurgårdenia ihan ilman että mä mitenkään "mainostin" sitä hälle pienenä ollessaan,ja nyt sillä on poikakaveri joka itse pelaa kiekkoa ruotsin metsistä vastaavassa sarjassa junnuissa mut on vakiintunu D.I.F.n kannattaja...

nykyinen muijani ja hänen lapsensa ovat saaneet kyllä loppupelitaistojen mm. ohella katsella sivusta reaktioitani tv.nojatuolissa ja onpahan vissiin meininki tarttunut kun keväälläkin olivat "eläintarhan " puolta(olikohan vain kotirauhan säilymisen vuoksi...)

ja vielä se mistä voi ylpeillä -tyttöni on TÄYSIN suomen kannattaja!!! että kyllä sieltä kesäisiltä mummolassa käynneiltä taisi jotain hyviä muistoja jäädä...

-poikakaverinsa kanssa kuulemma kovia taistoja kun om mm-kisat

muijani on vielä kaiken lisäksi suomi -sympatioija mm.kisoissa kun hänen mielestä leijonat pelaa sähäkkää kiekkoa!!!

-ja mika häkkinen on hänen suuri idoli !!!

...etä semmosta9:D :cool:
:)

Hyvä Nyköpinginmies! Olet saanut perheen hyvin ojennukseen :D
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti kerpo
Perheen käännytyksistä puheenollen.

Poikani (4v.) on haksahtanut pelikaaneihin. Todennäköisesti joukkueen logon takia.
Muut joukkueet, jotka häneltä saa jotain kommenttia, ovat ketut ja ilvekset.
Kannattakoon minun puolesta mitä itse haluaa.

kerpo:

Niihhh,poikani(3v.)heiluttelee päivät pitkät Hifk:n minilippua ja toitottaa samalla HYVÄ JOKERIT,HYVÄ JOKERIT.Kaupassa kun käydään,niin hän ajelee Ferrarilla kun työntää kärryjä.

Riippansa kullakin.:D :D
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mustavalkoinen sydämeni on aina sykkinyt hieman myös kahdelle punapaitaiselle "laidat ryskyy, paska haisee ja balalaika soi" -joukkueelle; HIFK ja Ässät. TPS tosin ei vaihdu mihinkään.

Edelleen ihmettelen miksi kaikki äänestykset eivät ole Kierrätyskeskuksessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös